\je hebt een dmquote:
En links de grote Arena tochquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als je op de roltrap staat (maakt niet uit welke) en je kijkt naar rechts, dan zie je de Kleine ArenA al. Het is amper 30 seconden lopen als je het station uitloopt en meteen naar rechts gaat.
Kan echt niet missen
Nou dat moet nog wel lukkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als je op de roltrap staat (maakt niet uit welke) en je kijkt naar rechts, dan zie je de Kleine ArenA al. Het is amper 30 seconden lopen als je het station uitloopt en meteen naar rechts gaat.
Kan echt niet missen
Nou, het lijkt me logisch dat ik niet de roltrap omhoog bedoel waarmee je op het spoor uitkomt.quote:
Ik neem de trein van iets voor 5.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:04 schreef Monopoly het volgende:
Myra, hoe laat pak je de trein, misschien dat ik toch nog mee rijdt met je
18:58 kom ik aanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Zet ff neer hoelaat je er bent en dan ben ik best bereid jullie op te pikken van het station
krijg vertraging lulquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:04 schreef Monopoly het volgende:
Myra, hoe laat pak je de trein, misschien dat ik toch nog mee rijdt met je
Ja dan ben ik denk ik al dronken, maar zal mijn best doenquote:
ojah vergeten dat jij al dronken bent na twee biertjes.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dan ben ik denk ik al dronken, maar zal mijn best doen
Lukt je wel. Ik vertrouw op je.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dan ben ik denk ik al dronken, maar zal mijn best doen
Die sprinter dacht ik ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die Sprinter die direct gaat, of FYRA ?
ik kan je niks garanderenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:07 schreef napoleonfour het volgende:
ojah steven, mijn ma heeft haar rolstoen voor de arena staan, wil je er svp afblijven?
1tjequote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ojah vergeten dat jij al dronken bent na twee biertjes.
ik niet, heb bestek nodigquote:
Oké. Dan neem ik die ook. Ik wacht aan de achterkant van het station dan. Hij gaat ook van het achterste spoor meen ik.quote:
Is goed, zie ik je zo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oké. Dan neem ik die ook. Ik wacht aan de achterkant van het station dan. Hij gaat ook van het achterste spoor meen ik.
Dan zie ik je daar. Kusjens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |