quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:23 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee dank je, die server kunnen we bij jou thuis net zo gemakkelijk bedienen als wanneer hij hier bij mij zou staan, nu betaal jij de stroomrekening tenminste.
En je hebt in de toekomst lekker snel internet bij jou thuis.
[..]Praatjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS, denk je echt dat je slimmer dan alle andere mensen in DIG?je weet geen eens hoe je een server van afstand moet besturen daar durf ik mijn server op te wedden!
Alleen is dit helaas geen fout, dit komt doordat er is ingebroken door een van mijn vrienden die ik erop gelaten heb.quote:
U moet dus echt een keer een bril aanschaffen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:44 schreef .Neovo. het volgende:
een kijkje in het profiel van TS
voornaam: -
achternaam: -
geslacht: Man
geboortedatum: 07-05-1995
opleiding: ICT
beroep:___!
Toch heb ik het idee dat TS ons allemaal voor de gek houdt. Die Joomla website ziet er tenminste beter uit dan de server
Remote Desktop. Wat voor server heb je?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:43 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Praatjes!je weet geen eens hoe je een server van afstand moet besturen daar durf ik mijn server op te wedden!
Kijk dit zegt al genoeg, of er mankeert iets aan je ogen of je wilt het gewoon niet zienquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Remote Desktop. Wat voor server heb je?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:45 schreef dannytimmer het volgende:
Alleen is dit helaas geen fout, dit komt doordat er is ingebroken door een van mijn vrienden die ik erop gelaten heb.
??quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:55 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Kijk dit zegt al genoeg, of er mankeert iets aan je ogen of je wilt het gewoon niet zien
dat heet geen inbreken, das meer een gevalletje van te goed gelovig..quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:45 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Alleen is dit helaas geen fout, dit komt doordat er is ingebroken door een van mijn vrienden die ik erop gelaten heb.
Dan geeft hij een error en is heel traag, maar ik denk als je hier even op ontwikkeld dat dit een prima oplossing is.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:03 schreef mime_negert het volgende:
Probeer eens om met meerdere clients dezelfde applicatie te openen.
Doen. Serieus.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:04 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Dan geeft hij een error en is heel traag, maar ik denk als je hier even op ontwikkeld dat dit een prima oplossing is.
Misschien idee voor beste idee van nederland?
Mijn windows server hangt aan het netwerk van de buren dus dat gaat niet lukken!quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:08 schreef TJV het volgende:
Laten we TS maar preventief afsluiten van het Internet, lijkt me een prima oplossing.
Die hebben een eigen internet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:25 schreef dannytimmer het volgende:
Mijn server hangt aan het internet van de buren:D want die hebben open wifi
En toegang tot je server, je vraagt er gewoon omquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:25 schreef dannytimmer het volgende:
ik wou dat ik jou buur wasquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:25 schreef dannytimmer het volgende:
Hij is wachtwoord beveiligd dus ze kunnen niet zomaar binnen komenquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:35 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
En toegang tot je server, je vraagt er gewoon om
Je had toch alles geshared?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:46 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Hij is wachtwoord beveiligd dus ze kunnen niet zomaar binnen komen
Yup, de C:\ schijf bv.quote:
hij denkt dattie ultimate heeft omdattie Windows 2008 R2 Enterprise heeft draaien...quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:07 schreef Parzival het volgende:
Windows Server Ultimate... uh uh... die bestaat niet..
Windows Server 2003, 2008, 2008R2 .. in Web, Standaard, Enterprise, Datacenter of HPC editie.. Ultimate bestaat niet.. dat zegt al genoeg over je capaciteiten
En de buren vervolgens afgesloten worden ...quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:10 schreef mschol het volgende:
ik wacht er eigenlijk nog op dattie exchange installeert voor email en dan een open relay neerzet
Remote desktop is het volledig overnemen van een PC van op afstand, inclusief het gebruik van het toetsenbord en de muis.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:59 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Ga weg man, we praten de heletijd over windows server dat staat ook nog in de beschrijving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |