Oh, wel zoiets, die zag ik over het hoofd. Dankjequote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:11 schreef Nyan het volgende:
[..]
Ze zeggen van deze dat er een gebreid kantdessin inzit..
http://www.hm.com/nl/product/99014?article=99014-A#shopOrigin=SD
Ik weet niet of dat is wat je zoekt.. H&M zelf ben ik de winkel al weer een tijdje niet ingeweest, dus dat zou ik niet durven zeggen..
ja ik twijfelde dus omdat men hotmail ook niet wil mee werkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O gelukkig, het ligt niet aan mij
quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, wel zoiets, die zag ik over het hoofd. DankjeGa dan zo even de winkel in.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:25 schreef alors het volgende:
Hoelang kan het duren om die Marni troep erop te zetten?Morgenvroeg zal ie ook wel weer plat gaan
Ja daar heb je wel weer een punt.. Alhoewel de echte die-hards natuurlijk alles kopen waar een merkje opstaat...quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:45 schreef alors het volgende:
Ik denk dat Marni niet zo hard gaat als Versace, het is bij het gewone volk toch veel minder bekend. Maar de oplage is denk ik ook kleiner.
Beetje wasverzachter zal toch ook wel kunnen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Potverdorie, zo'n linnen bedovertreksetje is in de sale, alleen de lila, maar er staat bij dat je hem in de droger moet wassen zodat hij lekker zacht blijft, maar ik heb geen droger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |