Klopt. Hoewel onwaarschijnlijk is de titel met een lichte knipoog toch best leuk om hier even over te filosoferenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:08 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Utrecht moet je minstens een zege met 2 goals verschil van verwachten. En ik denk ook dat dat het beste is. Alleen PSV treft in mijn ogen een lastige tegenstander waar ze zomaar van kunnen verliezen. 18 maart is vervolgens de 'Supersunday'.
12:30 ADO - AJA
14:30 PSV - HEE & TWE - FEY
16:30 AZ - NAC.
Als je wint van Twente, dan ben je zomaar weer ingelopen op 2 ploegen. Misschien zelfs 3/4 bij een niet ondenkbare winst voor ADO tegen Ajax. En PSV - HEE verlies voor een of gelijkspel.
Top 3 kan altijd nog voor Feyenoord. Moeten ze wel de 25e winnen van de Graafschap uit (aja-psv wordt dan gespeeld). Naarmate het einde nadert, vliegen de toppers je om de oren waar Feijenoord en Heerenveen hun graantje uit kunnen meepikkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel onwaarschijnlijk is de titel met een lichte knipoog toch best leuk om hier even over te filosoferen.
Als Feijenoord de komende 3 wedstrijden wint en de topper tegen AZ thuis worden we kampioen. Onwaarschijnlijk, niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Top 3 kan altijd nog voor Feyenoord. Moeten ze wel de 25e winnen van de Graafschap uit (aja-psv wordt dan gespeeld). Naarmate het einde nadert, vliegen de toppers je om de oren waar Feijenoord en Heerenveen hun graantje uit kunnen meepikken
AZ thuis wordt gewonnen voor Feijenoord. Die hele Kuip schudt dan wel op zijn grondvesten . Ze willen ook vast en zeker AZ even terugpakken na die rotzooi van Pol in Alkmaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als Feijenoord de komende 3 wedstrijden wint en de topper tegen AZ thuis worden we kampioen. Onwaarschijnlijk, niet onmogelijk.
Die rode kaartquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ thuis wordt gewonnen voor Feijenoord. Die hele Kuip schudt dan wel op zijn grondvesten . Ze willen ook vast en zeker AZ even terugpakken na die rotzooi van Pol in Alkmaar.
Tegelijkertijd is trouwens ook TWE - AJAquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die rode kaartZó onterecht. Die wedstrijd hadden we gewoon dik in de pocket, wordt de beste man van het veld gestuurd (Leerdam was zó koning in die wedstrijd).
Die dag wordt belangrijk dus.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is trouwens ook TWE - AJA
Is ook per ongeluk gegaanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben wel heel toevallig de dagen uitgekozen waarop toppers samenvallen
Ja iddquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Feijenoord moet gewoon Twente-uit winnen, dan gaan we pas een spannende ontknoping krijgen
Als we vanaf nu alles winnen met 1-0 ben ik al blij hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:58 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ja idddat zou echt nog spannend zijn, als dat zou gebeurden!
Eerst zondag ff dik winnen
Vijfde worden zou natuurlijk uitstekend zijn. Maar ik denk dat het kampioenschap niet eens onrealistisch is. Aan het begin zou Feijenoord blij mogen zijn als 'we' in het linkerrijtje zouden staan. Toen was de start aardig goed, maar bij Ajax zouden we wel eens eventjes afgeslacht gaan worden. Toen kwam de maand december, daar zouden we wel eens even op onze plaats worden gezet door Twente en PSV. Gebeurde niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:55 schreef Gert het volgende:
Ik zou graag mee willen doen met het opgewekt praten over kampioenskansen. Maar het is volgens mij zó onrealistisch.
Feyenoord is kwalitatief niet sterk genoeg om de top 3 te halen dit seizoen.
De track-record tegen de kampioenskandidaten is goed, maar het is verder nog te wisselvallig.
AZ thuis gaat héél misschien lukken als alles mee zit. Twente uit wordt kansloos verloren. Heerenveen uit wordt ook een enorme opgave.
En verder gaan er ergens tegen de 'kleinere clubs' nog wel punten gemorst worden, bijvoorbeeld Roda uit. Maar thuis tegen Heracles zou het ook zomaar gelijk kunnen worden. Wisselvallig dus.
5e worden (met wellicht rechtstreekse plaatsing voor de EL) zou m.i. al een uitstekende prestatie zijn.
Er is geen enkele reden waarom we geen landskampioen zouden kunnen worden. "We already got this far". Als je vanaf nu zo gewoon 10 van de 12 wedstrijden wint, ben je landskampioen. En ja, dat is héél moeilijk en dromen, maar fuck. Hoe heerlijk is het na 24 wedstrijden nog steeds mee te doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vijfde worden zou natuurlijk uitstekend zijn. Maar ik denk dat het kampioenschap niet eens onrealistisch is. Aan het begin zou Feijenoord blij mogen zijn als 'we' in het linkerrijtje zouden staan. Toen was de start aardig goed, maar bij Ajax zouden we wel eens eventjes afgeslacht gaan worden. Toen kwam de maand december, daar zouden we wel eens even op onze plaats worden gezet door Twente en PSV. Gebeurde niet.
Gezien het verloop van het seizoen acht ik Feijenoord geen eens kansloos, alleen Twente speelt van de top 6 constant goed, de rest, Feijenoord incluis, is onvoorspelbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |