abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108771390
FC Utrecht moet je minstens een zege met 2 goals verschil van verwachten. En ik denk ook dat dat het beste is. Alleen PSV treft in mijn ogen een lastige tegenstander waar ze zomaar van kunnen verliezen. 18 maart is vervolgens de 'Supersunday'.

12:30 ADO - AJA
14:30 PSV - HEE & TWE - FEY
16:30 AZ - NAC.

Als je wint van Twente, dan ben je zomaar weer ingelopen op 2 ploegen. Misschien zelfs 3/4 bij een niet ondenkbare winst voor ADO tegen Ajax. En PSV - HEE verlies voor een of gelijkspel.
pi_108771412
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:08 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Utrecht moet je minstens een zege met 2 goals verschil van verwachten. En ik denk ook dat dat het beste is. Alleen PSV treft in mijn ogen een lastige tegenstander waar ze zomaar van kunnen verliezen. 18 maart is vervolgens de 'Supersunday'.

12:30 ADO - AJA
14:30 PSV - HEE & TWE - FEY
16:30 AZ - NAC.

Als je wint van Twente, dan ben je zomaar weer ingelopen op 2 ploegen. Misschien zelfs 3/4 bij een niet ondenkbare winst voor ADO tegen Ajax. En PSV - HEE verlies voor een of gelijkspel.
Klopt. Hoewel onwaarschijnlijk is de titel met een lichte knipoog toch best leuk om hier even over te filosoferen ;).
pi_108771437
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:09 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Klopt. Hoewel onwaarschijnlijk is de titel met een lichte knipoog toch best leuk om hier even over te filosoferen ;).
Top 3 kan altijd nog voor Feyenoord. Moeten ze wel de 25e winnen van de Graafschap uit (aja-psv wordt dan gespeeld). Naarmate het einde nadert, vliegen de toppers je om de oren waar Feijenoord en Heerenveen hun graantje uit kunnen meepikken
pi_108771447
Toch best gek, nog 2 maandjes tot de eredivisie alweer afgelopen is :o
pi_108771453
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Top 3 kan altijd nog voor Feyenoord. Moeten ze wel de 25e winnen van de Graafschap uit (aja-psv wordt dan gespeeld). Naarmate het einde nadert, vliegen de toppers je om de oren waar Feijenoord en Heerenveen hun graantje uit kunnen meepikken
Als Feijenoord de komende 3 wedstrijden wint en de topper tegen AZ thuis worden we kampioen. Onwaarschijnlijk, niet onmogelijk.
pi_108771471
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:13 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Als Feijenoord de komende 3 wedstrijden wint en de topper tegen AZ thuis worden we kampioen. Onwaarschijnlijk, niet onmogelijk.
AZ thuis wordt gewonnen voor Feijenoord. Die hele Kuip schudt dan wel op zijn grondvesten . Ze willen ook vast en zeker AZ even terugpakken na die rotzooi van Pol in Alkmaar.
pi_108771655
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

AZ thuis wordt gewonnen voor Feijenoord. Die hele Kuip schudt dan wel op zijn grondvesten . Ze willen ook vast en zeker AZ even terugpakken na die rotzooi van Pol in Alkmaar.
Die rode kaart :r Zó onterecht. Die wedstrijd hadden we gewoon dik in de pocket, wordt de beste man van het veld gestuurd (Leerdam was zó koning in die wedstrijd).
pi_108771837
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die rode kaart :r Zó onterecht. Die wedstrijd hadden we gewoon dik in de pocket, wordt de beste man van het veld gestuurd (Leerdam was zó koning in die wedstrijd).
Tegelijkertijd is trouwens ook TWE - AJA ;)
pi_108771918
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Tegelijkertijd is trouwens ook TWE - AJA ;)
Die dag wordt belangrijk dus. :D
pi_108771970
Feijenoord moet gewoon Twente-uit winnen, dan gaan we pas een spannende ontknoping krijgen
pi_108771974
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:52 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die dag wordt belangrijk dus. :D
Ze hebben wel heel toevallig de dagen uitgekozen waarop toppers samenvallen 8)7
pi_108772007
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ze hebben wel heel toevallig de dagen uitgekozen waarop toppers samenvallen 8)7
Is ook per ongeluk gegaan
pi_108772044
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Feijenoord moet gewoon Twente-uit winnen, dan gaan we pas een spannende ontknoping krijgen
Ja idd O+ dat zou echt nog spannend zijn, als dat zou gebeurden!

Eerst zondag ff dik winnen ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_108772048
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:56 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Is ook per ongeluk gegaan
PSV - HEE & TWE - FEY volgende week zondag om 14:30
29April: FEY - AZ en TWE - AJA om 14:30
8)7
pi_108772058
Ach, naarmate het einde nadert. Er komen steeds meer wedstrijden tussen clubs in de top6.
pi_108772090
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:58 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Ja idd O+ dat zou echt nog spannend zijn, als dat zou gebeurden!

Eerst zondag ff dik winnen ;)
Als we vanaf nu alles winnen met 1-0 ben ik al blij hoor :D

Mag ik trouwens zeggen dat ik jou een leuke toevoeging vind aan het Feijenoordtopic, nadat ik eerst sceptisch was? ^O^.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2012 09:02:01 ]
  Moderator dinsdag 6 maart 2012 @ 09:55:51 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_108773111
Ik zou graag mee willen doen met het opgewekt praten over kampioenskansen. Maar het is volgens mij zó onrealistisch.
Feyenoord is kwalitatief niet sterk genoeg om de top 3 te halen dit seizoen.
De track-record tegen de kampioenskandidaten is goed, maar het is verder nog te wisselvallig.
AZ thuis gaat héél misschien lukken als alles mee zit. Twente uit wordt kansloos verloren. Heerenveen uit wordt ook een enorme opgave.
En verder gaan er ergens tegen de 'kleinere clubs' nog wel punten gemorst worden, bijvoorbeeld Roda uit. Maar thuis tegen Heracles zou het ook zomaar gelijk kunnen worden. Wisselvallig dus.

5e worden (met wellicht rechtstreekse plaatsing voor de EL) zou m.i. al een uitstekende prestatie zijn.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_108773317
Wat Gert zegt.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_108773451
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 09:55 schreef Gert het volgende:
Ik zou graag mee willen doen met het opgewekt praten over kampioenskansen. Maar het is volgens mij zó onrealistisch.
Feyenoord is kwalitatief niet sterk genoeg om de top 3 te halen dit seizoen.
De track-record tegen de kampioenskandidaten is goed, maar het is verder nog te wisselvallig.
AZ thuis gaat héél misschien lukken als alles mee zit. Twente uit wordt kansloos verloren. Heerenveen uit wordt ook een enorme opgave.
En verder gaan er ergens tegen de 'kleinere clubs' nog wel punten gemorst worden, bijvoorbeeld Roda uit. Maar thuis tegen Heracles zou het ook zomaar gelijk kunnen worden. Wisselvallig dus.

5e worden (met wellicht rechtstreekse plaatsing voor de EL) zou m.i. al een uitstekende prestatie zijn.
Vijfde worden zou natuurlijk uitstekend zijn. Maar ik denk dat het kampioenschap niet eens onrealistisch is. Aan het begin zou Feijenoord blij mogen zijn als 'we' in het linkerrijtje zouden staan. Toen was de start aardig goed, maar bij Ajax zouden we wel eens eventjes afgeslacht gaan worden. Toen kwam de maand december, daar zouden we wel eens even op onze plaats worden gezet door Twente en PSV. Gebeurde niet.

Gezien het verloop van het seizoen acht ik Feijenoord geen eens kansloos, alleen Twente speelt van de top 6 constant goed, de rest, Feijenoord incluis, is onvoorspelbaar.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 10:14:26 #21
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_108773562
Wij gaan niet van Twente verliezen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_108773592
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:09 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Vijfde worden zou natuurlijk uitstekend zijn. Maar ik denk dat het kampioenschap niet eens onrealistisch is. Aan het begin zou Feijenoord blij mogen zijn als 'we' in het linkerrijtje zouden staan. Toen was de start aardig goed, maar bij Ajax zouden we wel eens eventjes afgeslacht gaan worden. Toen kwam de maand december, daar zouden we wel eens even op onze plaats worden gezet door Twente en PSV. Gebeurde niet.

Gezien het verloop van het seizoen acht ik Feijenoord geen eens kansloos, alleen Twente speelt van de top 6 constant goed, de rest, Feijenoord incluis, is onvoorspelbaar.
Er is geen enkele reden waarom we geen landskampioen zouden kunnen worden. "We already got this far". Als je vanaf nu zo gewoon 10 van de 12 wedstrijden wint, ben je landskampioen. En ja, dat is héél moeilijk en dromen, maar fuck. Hoe heerlijk is het na 24 wedstrijden nog steeds mee te doen :D.

Top-5 zou al geweldig zijn, en een héle goede prestatie. Maar ik ontplof echt van geluk als we dalijk ineens CL in gaan omdat we nu keihard knallen _O_
pi_108773601
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij gaan niet van Twente verliezen
Klopt. Spelen we kapot. _O_
  dinsdag 6 maart 2012 @ 10:19:16 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108773688
Zelfs ik heb best veel vertrouwen in een goed resultaat in Enschede, helemaal nergens op gebaseerd maar ik denk dat we daar best wel eens heel stiekem een goed resultaat kunnen gaan neerzetten.

Je moet er iig voor zorgen dat we niet afhankelijk worden van die laatste wedstrijd, want in Heerenveen zie ik ons dan echt weer niet winnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108773697
Twente speelde vorige week tegen Utrecht ook niet geweldig thuis. Was overigens ook in het weekend na een EL wedstrijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')