Ja vind ik één van de minste nummers van de PAquote:
Goed bezig, Hermanquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig heb ik eerlijke klantenGrove fout gemaakt in een offerte, dus hij belde om te zeggen dat'ie de prijzen zo raar vond (ik had er expliciet bijgezet dat ze hetzelfde waren als in de vorige offerte), maar er stond dus heel wat anders
Had m'n baas een hoop geld kunnen kosten (en uiteindleijk zal ik dat natuurlijk te horen krijgen)
Tijd om naar huis te gaan!
quote:
Ja, iedereen wordt er sjagrijnig van en vandaag ben ik daar vatbaar voor... Normaal ben ik altijd vrolijk, ik heb vandaag even flink van achteruit de strot gebruld, was alles zatquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:32 schreef wolfrolf het volgende:
Zulks een takkenweer buiten
Goedemiddaaagg
Daarom trakteer ik vandaag op Prozacquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, iedereen wordt er sjagrijnig van en vandaag ben ik daar vatbaar voor... Normaal ben ik altijd vrolijk, ik heb vandaag even flink van achteruit de strot gebruld, was alles zat
Ik mag ook niks hier...quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:45 schreef alors het volgende:
[..]
Daarom trakteer ik vandaag op Prozac
[ afbeelding ]
niet stiekem twee pakken he!
Ik zit ook de hele middag wat suf naar buiten te koekeloeren en ik moet straks nog naar Zwollequote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, iedereen wordt er sjagrijnig van en vandaag ben ik daar vatbaar voor... Normaal ben ik altijd vrolijk, ik heb vandaag even flink van achteruit de strot gebruld, was alles zat
Ik word meer sjachrijnig van al die mekkerende zuurpruimen de hele dag dan van het weerquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:13 schreef 3rdRock het volgende:
chagrijnig door regen? ik heb een tip!
zet het debuutalbum van The Presidents of the USA op je mp3-speler. Doe de dopjes in je oren/zet je koptelefoon op. Druk op "play" en loop dan naar buiten. Heerlijk
kijk zoiets:
daar helpt het ook tegen! imho is dit album 1 van de leukste en fijnste feelgoodalbums ever. Als ik 10cd's mee mocht nemen zat de 10jaarjubileumuitgave van dit album er zeker bij. ja, wel de luxeversie want anders ben je binnen 40min klaarquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik word meer sjachrijnig van al die mekkerende zuurpruimen de hele dag dan van het weer
WHUT???? Daar ga ik bij zijn! 2 minuten lopen naar oldehoofsterkerkhof. vet!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:28 schreef alors het volgende:
De Staat afsluiter op bevrijdingsfestival Lwd
Meh, ik reageer het even flink af, laat iedereen even schrikken en dan is het ook wel weer goed! Ben ook niet heul erg fan van die bandquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar helpt het ook tegen! imho is dit album 1 van de leukste en fijnste feelgoodalbums ever. Als ik 10cd's mee mocht nemen zat de 10jaarjubileumuitgave van dit album er zeker bij. ja, wel de luxeversie want anders ben je binnen 40min klaar
alain clark hebben wij ook!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:33 schreef CindieY het volgende:
Bij ons is het hele programma al bekend. Ik presenteer u: Waylon, Alain Clark, VanVelzen, Krystl en dat op mainstageWel Heideroosjes, Normaal en Chef's Special
En op de Hedon Stage Asteroids Galaxy Tour, Blaudzun en voor de hiphoppers Typhoon. Ik ga me vermaken
oe, spannend. ik zit al met mijn iPenis klaar op mijn iCouchquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:40 schreef wolfrolf het volgende:
Nog 20 minuten tot de Apple Keynote over de nieuwe iPad
iTissues, check!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe, spannend. ik zit al met mijn iPenis klaar op mijn iCouch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |