Echt hoe kun je dat nou twitteren na zo'n verliespartij tegen fucking Andujar.
Je hebt goddomme twee dikke kansen om de wedstrijd in de 3e set te verliezen, m'n reet dat je ziekte daar wat mee te maken heeft. Vooral op *5-4, gewoon een dikke choke. En dan erna wel een lovegame serveren

Ik ben opgegroeid met een baas als Krajicek, die bij z'n comeback ook nog even de kwartfinale van Wimbledon haalde. En met ozze Sjeng. Sjeng was niet zo'n briljant tennisser en het zag er vaak niet uit wat hij deed, vooral z'n service, maar het was een harde werker. En met dat harde werken heeft hij het onderste uit de kan gehaald. Haalde de halve finales op de US Open na een prachtige pot tegen Gonzalez, driemaal de kwartfinale op Wimbledon, alwaar ie zo dichtbij was tegen Hewitt...
Dan hadden we nog het duo Haarhuis/Eltingh dat helaas net wel/net niet speelde op het moment dat ik actief tennis ging kijken. En over Hem hoeven we het natuurlijk niet meer te hebben.
De laatste jaren is het armoe troef geweest maar sins twee jaar lijken/leken we weer aan de weg te timmeren. Thiemo had een goed jaar maar is he-le-maal weg. Schoorel jammerlijk geblesseerd geweest en hopelijk weer op weg naar boven. Voor de rest moeten we het doen met mannekes als Sijsling en Huta Galung, pure middelmaat natuurlijk al hoop je voor die jongens dat ze er wat moois uit gaan halen.
En Haase, de zogenaamde kartrekker van ons tennis. En dat wil ie zelf maar al te graag uitstralen. Als die kerel telkens op zo'n belabberde manieren zijn partijen weg weet te gooien zit ik met een facepalm voor m'n laptop. Het ergste vind ik echter nog zijn grote mond en kijk-mij-eens-uitstraling terwijl hij al tijden geen FUCK presteert. Met zijn wanvertoning in Rotterdam als hoogtepunt. En altijd maar die smoesjes. Kijk naar verdomme eens naar je zelf, arrogante zak hooi, en kom tot de conclusie dat er echt iets fout zit in je kop en wérk daaraan. Want met alleen talent kom je er niet, werken zul je. Dat heeft Sjeng wel bewezen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Szura op 09-03-2012 11:00:32 ]