Ik word meer sjachrijnig van al die mekkerende zuurpruimen de hele dag dan van het weerquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:13 schreef 3rdRock het volgende:
chagrijnig door regen? ik heb een tip!
zet het debuutalbum van The Presidents of the USA op je mp3-speler. Doe de dopjes in je oren/zet je koptelefoon op. Druk op "play" en loop dan naar buiten. Heerlijk
kijk zoiets:
daar helpt het ook tegen! imho is dit album 1 van de leukste en fijnste feelgoodalbums ever. Als ik 10cd's mee mocht nemen zat de 10jaarjubileumuitgave van dit album er zeker bij. ja, wel de luxeversie want anders ben je binnen 40min klaarquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik word meer sjachrijnig van al die mekkerende zuurpruimen de hele dag dan van het weer
WHUT???? Daar ga ik bij zijn! 2 minuten lopen naar oldehoofsterkerkhof. vet!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:28 schreef alors het volgende:
De Staat afsluiter op bevrijdingsfestival Lwd
Meh, ik reageer het even flink af, laat iedereen even schrikken en dan is het ook wel weer goed! Ben ook niet heul erg fan van die bandquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar helpt het ook tegen! imho is dit album 1 van de leukste en fijnste feelgoodalbums ever. Als ik 10cd's mee mocht nemen zat de 10jaarjubileumuitgave van dit album er zeker bij. ja, wel de luxeversie want anders ben je binnen 40min klaar
alain clark hebben wij ook!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:33 schreef CindieY het volgende:
Bij ons is het hele programma al bekend. Ik presenteer u: Waylon, Alain Clark, VanVelzen, Krystl en dat op mainstageWel Heideroosjes, Normaal en Chef's Special
En op de Hedon Stage Asteroids Galaxy Tour, Blaudzun en voor de hiphoppers Typhoon. Ik ga me vermaken
oe, spannend. ik zit al met mijn iPenis klaar op mijn iCouchquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:40 schreef wolfrolf het volgende:
Nog 20 minuten tot de Apple Keynote over de nieuwe iPad
iTissues, check!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe, spannend. ik zit al met mijn iPenis klaar op mijn iCouch
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
WHUT???? Daar ga ik bij zijn! 2 minuten lopen naar oldehoofsterkerkhof. vet!
Ik ga naar Groningen, omdat Gers.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:33 schreef CindieY het volgende:
Bij ons is het hele programma al bekend. Ik presenteer u: Waylon, Alain Clark, VanVelzen, Krystl en dat op mainstageWel Heideroosjes, Normaal en Chef's Special
En op de Hedon Stage Asteroids Galaxy Tour, Blaudzun en voor de hiphoppers Typhoon. Ik ga me vermaken
Ik zou me best kut voelen als er alleen maar kinderen met ouders op je concerten afkomt en je probeert zelf heel credible te zijnquote:
Het zal Dr. Dre maar gebeuren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou me best kut voelen als er alleen maar kinderen met ouders op je concerten afkomt en je probeert zelf heel credible te zijn
Vriendin van me wil ook naar Grunn, terwijl we allebei praktisch OP het terrein wonenquote:
1. komt Alain Clark in Grunn?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vriendin van me wil ook naar Grunn, terwijl we allebei praktisch OP het terrein wonen
Even een verlate reactie, wantquote:
Toeval bestaat niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Even een verlate reactie, want. Ik dacht "verrek, leuk dat ze dat liedje weer eens draaien. Lang niet meer gehoord."
Vervolgens loop ik in de pauze naar de Jumbo (hallo Jumbo!) en ik sta bij de vleeschwaeren en potverdrie, Into Temptation schalt door de Jumboliaanse speakers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |