ja beiden is er dan niemand thuisquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:48 schreef loezzzje het volgende:
Bij mij komt het meestal donderdag of zaterdag.
aardige buren?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:20 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ja beiden is er dan niemand thuis
ja tuurlijk. En die termijn komt ook niet zo nauwquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:52 schreef cafpow het volgende:
een vraagje,
ik heb ergens vorige week een bestelling ontvangen, waar 1 trui inzat die ik eerst wilde houden maar toch maar ga terugsturen..
maar ik heb die zak van de H&M al weggegooid..nu is mijn vraag kan ik altijd nog terugsturen met een eigen tas(bv. van de albert heijn ofzo) en dan die retoursticker erop plakken of moet het echt per se in de h&M zak??
Ik had dit vorige week ook. Na 2/3 dagen PostNL gecheckt en was de datum veranderd naar een week laterquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:12 schreef 3Dino het volgende:
Vanochtend een bestelling geplaatst, vanmiddag is het meteen al 'verzonden'. Ik kon volgens de mail ook nog de bestelling binnen 2-3 werkdagen verwachten, HOE KAN DIT(ben weken gewend)?? Kan ik dan nog spulletjes toevoegen of wordt alles nu een aparte bestelling?
Ben benieuwd. Hij is al wel voorgemeld bij Kiala.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:17 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik had dit vorige week ook. Na 2/3 dagen PostNL gecheckt en was de datum veranderd naar een week later
Waar haal je die nou vandaan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:16 schreef mignonne het volgende:
voor 15.- incl dit:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0007570_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
(ik lief deze broeken, ik heb ze ook in t groen en bruin <3 )
Kreeg ik eerst ook niet, truc is om het onderste gedeelte los te knippen (dat wat dubbelgevouwen zit) dan houdt je m redelijk heelquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:05 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ja tuurlijk. En die termijn komt ook niet zo nauw
die zak krijg ik iig nooit heel open
raar nog steeds geen verandering op postnl.. ben benieuwd. er staat nog helemaal niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |