Wel verdommequote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Here we go again, I just met shorty tonight and we fuckinnnnn
Brommers kiekn is tegenwoordig pijpen he.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nooit aan beginnen, gaan ze je vragen of je daarna brommers wil kiekn achter de tente
Ik wou net seksie dingetjes in je oor fluisterenquote:
Echt?! Daar was ik nog niet van op de hoogtequote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Brommers kiekn is tegenwoordig pijpen he.
Ik ga even kontje schuren in de stad. Je mag wel mee?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wou net seksie dingetjes in je oor fluisteren
Nice, on my wayquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga even kontje schuren in de stad. Je mag wel mee?
Of dat ze je vragen van "Wil je m'n broertje een handje geven?"quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt?! Daar was ik nog niet van op de hoogteBen er al te lang uit merk ik wel
Ieuwquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nice, on my waymag ik jou booty schuren dan? :$
Allrighty, tot zoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nice, on my waymag ik jou booty schuren dan? :$
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Of dat ze je vragen van "Wil je m'n broertje een handje geven?"
True story, sjeuzus
watquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
True story, sjeuzus
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
True story, sjeuzus
quote:
Echt eh, ik voelde me al misbruikt door de woordenquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh, ik voelde me al misbruikt door de woorden
Mijn broertje is nog steeds van slag dat je hem geen hand wilde geven.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
True story, sjeuzus
Ik ben een onopgevoed meisje zonder manierenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn broertje is nog steeds van slag dat je hem geen hand wilde geven.
Dat weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben een onopgevoed meisje zonder manieren
quote:
1 graverobber voor je topickillpostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:41 schreef Chai het volgende:
1x zonnebank. Bruin geworden.Lekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Jij moet niet zeuren, je hebt meer dan mijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:42 schreef Chai het volgende:
Nee niet echt. Lijk op die foto echt kats plat van voren.
Add me dan :$quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef Chai het volgende:
:S.
Op die ene facebook pic van jou niet hoor.
OMG OMG :$ <3 ntbquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:41 schreef Chai het volgende:
1x zonnebank. Bruin geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Goed puntquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:15 schreef Adolecens het volgende:
Dqod verrijkt voornamelijk je muziekgenre
K zet m vast openquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:27 schreef Maisnon het volgende:
Hier een verrijking: Caravan Palace van een cd vol swing electro geweld uit 2008 (?) heeft een nieuw album
Dit is van de oude, krijg je een idee. Inderdaad een beetje Django Rheinhardt gipsy gitaar jazz swing gemixt met electro
Nu heb ik hongerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:30 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb net een stokbrood gezond gemaakt en inmiddels al op
Stokbrood uit de oven, ham, kaas, tomaat, komkommer, gekookt eitje, ui, zout, peper
En bedankt nu heb ik hongerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:30 schreef Adolecens het volgende:
Stokbrood uit de oven, ham, kaas, tomaat, komkommer, gekookt eitje, ui, zout, peper
quote:
Zal ik je mee uit eten nemen? :$quote:
It's a trap.quote:
Dat zou ik niet durven met lotquote:
Is het niet een enorm karwei dat opgegeten te krijgen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:30 schreef Adolecens het volgende:
Het was ook best veel jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is het niet een enorm karwei dat opgegeten te krijgen?
ze komt hem persoonlijk bezorgen, tot aan je bed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ik lig al in bed, laat maar pizza bezorgen
Nachtsnacken is goddelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:34 schreef Adolecens het volgende:
Ik had ook honger, JB verklaarde me weer voor gek, maar lekker was het wel
Kijk haar hard to get gaan on my assquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ik lig al in bed, laat maar pizza bezorgen
en voeren?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ze komt hem persoonlijk bezorgen, tot aan je bed.
Tuulkquote:
Dat kan ik nietquote:
Me jellyquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik sliep daarstraks rond het eten, 0 energie. Net in bad geweest en vreetbuien alles opdrinken dit dat![]()
echt te erg
Ok zie je zoooooooquote:
quote:
Iehl wat een ordinair wijf.quote:
quote:
Much better.quote:
Zie m nietquote:
Op het bad en op etenquote:
Beetje weinig wel.quote:
Mocht wel iets meer jaquote:
Vrouwenquote:
moet die smerigheid nou er posten hier ook onschuldige tienermeisjesquote:
Oh hai, leestekens.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:46 schreef gers het volgende:
[..]
moet die smerigheid nou er posten hier ook onschuldige tienermeisjes
quote:
Het gaat niet om de grootte, maar wat je ermee doet.quote:
Met jouw looks mag je best wel wat kieskeuriger zijn hoorquote:
WASDAquote:
Da wou'k zeggen jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het gaat niet om de grootte, maar wat je ermee doet.
Nohquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Met jouw looks mag je best wel wat kieskeuriger zijn hoor
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het gaat niet om de grootte, maar wat je ermee doet.
Word je nou opgewonden?quote:
jeetje wat een kanonnen zij heeft zeker last van haar rugquote:
Dat mag ik niet meer zeggen, mijn gedrag/seksualiteit loopt de spuigaten uitquote:
Kan je eten.quote:
Deze anders nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:50 schreef gers het volgende:
[..]
jeetje wat een kanonnen zij heeft zeker last van haar rug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Als je het goed weet te combineren, niks mis meequote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat mag ik niet meer zeggen, mijn gedrag/seksualiteit loopt de spuigaten uit
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Deze anders niet![]()
GADVERDAMME11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Waarom denk je spoiler?quote:
Dqod gedraagt zich hoerig dat betekend dus dat ze in haar vruchtbare periode zitquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat mag ik niet meer zeggen, mijn gedrag/seksualiteit loopt de spuigaten uit
Hier begint het over 2 dagen weerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:53 schreef gers het volgende:
[..]
Dqod gedraagt zich hoerig dat betekend dus dat ze in haar vruchtbare periode zit
Ik moet serieus nog ff kijken wanneer t goed uitkomt.. Hopelijk echt gauw, want lijkt me leuk, honestlyquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je het goed weet te combineren, niks mis mee
Wanneer kom je langs?
Ik slik braaf de pil hoor :$quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:53 schreef gers het volgende:
[..]
Dqod gedraagt zich hoerig dat betekend dus dat ze in haar vruchtbare periode zit
Dat is niet tofquote:
dan kun je nog wel hoerig zijn hoorquote:
Just pick a date.. als de kinderen weg zijn hierquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moet serieus nog ff kijken wanneer t goed uitkomt.. Hopelijk echt gauw, want lijkt me leuk, honestly
Dat wel, maar hopelijk niet zo vruchtbaar.. Dalijk raak ik zwanger van een vrouwquote:
Zullen we t eerst ff op april/begin mei houden? Dat moet wel te doen zijn denk ik, verder hebben we t er nog over, goed?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Just pick a date.. als de kinderen weg zijn hier
Heeft ze d'r voorbinddildo niet goed schoongemaaktquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wel, maar hopelijk niet zo vruchtbaar.. Dalijk raak ik zwanger van een vrouw
Keequote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zullen we t eerst ff op april/begin mei houden? Dat moet wel te doen zijn denk ik, verder hebben we t er nog over, goed?
FFFUUUUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heeft ze d'r voorbinddildo niet goed schoongemaakt
quote:
quote:
Hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |