Ik ook, komend weekend lekker vrijquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben wel klaar met deze week, dat is het gewoon
Maandagochtend om 8 uur was ik er eigenlijk alweer klaar mee
Ja vind ik één van de minste nummers van de PAquote:
Goed bezig, Hermanquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig heb ik eerlijke klantenGrove fout gemaakt in een offerte, dus hij belde om te zeggen dat'ie de prijzen zo raar vond (ik had er expliciet bijgezet dat ze hetzelfde waren als in de vorige offerte), maar er stond dus heel wat anders
Had m'n baas een hoop geld kunnen kosten (en uiteindleijk zal ik dat natuurlijk te horen krijgen)
Tijd om naar huis te gaan!
quote:
Ja, iedereen wordt er sjagrijnig van en vandaag ben ik daar vatbaar voor... Normaal ben ik altijd vrolijk, ik heb vandaag even flink van achteruit de strot gebruld, was alles zatquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:32 schreef wolfrolf het volgende:
Zulks een takkenweer buiten
Goedemiddaaagg
Daarom trakteer ik vandaag op Prozacquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, iedereen wordt er sjagrijnig van en vandaag ben ik daar vatbaar voor... Normaal ben ik altijd vrolijk, ik heb vandaag even flink van achteruit de strot gebruld, was alles zat
Ik mag ook niks hier...quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:45 schreef alors het volgende:
[..]
Daarom trakteer ik vandaag op Prozac
[ afbeelding ]
niet stiekem twee pakken he!
Ik zit ook de hele middag wat suf naar buiten te koekeloeren en ik moet straks nog naar Zwollequote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, iedereen wordt er sjagrijnig van en vandaag ben ik daar vatbaar voor... Normaal ben ik altijd vrolijk, ik heb vandaag even flink van achteruit de strot gebruld, was alles zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |