abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108778929
We zijn ook nog maar een jong soort.. de mens, en nog niet eens zolang geleden was het nog maar om veel mensen te vermoorden als jij dat stuk land mooier vond, of daar wat zag wat je wilde hebben..

Nu is het allemaal mensen recht en lief doen etc.. het ook tijd nodig, zeker als je met die zachte aanpak aankomt.
pi_108778930
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het verschil is dat Fortuyn zich er al druk om maakte in 2001. Nu, 10 jaar later, komt men er EINDELIJK achter dat het onderwijssysteem compleet op de schop moet. :').
Het onderwijssysteem moet niet op de schop, er moet meer geld naar toe. De modules op zich volstaan prima en voldoen aan elke internationale normering of zijn zelfs afgeleid van buitenlandse literatuur.
Die klote-bezuinigingen maken meer kapot dan goed. Leraren moeten meer geld krijgen zodat er meer leraren komen. Niet elke school miljoenen laten bezuinigen, dat gaat net als in het voetbal ten koste van de kwaliteit.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108778946
iPad binnen :D _O_
pi_108778963
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
Fanboy... }) nee hoor gefeliciteerd. :P
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:10:18 #180
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_108778964
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kijk het interview met Fortuyn. Zijn ideeën waren helemaal niet wereldvreemd.

- Het terugdringen van de immigrantenhoeveelheid naar 25.000 stuks, alleen politiek vluchtelingen
Done, Rita Verdonk kreeg het zelfs tot 18k gereduceerd. Ondertussen zitten we alweer op 65k :')

- Het 'particulariseren' van de zorg om de zorg efficiënter te krijgen, waarbij de kosten wel zullen meestijgen, maar de zorg veel meer het concept van België krijgt
Semi-Done, CZ heeft nu al lijsten waar de beste zorg op <insert-behandeling> gegeven wordt. Wel is het nog steeds veel te slecht geregeld, JUIST omdat de overheid de markt weigert vrij te geven, iets waardoor concurrentieperspectieven juist VERSLECHTEREN en de kosten in de zorg HOOG blijven

- Modernisering van de zorg om de vraag te verlagen
Niet gebeurt. De guidelines opgesteld door Pim Fortuyn worden nu NOG gebruikt bij de opleiding gezondheidswetenschappen aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en geldt als leidraad voor de visie van toekomstig managers in de gezondheidszorg aldaar. Gaat hand in hand met het concurrentiebeleid op de zorg, iets waar de overheid niet aan wil.

Integratie is een dikke-motherfucking-faal gebleken en gebleven, en Wilders maakt het debat alleen maar pijnlijker en pijnlijker :{. Fortuyn wilde 'straatterroristjes' het leger in dwingen, iets waar ik groot voorstander van was geweest. Leer die gasten maar discipline aan. Niets mis mee.

Fortuyn wilde af van de subsidie aan universiteiten / hogescholen bij behalen diploma. Farces als Windesheim / INHolland waren dan nooit voorgekomen, niveaustagnatie was geen optie geweest.

Echt, die man zag ZOVEEL dingen goed. Onvoorstelbaar. :{
zorgkosten terugbrengen is vrij gemakkelijk, verpleeg mensen niet meer die ongeneselijk ziek zijn. onze maatschappij is erop gesteld om de "zieke" zolang mogelijk in leven te houden m.b.v. dure apparatuur.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:10:28 #181
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_108778969
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gematigde islamieten ga je juist steeds meer zien, kijk de cijfers van het CBS er maar op na. En dat is ook hartstikke logisch.

Mensen als Wilders zorgen JUIST voor de verharding in de moslimgemeenschap.
In de wereld niet. In nederland valt het ook zwaar tegen, hier in amsterdam dan.

quote:
Apple :') :r
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_108778978
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Religie is een goed excuus voor oorlog iig. Geloof op zich vind ik prima voor mensen die er kracht uit kunnen putten maar zodra de volgers makke schappen worden en alles accepteren wat er wordt gezegd zonder zelf nog na te denken gaat het mis.
Binnenkort breekt de pleuris wel uit tussen Israël en Iran. Ik hou mijn hart vast wat dat betreft. Zou best kunnen dat we aan de vooravond van een derde wereldoorlog staan.
Iran is niet een Irak of Syrië wat je even je wil op legt als Westers land zijnde.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108778993
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:10 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

zorgkosten terugbrengen is vrij gemakkelijk, verpleeg mensen niet meer die ongeneselijk ziek zijn. onze maatschappij is erop gesteld om de "zieke" zolang mogelijk in leven te houden m.b.v. dure apparatuur.
Rick Santorum ben jij dat?

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:10 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Binnenkort breekt de pleuris wel uit tussen Israël en Iran. Ik hou mijn hart vast wat dat betreft. Zou best kunnen dat we aan de vooravond van een derde wereldoorlog staan.
Iran is niet een Irak of Syrië wat je even je wil op legt als Westers land zijnde.
Laat iedereen maar dood gaan joh.
pi_108778999
quote:
Vraag & Aanbod
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:11:43 #185
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_108779013
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Rick Santorum ben jij dat?
Nah voorbehoedmiddelen mogen van mij wel :'). Vooral in afrika.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_108779020
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:10 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Dat is de mens/wetenschap.. niet de maatschappij. We zoeken graag onze grenzen op en gaan tegen de natuur in.

In de toekomst, als we Kurzweil mogen geloven worden we ook hybrids, part machine part human..
pi_108779030
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Fanboy... }) nee hoor gefeliciteerd. :P
Absoluut geen fanboy, al wordt het wel te gek hier met een Air, Pro, iMac, Powermac, iPad en iPhone 4 :').

Maargoed, de iMac en Powermac zijn te verdedigen wegens mijn werk (Final Cut Studio _O_), de Macbook Pro ook voor mijn werk...

En de iPad, iPhone en Air zijn gewoon voor heerlijk op de bank :9~
pi_108779055
quote:
NEe ik ga mijn iPad gebruiken als afstandsbediening voor domotica. Nu we bijna klaar zijn met de verbouwing wil ik alles via de iPad laten lopen :).
pi_108779067
quote:

[..]

pi_108779072
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Absoluut geen fanboy, al wordt het wel te gek hier met een Air, Pro, iMac, Powermac, iPad en iPhone 4 :').

Maargoed, de iMac en Powermac zijn te verdedigen wegens mijn werk (Final Cut Studio _O_), de Macbook Pro ook voor mijn werk...

En de iPad, iPhone en Air zijn gewoon voor heerlijk op de bank :9~
Met die producten alleen heb je al het leven van 10 Chinese werknemers ontnomen :{ (Ik houd al op met mijn gekut :+ )
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:15:49 #191
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_108779157
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:11 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dat is de mens/wetenschap.. niet de maatschappij. We zoeken graag onze grenzen op en gaan tegen de natuur in.

In de toekomst, als we Kurzweil mogen geloven worden we ook hybrids, part machine part human..
Maar jij de keuze had om jouw vader, die ernstig ziek is en eigenlijk uitgeteld is, een half jaar langer te laten leven, zou jij dat doen? Stond een half jaar hier iets over in de Elsevier en de Groene, even kijken of ik het nog kan vinden.
pi_108779199
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Met die producten alleen heb je al het leven van 10 Chinese werknemers ontnomen :{ (Ik houd al op met mijn gekut :+ )
Minder Chinezen per 1000 werknemers overlijden aan zelfmoord bij Foxconn t.o.v. andere bedrijven.

Bij Foxconn ligt het aantal zelfmoorden gemiddeld LAGER dan andere Chinese bedrijven.

En ach... Een chinees meer of minder op de wereld merk je ook niet. :X

:D Fout hé. :').

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2012 13:17:27 ]
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:17:18 #193
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_108779207
ojah wacht we zijn hier bij vbl he? Hup Feijenoord!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:17:55 #194
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_108779223
quote:

[..]

Iran is niets man.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_108779243
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:15 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Maar jij de keuze had om jouw vader, die ernstig ziek is en eigenlijk uitgeteld is, een half jaar langer te laten leven, zou jij dat doen? Stond een half jaar hier iets over in de Elsevier en de Groene, even kijken of ik het nog kan vinden.
Maar dan vraag jij een emotioneel iemand wat die wil.. en bij dit soort dingen moet je emotie niet mee laten spelen, net als het asiel beleid etc etc etc.

Daarnaast heb je al zoveel tijd met elkaar door gebracht, pas op als het fout gaat ga je pas echt leven/beseffen.. dat is ook een probleem.

En half jaar langer leven.. met verschrikkelijk pijn? Nee dan doe maar 1 dag dat ik met hem door breng en laat hem dan maar 'gaan'.
pi_108779289
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:17 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Iran is niets man.
Vergeleken met Irak wel.
En zelfs daar kreeg de VS geen poot aan de grond.

Elke vorm van een grondoffensief zou kansloos zijn. Ze kunnen hooguit bombarderen maar dan heb je de hele regio tegen je. Inclusief Rusland en China.

Waarom denk je dat de VS zo terughoudend zijn?
Groetjes, Ezio.
pi_108779331
Omdat ze in de steden zitten en je dan veel burgers vermoord en dat mag niet tegenwoordig.
pi_108779339
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:20 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Vergeleken met Irak wel.

Elke vorm van een grondoffensief zou kansloos zijn. Ze kunnen hooguit bombarderen maar dan heb je de hele regio tegen je. Inclusief Rusland en China.
:D Wát? Irak is in een maand of 2,5 tijd compleet overlopen _O-. Dat er vervolgens genoeg bermbommers en zelfontploffers opstaan zegt niets over de 'kracht' waarmee de VS Irak overrompelde. Iran zou ook door de VS 'gewoon' ingenomen worden, met eenzelfde kutsituatie als in Irak nu.

Maar ik zie de VS helemaal niet ervoor aan Iran in te vallen. Obama is al niet dol op Israel, en zal echt niet zo gek zijn eigen glazen in te gooien.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2012 13:21:47 ]
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:21:42 #199
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_108779355
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:20 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Vergeleken met Irak wel.

Waarom denk je dat de VS zo terughoudend zijn?
De VS zou sowieso geen grondoffensief doen. En Irak komt natuurlijk ook door de populatie ;). Die haatte elkaar en de VS. Militair gezien is Iran binnen 1 week weg. Zoals Irak ook was.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_108779371
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:21 schreef Smoofie het volgende:

[..]

De VS zou sowieso geen grondoffensief doen. En Irak komt natuurlijk ook door de populatie ;). Die haatte elkaar en de VS. Militair gezien is Iran binnen 1 week weg.
INderdaad. De VS blaast dat leger van Iran compleet stuk, met zelfmoord"terroristen" als gevolg, net als in Irak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')