Ik zou nu als een ware comic nerd heel de nieuwe verhaalijn gaan kunnen uitleggen en vertellen dat Xavier al heel lang niets meer te doen heeft maar dat lijkt me niet zo verstandig gezien de sfeer hier wat betreft reputatiesquote:
Ik had die thuis gewoon hoor? Was toch geen betaalzendert?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:03 schreef Geo4kant het volgende:
Op de camping vroegah altijd Cartoon Network
Sonic werd vroeger op rtl4 uitgezonden..quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
Wat was ik blij als ik af en toe Canal+ kon ontvangen van zo'n proef-uitzending en ik gewoon Sonic kon kijken. Dat was echt superspeciaal voor mij toen ik klein was.
Sonic werd dus niet op rtl4 uitgezonden in mijn tijd hoor. 100% zeker. Dat was een Canal+ tekenfilm.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sonic werd vroeger op rtl4 uitgezonden..
Canal + was altijd wel leuke toffe films vroeger die ik anders nooit had mogen/kunnen zien
Wat is jou tijd dan er zijn natuurlijk ook een stuk of 8 Sonic Cartoons maar dezequote:Op woensdag 7 maart 2012 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sonic werd dus niet op rtl4 uitgezonden in mijn tijd hoor. 100% zeker. Dat was een Canal+ tekenfilm.
Ben nu 23 dus reken maar uit. Misschien dat ze het later wel uitzonden toen ik wat ouder was? Of ben ik nu gewoon gek? Ik weet iig zeker dat ze het op Canal+ uitzonden en dat ik zo blij als iets was toen we af en toe zo'n gratis proefuitzending door de kabel konden krijgen. Juist omdat ik dan Sonic kon kijken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat is jou tijd dan er zijn natuurlijk ook een stuk of 8 Sonic Cartoons maar deze
kwam altijd op rtl/Telekids
We hebben beide gelijk http://en.wikipedia.org/wiki/Adventures_of_Sonic_the_Hedgehogquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben nu 23 dus reken maar uit. Misschien dat ze het later wel uitzonden toen ik wat ouder was? Of ben ik nu gewoon gek? Ik weet iig zeker dat ze het op Canal+ uitzonden en dat ik zo blij als iets was toen we af en toe zo'n gratis proefuitzending door de kabel konden krijgen. Juist omdat ik dan Sonic kon kijken.
Ook een serie waar ze nooit een remake van hadden moeten maken.quote:
Idd. Die oude is zo geweldig. Je had daar zelfs films van (in zo'n gele doos). Geniale serie en echt invloedrijk ook, want iedereen had het over the Turtles. ('Ik ben Michelangelo!' 'Neeee! Die was ik al!'quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook een serie waar ze nooit een remake van hadden moeten maken.
Even als Turtles. He-Man. Thundercats en X-men.. Prima als je het nieuw leven wil inblazen maar een geslaagde Remake van 80's 90's series zijn er volgens mij nog niet geweest neem nou dit
[ afbeelding ]
Veranderen ze in dit
[ afbeelding ]
Of :
[ afbeelding ]
Dat ziet er toch niet uit.
Alsof dat bij die tekenfilms die wij keken wel zo was?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:22 schreef Caland het volgende:
Sowieso al die spleetogenmeuk
Geen enkele tekenfilm heeft nog enige vorm van educatie erin zitten.
Turtles was geweldig ja vroeger had ik alle poppetjes en bijbehorend films .quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Die oude is zo geweldig. Je had daar zelfs films van (in zo'n gele doos). Geniale serie en echt invloedrijk ook, want iedereen had het over the Turtles. ('Ik ben Michelangelo!' 'Neeee! Die was ik al!')
Sommige wel, of er zat in ieder geval nog een belangrijk moraal achter het verhaal. Teken/kinderfilms als Alfred J. Kwak, Bassie en Adriaan, boes, ik mik loreland. Dat was toch baas manquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof dat bij die tekenfilms die wij keken wel zo was?
Van die volwassen mensen die helemaal into die anime shit zitten begrijp ik ook niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Sommige wel, of er zat in ieder geval nog een belangrijk moraal achter het verhaal. Teken/kinderfilms als Alfred J. Kwak, Bassie en Adriaan, boes, ik mik loreland. Dat was toch baas man
nu is het alleen maar vechten en shit
Ik mik loreland was geniaalquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Sommige wel, of er zat in ieder geval nog een belangrijk moraal achter het verhaal. Teken/kinderfilms als Alfred J. Kwak, Bassie en Adriaan, boes, ik mik loreland. Dat was toch baas man
Dr. Snugglesquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt geinig ja. Vooral dat ze er zo'n freak als dit in proppen bij kinderen in groep 3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |