Ik kan me dus best voorstellen dat een AP cho blue meer nodig heeft dan de jungler na de eerste blue. Je kunt je tegenstander dan helemaal kapot spammen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Blue is voor degene die het meeste burst zo laat mogelijk erin gooit
precies, fuck hun. Ik kan toch niet carryen zonder mijn buffs?quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nee man pak gewoon alle blues als shyvana en leesin, tis toch jouw jungle!
Malzahar best pick ever, voor het eerst dat ik deze zie op een tournament.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:46 schreef Cornelis83 het volgende:
lol, pro spelers spelen met een champion met de noob ultiMalzahar.
Betekent wel dat je een QSS moet hebben of hem kan interrupten, cassio heeft op 18 min een QSS, boots, en 2 rings. Ze denyen wel veel damage daarmee op hun ap carry. En de damage op je E en je W zijn gewoon hoog, vooral als iedereen bij elkaar staat. Double kill malza netquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:10 schreef Cornelis83 het volgende:
Mwuah, ulti is eenvoudig te counteren natuurlijk. Zeker voor die pro's.
Was gewoon slechte play van aAa, met zijn drieen er overheen springen en dan malzahar zodner ulty achter laten tegenover udyr. En dan ook nog niet de kill krijgen op degene die ze diveden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:17 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik zeg niet dat ie slecht is. Maar om nu best pick te noemen![]()
Eens kijken hoe goed SK de baron buff kan uitmelken.
Waarschijnlijk wel ja, of anders nog voor udyr stun, zodat hij zijn carry snel can protectenquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:34 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik snap die quicksilver stash op Shen niet. Is dat enkel en alleen voor Cassio ulti? Of ook een ander doeleinde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |