Nog steeds rete druk daar?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:24 schreef Svyatagor het volgende:
Net even in de Leidseplein-winkel geweest. Mooi hoor. En OMG wat veel personeel.
Mja, best wel. Maar ik ben eigenlijk nog nooit in een grote stad in een Apple Store geweest waar het rustig was, dus het heeft volgens mij niet zo veel met de opening van laatst te maken.quote:
In iPhoto een foto selecteren en dan File - Reveal in Finder.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:01 schreef Apekoek het volgende:
In welke map staan de daadwerkelijke foto's die ik van mijn iPhone dmv iPhoto op de Macbook heb binnengehaald? Iedere keer als ik de foto's zoek met finder kom ik bij iPhoto uit en niet de individuele foto's/bestanden in een map.
April? Eind Maartquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:13 schreef Junkie het volgende:
Sources: Apple TV update, iPad 3 for Verizon and AT&T LTE launching tomorrow, no quad-core SoC
De vorige iPad werd in April gelanceerd. Dus het zou kunnen.
Hoe bedoel je precies "dus het zou kunnen"? Je twijfelt er nog aan dat er een nieuwe iPad komt?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:13 schreef Junkie het volgende:
Sources: Apple TV update, iPad 3 for Verizon and AT&T LTE launching tomorrow, no quad-core SoC
De vorige iPad werd in April gelanceerd. Dus het zou kunnen.
Het retinadisplay alleen al is voor mij een reden om de iPad 3 te kopenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:14 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben zo bang dat de ipad 3 een soort van teleur gaat stellen
Dit natuurlijk omdat ik dat ding nu al perse moet hebben obv
Het is dan ook gebruikelijk om hier van alles te verwachten en vervolgens te zeiken als Apple niet aan alle (veelal ongefundeerde) verwachtingen voldoet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:14 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben zo bang dat de ipad 3 een soort van teleur gaat stellen
Dit natuurlijk omdat ik dat ding nu al perse moet hebben obv
Sorry, het zou kunnen met al die specs. Dat was ik vergeten bij te zetten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies "dus het zou kunnen"? Je twijfelt er nog aan dat er een nieuwe iPad komt?
Nou, ik ga dat niet weer doen :pquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is dan ook gebruikelijk om hier van alles te verwachten en vervolgens te zeiken als Apple niet aan alle (veelal ongefundeerde) verwachtingen voldoet.
Dat zal deze keer toch zeker niet anders zijn?
Ik kan nergens Reveal in Finder of onthul in Finder of iets dergelijks vinden. Waar moet ik zoeken?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
In iPhoto een foto selecteren en dan File - Reveal in Finder.
File = Archief. Linksboven.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik kan nergens Reveal in Finder of onthul in Finder of iets dergelijks vinden. Waar moet ik zoeken?
[ afbeelding ]
De library file is stiekem gewoon een set mappen, maar je kunt inderdaad ook vanuit iPhoto bepaalde foto's naar een map exporteren. De Nederlandse naam van Image Capture is trouwens Fotolader, en inderdaad een goed alternatief als je alleen maar je foto's van je iPhone naar een mapje wilt krijgen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:31 schreef LostInSpace het volgende:
iPhoto werkt met een eigen library file. Je moet de foto's eerst exporteren naar een map.
Bovendien hoef je niet per se iPhoto te gebruiken. Je kunt ook het programma Image Capture gebruiken (staat standaard op je mac, zo te vinden via spotlight). Dit kopieert de foto's direct van jouw iPhone naar een map op jouw computer.
Fotolader?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De Nederlandse naam van Image Capture is trouwens Fotolader, en inderdaad een goed alternatief als je alleen maar je foto's van je iPhone naar een mapje wilt krijgen.
Tsja, het zou kunnen dat ze een ipad met retina display gaan vermarkten als een iPad HD. Dan wordt het dus een extra luxe versie met bijbehorend prijskaartje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Als er een retina display inzit is het al onmogelijk om teleur te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |