abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108891780
0-40
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_108891786
5-5

:{
pi_108891795
GA TOCH TENNISSEN MAN :')

:')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_108891844
Bogomolov lijkt the battle of the mongoloids te gaan winnen van Stak, *6-5
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 9 maart 2012 @ 01:45:31 #130
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_108891876
Kunitsyn :')
Bogomongolov :')

Roooooowwwwbin vieze kuttennisser :') :') :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_108891898
De alles beslissende tiebreak komt eraan tussen de twee gladiatoren, Robin Haase en Pablo Andujar!
pi_108891901
Nu poept hij er een lovegame uit :')

En rebreak stak lol
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_108891943
Haase pakt de minibreak en levert er dan zelf meteen 2 in, incl een DF :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_108891955
1-4
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_108891957
*1-5

Lekker bezig.
pi_108891970
Wat een absurd slecht jaar heeft hij tot nu toe zeg, niet normaal.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_108891976
1-6* :') !
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_108891977
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 01:53 schreef Tim86 het volgende:
Wat een absurd slecht jaar heeft hij tot nu toe zeg, niet normaal.
Zat ook net te kijken, maar drie overwinningen dit jaar, op Menaros, Bachinger en Paukku. :')
pi_108891979
GSM 2-7 in tiebreak

:W
  vrijdag 9 maart 2012 @ 01:55:06 #140
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_108891980
Haase val toch kapot fucking klapjosti.
Ik heb nog meer mentaliteit in m'n grote teen dan die kerel in z'n hele lichaam :r

Onvoorstelbare faalhaas die je daar rondloopt :r
Het is een voorrecht om zo'n talent te hebben en dan spring je er zo mee om :')
Laat de smoesjes maar weer komen, elke keer hetzelfde met die gast.

:') :') :') :')
  vrijdag 9 maart 2012 @ 01:55:54 #141
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_108891989
Bogomongolov geeft het ook lekker weg allemaal :')
pi_108893271
Dit verslag hier _O-
Ik wist de uitslag nog niet, en ging het topic lezen...fantastisch, wat een topwedstrijd. Ik wist gewoon dat ie het 6-7 in de 3e ging weggeven :(
Wat een kneus zeg. Hoeveel breaks voorsprong heeft ie op love weggegeven? Er zit op dit moment mentaal echt iets volledig mis in zijn hoofd..wtf echt
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108896324
robin_haase twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 03:11:09 Yesterday I got sick. Just lost 76 in the third. Doesn't make me feel any better. Going to get a lot of sleep hopefully. #bestcure. reageer retweet
:P .
pi_108896474
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:21 schreef TheGeneral het volgende:
robin_haase twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 03:11:09 Yesterday I got sick. Just lost 76 in the third. Doesn't make me feel any better. Going to get a lot of sleep hopefully. #bestcure. reageer retweet
:P .
Hij is wel van de goede excuses ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:53:52 #145
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_108897548
Echt hoe kun je dat nou twitteren na zo'n verliespartij tegen fucking Andujar.
Je hebt goddomme twee dikke kansen om de wedstrijd in de 3e set te verliezen, m'n reet dat je ziekte daar wat mee te maken heeft. Vooral op *5-4, gewoon een dikke choke. En dan erna wel een lovegame serveren :')

Ik ben opgegroeid met een baas als Krajicek, die bij z'n comeback ook nog even de kwartfinale van Wimbledon haalde. En met ozze Sjeng. Sjeng was niet zo'n briljant tennisser en het zag er vaak niet uit wat hij deed, vooral z'n service, maar het was een harde werker. En met dat harde werken heeft hij het onderste uit de kan gehaald. Haalde de halve finales op de US Open na een prachtige pot tegen Gonzalez, driemaal de kwartfinale op Wimbledon, alwaar ie zo dichtbij was tegen Hewitt...
Dan hadden we nog het duo Haarhuis/Eltingh dat helaas net wel/net niet speelde op het moment dat ik actief tennis ging kijken. En over Hem hoeven we het natuurlijk niet meer te hebben.

De laatste jaren is het armoe troef geweest maar sins twee jaar lijken/leken we weer aan de weg te timmeren. Thiemo had een goed jaar maar is he-le-maal weg. Schoorel jammerlijk geblesseerd geweest en hopelijk weer op weg naar boven. Voor de rest moeten we het doen met mannekes als Sijsling en Huta Galung, pure middelmaat natuurlijk al hoop je voor die jongens dat ze er wat moois uit gaan halen.

En Haase, de zogenaamde kartrekker van ons tennis. En dat wil ie zelf maar al te graag uitstralen. Als die kerel telkens op zo'n belabberde manieren zijn partijen weg weet te gooien zit ik met een facepalm voor m'n laptop. Het ergste vind ik echter nog zijn grote mond en kijk-mij-eens-uitstraling terwijl hij al tijden geen FUCK presteert. Met zijn wanvertoning in Rotterdam als hoogtepunt. En altijd maar die smoesjes. Kijk naar verdomme eens naar je zelf, arrogante zak hooi, en kom tot de conclusie dat er echt iets fout zit in je kop en wérk daaraan. Want met alleen talent kom je er niet, werken zul je. Dat heeft Sjeng wel bewezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Szura op 09-03-2012 11:00:32 ]
pi_108897749
Wat een pansy. Stop er maar mee Haase. :O :r
pi_108897953
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:53 schreef Szura het volgende:
Echt hoe kun je dat nou twitteren na zo'n verliespartij tegen fucking Andujar.
Je hebt goddomme twee dikke kansen om de wedstrijd in de 3e set te verliezen, m'n reet dat je ziekte daar wat mee te maken heeft. Vooral op *5-4, gewoon een dikke choke. En dan erna wel een lovegame serveren :')

Ik ben opgegroeid met een baas als Krajicek, die bij z'n comeback ook nog even de kwartfinale van Wimbledon haalde. En met ozze Sjeng. Sjeng was niet zo'n briljant tennisser en het zag er vaak niet uit wat hij deed, vooral z'n service, maar het was een harde werker. En met dat harde werken heeft hij het onderste uit de kan gehaald. Haalde de halve finales op de US Open na een prachtige pot tegen Gonzalez, driemaal de kwartfinale op Wimbledon, alwaar ie zo dichtbij was tegen Hewitt...
Dan hadden we nog het duo Haarhuis/Eltingh dat helaas net wel/net niet speelde op het moment dat ik actief tennis ging kijken. En over Hem hoeven we het natuurlijk niet meer te hebben.

De laatste jaren is het armoe troef geweest maar sins twee jaar lijken/leken we weer aan de weg te timmeren. Thiemo had een goed jaar maar is he-le-maal weg. Schoorel jammerlijk geblesseerd geweest en hopelijk weer op weg naar boven. Voor de rest moeten we het doen met mannekes als Sijsling en Huta Galung, pure middelmaat natuurlijk al hoop je voor die jongens dat ze er wat moois uit gaan halen.

En Haase, de zogenaamde kartrekker van ons tennis. En dat wil ie zelf maar al te graag uitstralen. Als die kerel telkens op zo'n belabberde manieren zijn partijen weg weet te gooien zit ik met een facepalm voor m'n laptop. Het ergste vind ik echter nog zijn grote mond en kijk-mij-eens-uitstraling terwijl hij al tijden geen FUCK presteert. Met zijn wanvertoning in Rotterdam als hoogtepunt. En altijd maar die smoesjes. Kijk naar verdomme eens naar je zelf, arrogante zak hooi, en kom tot de conclusie dat er echt iets fout zit in je kop en wérk daaraan. Want met alleen talent kom je er niet, werken zul je. Dat heeft Sjeng wel bewezen.
Hij stond toch 4x een break voor ofzo in de 3e set? :')
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:13:02 #148
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_108898183
*1-0 --> 1-1
4-2 met kansen op *5-2 --> 4-4
*5-4 --> 5-5
pi_108898239
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:13 schreef Szura het volgende:
*1-0 --> 1-1
4-2 met kansen op *5-2 --> 4-4
*5-4 --> 5-5
Rooowwbin :')

En hoeveel Roowwwwbins heeft ie gedaan met DFs op BP tegen?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:16:38 #150
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_108898277
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:15 schreef Norrage het volgende:

[..]

Rooowwbin :')

En hoeveel Roowwwwbins heeft ie gedaan met DFs op BP tegen?
Volgens mij 0.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')