abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108787111
Ik dacht dat Dr. Mundo crap was?
pi_108787146
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 16:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Slimme zet, al was Shen vs Yorick niet veel anders geweest qua killing, alleen de farm ofc een stuk minder. Domme move eigenlijk van aAa, Yorick vraagt erom om gepushed te worden
Wie moet je anders tegen Shen zetten?
pi_108787228
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 16:53 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik dacht dat Dr. Mundo crap was?
Nah. Word steeds vaker gebruikt these days.
pi_108787333
Mid and top swap from start? lol :P
pi_108787334
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 16:54 schreef Adames het volgende:

[..]

Wie moet je anders tegen Shen zetten?
Kennen, maar die zou wel firstban zijn geweest
Irelia kan, elke AP ranged top met een slow/snare.

Shen kan je niet echt stoppen maar je kan hem forcen om bijv MR te bouwen tegen zn AP tegenstander in lane, zodat zn HPscaling niet hard genoeg gaat en hij niet kan snowballen.
pi_108787394
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 16:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Kennen, maar die zou wel firstban zijn geweest
Irelia kan, elke AP ranged top met een slow/snare.

Shen kan je niet echt stoppen maar je kan hem forcen om bijv MR te bouwen tegen zn AP tegenstander in lane, zodat zn HPscaling niet hard genoeg gaat en hij niet kan snowballen.
Kennen was inderdaad banned, maar verder is Yorick geen verkeerde keus. Die kan niet worden gedood door Shen en outfarmed hem.
pi_108787440
Bad baaaad shushei
pi_108787499
Irelia outfarmt talon hard daar mid.
pi_108787524
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:04 schreef Cornelis83 het volgende:
Irelia outfarmt talon hard daar mid.
niet zo gek ook met 2 deaths van Talon
pi_108787567
Dom van talon om voor die longsword te gaan en niet een ward tekopen.
pi_108787583
True

Ik heb trouwens gemist waarom mid lane en top lane geswapped zijn. Is daar een reden voor of is dat zo gekomen? Of proberen ze op die manier de vlad vs irelia te voorkomen of zo?
pi_108787767
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:07 schreef Lamabal het volgende:
Dom van talon om voor die longsword te gaan en niet een ward tekopen.
Kostte te veel gold, Nocturne kon dat beter missen.
pi_108787821
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:13 schreef Adames het volgende:

[..]

Kostte te veel gold, Nocturne kon dat beter missen.
Zou hem een death voorkomen.
pi_108787822
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:07 schreef Cornelis83 het volgende:
True

Ik heb trouwens gemist waarom mid lane en top lane geswapped zijn. Is daar een reden voor of is dat zo gekomen? Of proberen ze op die manier de vlad vs irelia te voorkomen of zo?
Talon heeft MR runes e.d. en wilde tegen Ahri gaan, maar CLG had het door en stuurde Irelia dus ook mid.
pi_108787851
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:15 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Zou hem een death voorkomen.
Hij deed wat ik vaak ook doe. Iets kopen, geen geld meer voor ward, en dan als een idioot facechecken en doodgaan. Sla mezelf altijd voor de kop als het weer gebeurt :')
pi_108788310
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 15:54 schreef Adames het volgende:

[..]

Maar is hij dan gebuffed? Ryze is vooral sterk in groupfights en die zijn er altijd al geweest
Uh, ryze eet de meeste champs 1v1 ook op en hij is een prima ganker. Ik zou hem in ieder geval niet specifiek een teamfighter noemen. :P
Conscience do cost.
pi_108788357
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 15:54 schreef Adames het volgende:

[..]

Maar is hij dan gebuffed? Ryze is vooral sterk in groupfights en die zijn er altijd al geweest
Uh, ryze eet de meeste champs 1v1 ook op en hij is een prima ganker. Ik zou hem in ieder geval niet specifiek een teamfighter noemen. :P

Verder vind ik ryze juist een van de sterkste AP's van dit moment.
Conscience do cost.
pi_108788482
Nou FNatic kan deze loss opdragen aan hun Talon, wat zat die toch aan te kloten zeg :')
  dinsdag 6 maart 2012 @ 17:34:02 #44
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_108788496
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 15:10 schreef Autobandje het volgende:
Lijkt me wel leuk op zich die 5v5, Styloke is ingame name
same

Jagga26 ingame name
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_108788539
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:28 schreef ems. het volgende:

[..]

Zijn ultimate is voornamelijk geweldig in teamfights en hij heeft als voordeel dat hij niet zo snel dood gaat. Verder heeft hij niet de echte burst die een normale AP heeft, daarvoor bouwt hij te weinig AP en is zijn spelldamage te laag. Hij heeft alleen een geweldige poke.
Als ik echter kijk naar bijv Annie vs Ryze, dan wint Annie vrijwel altijd early game vanwege de grotere burst en de grotere range.

Ganken kan hij inderdaad goed.
pi_108788542
misschien idee voor een chat channel dan, als toch iedereen met elkaar wilt spelen?

Ik weet alleen niet precies hoe dat werkt, op dota kan je channels autojoinen maar volgensmij kan dat bij LoL niet :<
pi_108789235
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:35 schreef Xetran het volgende:
misschien idee voor een chat channel dan, als toch iedereen met elkaar wilt spelen?

Ik weet alleen niet precies hoe dat werkt, op dota kan je channels autojoinen maar volgensmij kan dat bij LoL niet :<
Kan bij lol ook. Join een chatkanaal en druk op dat tandwieltje van het chatkanaal en doe autojoin.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_108789370
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:35 schreef Adames het volgende:

[..]

Zijn ultimate is voornamelijk geweldig in teamfights en hij heeft als voordeel dat hij niet zo snel dood gaat.
Uiteraard is zijn ultimate geweldig in teamfights. En om waves te clearen. En om te healen. Maar dat maakt hem nog niet per definitie een teamfighter, daar hij zich solo of in kleine skirmishes ook prima kan redden
quote:
Verder heeft hij niet de echte burst die een normale AP heeft, daarvoor bouwt hij te weinig AP en is zijn spelldamage te laag. Hij heeft alleen een geweldige poke.
? Zijn burst is met genoeg mana prima hoor. Je bouwt sowieso uberhaupt nauwelijks AP totdat het HEEL lategame is want aan AP heb je bijna niets. Zijn spelldamage scaled van mana en is prima (en zelfs wat hoog imo voor iemand die zo tanky kan worden)

Als je hem vergelijkt met champions die op burst gebouwd zijn (kass, annie) dan verliest hij het inderdaad net qua burst, maar in vergelijking met een 'normale ap' doet hij niet onder, zolang je maar je combo's goed blijft doen.
quote:
Als ik echter kijk naar bijv Annie vs Ryze, dan wint Annie vrijwel altijd early game vanwege de grotere burst en de grotere range.
Lijkt me nogal een als/als situatie. Annie wint niet per definitie van ryze, ook niet earlygame.
Conscience do cost.
pi_108789494
Nja, jij legt het af tegen iedere Annie.
pi_108789532
Ben benieuwd naar TSM morgen. Ziek thuis hangen is zo geen straf meer. 10.gif
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')