EvertK probeert op die manier z'n tegenstanders te ontmoedigenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:03 schreef Crohnjurist het volgende:
Potje tegen EvertK is meteen kansloos begonnen: hij legt 'gefronst' op tw en dw: 148 punten
Ik liet je winnen, vorige maand won ik van je.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:32 schreef peaceman het volgende:
#170 peace vs ziggyziggyziggy 568 - 347 t zat erg mee
Jajaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik liet je winnen, vorige maand won ik van je.
Nou dat is gelukt, nu maakt hij furie voor 66 punten op tw en dw... ik heb al gevraagd of we niet opnieuw kunnen beginnenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
EvertK probeert op die manier z'n tegenstanders te ontmoedigen
Ok, komt eraanquote:
Natuurlijk joh! Daar spele we allemaal mee!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:54 schreef RijstNatie het volgende:
mag je ook de woordfeut helper gebruiken?
Trollen doe je maar in ONZquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:54 schreef RijstNatie het volgende:
mag je ook de woordfeut helper gebruiken?
quote:
Heb al met jou gespeeld!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik per ongeluk genoteerd bij #189 Elisabed - JopiDo.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:15 schreef AnneX het volgende:
Was toch al gemeld dat Laboutin ofwel ilonaaa. heeft gewonnen!!! ?
# 190 Eindstand 351 - 342 ilonaaa. - Elisabed
Twee punten voor haar.
Verloren met meer punten ???quote:Op maandag 5 maart 2012 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Inderdaad verloren.. en niet 1 keer, maar al weer 2 x.
#243 Vonkie - PatriQue89(450-261)
#245 PatriQue89 - JoPiDo(543-240)
#92 heb ik al ??quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:20 schreef AnneX het volgende:
En weer een treurige mededeling.
Het ging gelijk op totdat Djeep alle letters wisselde.
Daarna ging zij als een trein.
( zij toch?)
# 12 Djeep - Elisabed 462 - 377
Gaat nu EvertK inviten # 94 en dan is het Schluss voor de maand maart.
Als patrique89 ook eens antwoordt....
Ad: ## 94 en 92 zijn gestart.
nu echt geinvite.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:23 schreef Louboutin het volgende:
Ik zit nu op mijn telefoon dus ik kan niet zien wat de partijnummers zijn
Kan ik gewoon een paar mensen uitnodigen en dan vragen of die het hier willen vermelden?
als je je telefoon nu in je hand neemt, misschien zie je het danquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:23 schreef Louboutin het volgende:
Ik zit nu op mijn telefoon dus ik kan niet zien wat de partijnummers zijn
Kan ik gewoon een paar mensen uitnodigen en dan vragen of die het hier willen vermelden?
Erg grappig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:44 schreef crv het volgende:
[..]
als je je telefoon nu in je hand neemt, misschien zie je het dan
hijquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:55 schreef Crohnjurist het volgende:
204 punten voor 'wandrek' (2 keer tw gehit en alle letters kwijt) tegen svk1985![]()
En dat terwijl het potje kansloos voor mij aan het worden was aangezien hij/zij(?) al een paar keer alle letters kwijt kon, nu wordt het alsnog spannend
Dankzij 'wandrek' toch nog een spannende pot geworden (daarvoor stond ik echt té ver achter)! Helaas wel moeten verliezen van svk, maar ja hij was dan ook veel te sterk voor mij!quote:
had idd een vroege demarage met idiomen en microfoon (2x bord leeg in beurten 2 en 3)quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:04 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Dankzij 'wandrek' toch nog een spannende pot geworden (daarvoor stond ik echt té ver achter)! Helaas wel moeten verliezen van svk, maar ja hij was dan ook veel te sterk voor mij!
Begonnenquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:49 schreef DoeNutz het volgende:
#244 gewonnen van Patrique89
DoeNutz (510) - Patrique89 (289)
CRV uitgenodigd voor #44. Ik sta open voor andere invites
wow 204quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:55 schreef Crohnjurist het volgende:
204 punten voor 'wandrek' (2 keer tw gehit en alle letters kwijt) tegen svk1985![]()
En dat terwijl het potje kansloos voor mij aan het worden was aangezien hij/zij(?) al een paar keer alle letters kwijt kon, nu wordt het alsnog spannend
Nog even melden:
#6 djeep_64 - Vonkie87: 437 - 353![]()
#88 EvertK - Vonkie87: 564 - 295(was echt een super kansloze pot voor mij)
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:53 schreef DoeNutz het volgende:
#23 begonnen!
DoeNutz vs Skatespeare
En ben al gelijk met Erudiet voor 64 punten om de oren geslagen..
beide partijen gestartquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:06 schreef tomtomaat het volgende:
#183 invite ziggy gestuurd
#113 invite svk gestuurd
Ik ben bezig met een potje wat ik wel eens kan gaan winnen.. Wordt ook wel tijdquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:21 schreef WordFreud het volgende:
Standen van Maart bijgewerkt.
Elzass heeft aansluiting gevonden bij Peace en staat op 1 dankzij zijn betere gemiddelde.![]()
Skatespeare doet het rustiger aan, maar heeft hetzelfde percentage.
Hoge score van 204 voor WANDREK ( en dan toch nog verliezen) is goed voor een eervolle vermelding.![]()
Alleen Patrique staat nog droog. Wanneer haalt hij zijn eerste punten?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een potje wat ik wel eens kan gaan winnen.. Wordt ook wel tijd
Edit: En mislukt
Jaa, grr... beetje op 't laatst de punten pakken jijquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]![]()
#153 OOTW - patrique89: 391 - 301
(ik heb geloof ik de hele partij achter gestaan...)
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:13 schreef AnneX het volgende:
Terwijl ik dik wordt ingemaakt door EvertK - what else is new-
heb ik ook eens gewonnen van patrique, die waardeloze letters kreeg..
# 92 patrique89 - Elisabed Eindstand 195 - 529
Is ook heel knapquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:21 schreef WordFreud het volgende:
Hoge score van 204 voor WANDREK ( en dan toch nog verliezen) is goed voor een eervolle vermelding.![]()
In het begin demareerde DoeNutz hard, en ik kon enkel simpele woordjes neerleggen. Het moment dat Doenutz gokte dat ik geen E had voor een TW die ik kon pakken (ANJERS) was het keerpunt. daarna 3 keer plankje leeg en dat was de doodssteekquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:16 schreef DoeNutz het volgende:
DoeNutz (446) vs Elzass/CRV (567)
Het begon goed, maar eindigde heel wat minder na een paar plankjes leeg acties van CRV.
Desalniettemin, leuke pot!
Invite gestuurd naar Litsoquote:
Volgens mij is er iets misgegaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:41 schreef crv het volgende:
[..]
Invite gestuurd naar Litso
50 Elzass - Litso
Ilonaaa. is met 3 a'squote:Op woensdag 7 maart 2012 23:41 schreef peaceman het volgende:
Ik heb Ilonaa. en faithy-Miranda al diverse keren uitgenodigd, maar tot nu toe zonder resultaat. Dat zijn de enige 2 die ik nog moet.
Mijn partij tegen djeep is nog bezig, tegen Michel* net afgelopen 421 - 395 in mijn voordeeldit was #173
nee hoor is gestartquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets misgegaan
Ah oké, dan staat dat fout in het schema.quote:
en Faithy-Miranda volgens mij met twee hoofdletters...!quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:41 schreef peaceman het volgende:
Ik heb Ilonaa. en faithy-Miranda al diverse keren uitgenodigd, maar tot nu toe zonder resultaat. Dat zijn de enige 2 die ik nog moet.
Mijn partij tegen djeep is nog bezig, tegen Michel* net afgelopen 421 - 395 in mijn voordeeldit was #173
Aha vandaar! Ik had je ook al een keer uitgenodigd.quote:
Ik dacht dat het de laatste beurt was :pquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:25 schreef djeep_64 het volgende:
#13 verloren van Peaceman 410-414
Ik dacht dat ik ging winnen, we waren lekker bezig toen hij heel flauw opeens de partij beëindigde met 'diaken'
Ik ben dat niet hoor. Ik ben gewoon behulpzaamquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Aha vandaar! Ik had je ook al een keer uitgenodigd.
PS Had je niet iets makkelijkers kunnen verzinnen?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik stel voor dat Peace111 volgende maand niet mee doet![]()
Whahahaha.... daar kan je toch nooit van winnen man
Invite gestuurdquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:55 schreef JoPiDo het volgende:
ik ben beschikbaar voor uitnodigingen! ik zal vanavond even kijken wie ik nog moet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |