meestal moet je zoiets eerst aangeven bij de politie/instantie. Deze zeggen dank je wel en blijf verdachte dingen melden. Dat blijft dat een tijdje aanmodderen dankzij luiheid en papierenrompslomp en dan gebeurd er iets.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan die bewoners een beetje schaapachtig zeggen "ja ik denk dat iedereen het al wel wist"![]()
Waarom wordt er dan niets aan gedaan? Mja, ze rellen daar graag dus het is niet zo opvallend
Klacht
Luie mensen die er niets aan doen.
De politie is vaak gewoon laks hoor. Dan denken ze wel eens: haha shitgeval doen we geemn flikker aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:07 schreef wise het volgende:
[..]
meestal moet je zoiets eerst aangeven bij de politie/instantie. Deze zeggen dank je wel en blijf verdachte dingen melden. Dat blijft dat een tijdje aanmodderen dankzij luiheid en papierenrompslomp en dan gebeurd er iets.
Dan is het vaak te laat en krijg je uitspraken als;
"iedereen wist het"
"instanties zijn vaak benaderd"
ect ect
Natuurlijk is de politie altijd te laat. Je kan niet mensen gaan arresteren voor wat ze nog niet gedaan hebbenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:07 schreef wise het volgende:
[..]
meestal moet je zoiets eerst aangeven bij de politie/instantie. Deze zeggen dank je wel en blijf verdachte dingen melden. Dat blijft dat een tijdje aanmodderen dankzij luiheid en papierenrompslomp en dan gebeurd er iets.
Dan is het vaak te laat en krijg je uitspraken als;
"iedereen wist het"
"instanties zijn vaak benaderd"
ect ect
als iets vaak genoeg aangegeven word, verwacht men dat je een kijkje gaat nemen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:10 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Natuurlijk is de politie altijd te laat. Je kan niet mensen gaan arresteren voor wat ze nog niet gedaan hebben
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen begrijpen echte liefde gewoon niet meer hedendaags
Hehe ja psies ga ik zelf ook altij heen mar in NL doen vin ik niet kunne!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:21 schreef 2NutZ het volgende:
Ga gwn lekker naar thailand en laat onze kinderen Met rust pedoos!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |