Zellfs geen kwart-finale.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Prachtige 1e helft. 2e helft was puur en puur slecht. Echt verschrikkelijk.
En Van Persie heeft gewoon hard gefaald. Als je een bal voor open goal niet scoort win je ook niet.
Misschien een beetje een overdreven reactie, maar ik baal gewoon omdat we weer geen halve finale hebben. Tja, lastig als je Barcelona en Milan tegenkomt.![]()
Wat lul je man, moet hij ze allemaal geblesseerd op het veld laten staan. Wat zijn ze opties dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zellfs geen kwart-finale.
Slechte 2de helft idd. Wenger moeten ze echt afschieten qua tactiek en wissels.
Het was lastig vandaag inderdaad, maar misschien had Rosicky eerder van het veld gemoeten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:45 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Wat lul je man, moet hij ze allemaal geblesseerd op het veld laten staan. Wat zijn ze opties dan?
Rosicky eerste helftquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:42 schreef rioolheffing het volgende:
Ze hebben alles gegeven wat ze hadden, wat kan je nog meer van ze vragen, ik ben trots op ze. Tuurlijk hou je dat tempo en niveau van de 1ste helft niet vol, kijk dan hoe aanvallen en pressen. Kan je ze niet kwalijk nemen.
Rosicky eraf? Ben jij gek ofzoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Het was lastig vandaag inderdaad, maar misschien had Rosicky eerder van het veld gemoeten.
Maar de vraag: voor wie?
Ik hoop dat Walcott niet al te geblesseerd is trouwens.
2e helft vond ik hem niet goed meer. En ik ben niet gek. Bedankt voor het vragen.quote:
Hij zeikt wel veel ja, maar over dat veld in san siro ben ik het met hem eens. Schandalig dat er op zo'n veld zo'n grote wedstrijd gespeeld wordt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:34 schreef Tarado het volgende:
terecht, wat is die man een slecht verliezertwitter:
twitter:SuleyOzturk twitterde op woensdag 07-03-2012 om 22:52:26Transfernieuws: volgens Bild verkast Podolski na dit seizoen voor 13 miljoen van Köln naar Arsenal. Tekent contract voor vier jaar. reageer retweet
Zielig gewoon dat zo'n grote club als Milan zich zo moet verlagen tot zulke streken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:40 schreef tech4u het volgende:
[..]
Hij zeikt wel veel ja, maar over dat veld in san siro ben ik het met hem eens. Schandalig dat er op zo'n veld zo'n grote wedstrijd gespeeld wordt.
Er is nog niets getekend. Ze zijn wel in onderhandeling, en die gaan vandaag verder. Van wat ik lees is Arsenal behoorlijk zeker van hun zaak.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op woensdag 07-03-2012 om 22:52:26Transfernieuws: volgens Bild verkast Podolski na dit seizoen voor 13 miljoen van Köln naar Arsenal. Tekent contract voor vier jaar. reageer retweet
Gaat wel gebeuren denk ik, de clubs zijn het al eensquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:09 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Er is nog niets getekend. Ze zijn wel in onderhandeling, en die gaan vandaag verder. Van wat ik lees is Arsenal behoorlijk zeker van hun zaak.
twitter:MattLawExpress twitterde op donderdag 08-03-2012 om 08:18:59Podolski set for arsenal http://t.co/wj32bJrp reageer retweet
Is zeker een goede aankoop, wat een bedragen niet te geloven, ik las dat ze RvP 5miljoen pond tekengeld willen geven + 120.000 in de weekquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:23 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik zou er in ieder geval erg blij mee zijn. Toont ook wat ambitie, wat wellicht RVP over de lijn trekt.
Maar daar staat 100,000 per week. Daarmee zou hij meteen het hoogste salaris hebben.
Haha ik vroeg me al af of hij van spanning gekotst had daar... :pquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:07 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wenger was weer lekker bezig ja. Kijk rechts maar:
[ afbeelding ]
twitter:YoungGunsBlog twitterde op donderdag 08-03-2012 om 12:25:58A day off and I miss the news - Arsenal have agreed a fee in the region of £10m for Lukas Podolski. Just the formalities left. #AFC. reageer retweet
twitter:YoungGunsBlog twitterde op donderdag 08-03-2012 om 12:26:44Arsenal tried to get Podolski in January, but he wouldn't move then and risk Euro 2012 place. #AFC have got their man now. reageer retweet
Beetje respect voor Wenger is wel op zijn plaats. Coach van The Invinciblesquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:05 schreef Roffamannetje het volgende:
Hopelijk begrijpt v Persie nu eindelijk dat hij weg moet bij die franse homo om prijzen te winnen
Goed om te lezen dat hij niet wilt stoppen, want wat een frustrerende carrière heeft hij tot nu toe.quote:Arsenal midfielder Abou Diaby has eased fears over his latest injury setback by revealing he expects to return to action within 10 days.
The Frenchman made his comeback from a long-term hamstring problem early in the second half against Liverpool on Saturday only to suffer another knock which sent him limping from the pitch in the 80th minute.
Ahead of the 2-1 win on Merseyside, Diaby had managed just 26 minutes of first-team action for the Gunners this season.
But the 25-year-old expects to return in just over a week, telling L'Equipe: "I had a little worry at Liverpool, but everything is fine.
"I just have a grade one injury, with no muscle or fibre harmed. It is a minor problem.
"If everything goes off smoothly, at the end of the week I could start again running. One week, 10 days of rest, that is nothing. But I won't take any risks."
Monday night's Premier League visit of Newcastle is likely to come too soon for Diaby but he could return for the Gunners' trip to Everton the following week.
The former Auxerre man, who has been plagued by various fitness problems over recent seasons, admits it is frustrating to be labelled an injury-prone player.
Annoying
"I have been injured, that is a fact. When you get that label it is annoying," he said.
"But I will get through. I know I am not fragile. I've had three bouts of surgery on the same ankle.
"My body has changed and I have to find a new well-balance. I need to mix strength and elasticity to not get injured anymore."
Diaby admits his fitness problems made him question whether to continue his career in the past but feels that is behind him now.
Asked if he ever thought about hanging up his boots, he replied: "No. Not recently.
"Indeed, two or three years ago it was difficult and it passed through my mind. But not again since that moment. I believe it is fate."
Hou je ff rustig zeg, of ben je pas 12 dat je niet een beetje de geschiedenis van de afgelopen 10 jaar kent?quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:05 schreef Roffamannetje het volgende:
Hopelijk begrijpt v Persie nu eindelijk dat hij weg moet bij die franse homo om prijzen te winnen
Na anderhalf jaar bij jong Ajax ineens in de PL stappen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:49 schreef wolfrolf het volgende:
Hee is El Hamdaoui niet iets voor Arsenal
http://www.metro.co.uk/sp(...)year-deal-at-arsenalquote:Tomas Rosicky is set to sign a new two-year-deal with Arsenal in the next 48 hours, as manager Arsene Wenger rewards the 31-year-old for his impressive form this season.
...it is understood that Rosicky will receive a small increase to his current £80,000-a-week wages, and is already being earmarked for a possible role within the Arsenal Academy, with Wenger impressed with his attitude and coaching credentials.
Mwah, wisselvallig. Goed tegen Tottenham, dramatisch tegen Liverpool, daarna weer prima tegen Milan....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:43 schreef TheClown1 het volgende:
Rosicky verdient het niet echt als je het mij vraagt. Zie hem liever vertrekken, net als Arshavin overigens.
Je kan toch niet serieus genomen worden als je zegt dat Arteta weg moet? Hij is naast RVP en Koscielny de belangrijkste speler in het team afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:05 schreef J2T het volgende:
Rosicky is te wisselvallig idd, wat hem dus geen topper maakt. Meer een mooi weer voetballertje. Arsenal moet echt heel wat spelers lozen, teveel middelmaat. Arteta, Park, Chamakh, Gervinho, Rosicky, Mertesacker, Santos enz.
Het is een aardige voetballer ja, maar niet van het niveau waar Arsenal naar moet streven. Maar als je weer voor spek en bonen wil meespelen volgend seizoen moet je vooral afhankelijk blijven van spelers als Arteta.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Je kan toch niet serieus genomen worden als je zegt dat Arteta weg moet? Hij is naast RVP en Koscielny de belangrijkste speler in het team afgelopen seizoen.
Het is niet echt een logische gang van zaken natuurlijk; een van je beste spelers verkopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:09 schreef J2T het volgende:
[..]
Het is een aardige voetballer ja, maar niet van het niveau waar Arsenal naar moet streven. Maar als je weer voor spek en bonen wil meespelen volgend seizoen moet je vooral afhankelijk blijven van spelers als Arteta.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:21 schreef daftme het volgende:
En toen was er het gerucht dat ze Odemwingie willen halen. Weer zo'n driekwarter. Hopelijk is het niet waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |