Hij jatte de eerste blue al sowieso bewust, aangezien hij 'np' zei toen onze jungler hem aansprak op z'n gedrag.quote:
da's een beetje het gemiddelde per avond. Als je een kans wilt maken moet je het inderdaad ff van tevoren aankondigen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:11 schreef jespertje het volgende:
[..]
Dan waren er nog steeds te weinig, had maar 4 a 5 man
Quadrakill alles.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:49 schreef ems. het volgende:
Was ik er nou maar bij. Ik had jullie wel even ge-4v1'd.
Een sion die gefeed is is OP :<quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:40 schreef nyny83 het volgende:
Gister wel met 5 man even een game gedaan, helaas verloren van een AD lux en een AD sionIk had die AD sion nog wel zwaar gegimpt door hem 4x (!) succesvol te ganken in 15 minuten, maar het mocht niet baten.
hebben jullie die verloren .... wowquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:40 schreef nyny83 het volgende:
Gister wel met 5 man even een game gedaan, helaas verloren van een AD lux en een AD sionIk had die AD sion nog wel zwaar gegimpt door hem 4x (!) succesvol te ganken in 15 minuten, maar het mocht niet baten.
Early game ging gewoon goed, snap alleen niet dat ze niet door gingen op die bot turret en dat ze gewoon dragon steeds weg gaven. Het had makkelijk een 3de game kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:47 schreef Xa1pt het volgende:
Jep, zonde dat CLG dit zo heeft laten lopen.
Hij zit er zelf! En maar doen of hij aan het 'werk' isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:42 schreef Cornelis83 het volgende:
Iemand in de casters of de audience heeft je nick gejat, omnomnom
Yup, we begonnen lekker maar lategame moesten we die sion wel heel hard focussen anders lifestealde/critte hij ons hele team solo dood, en ondertussen kon lux op afstand ons allemaal kapotknallen. Wel jammer, persoonlijk ging ik erg lekkerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
hebben jullie die verloren .... wow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |