Ik ben even vergeten wat mijn grondslag is? Help me even.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gezien jouw grondslag in de discussie is jouw mening natuurlijk ietwat gekleurd. Geeft niets hoor troetelbeer
.
De punten die ik nu noem zijn trouwens feilloos overgenomen punten van Fortuyn, op de hoeveelheid (15k vs. 25k) na
Wtf manquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
280Mt*
Van de 12 bommen bij elkaar. De zwaarste is 31Mt. Ter vergelijking: De Tsar Bomba was 50Mt.
Poetin zat er toen nog niet eens aan de macht schat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rusland staat aan de zijde van Iran. Bronnen (in de vorm van de minister van Buitenlandse zaken van Rusland) bevestigen dit![]()
Als je het wilt tegenspreken wil ik minstens een bron waarin Poetin het tegendeel beweert
Nee, natuurlijk niet. Maar er zijn wel meer dingen m.b.t. de VS waar ik niks van geloof maar die door mensen wel klakkeloos voor waarheid worden aangenomen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bin Laden.. daar geloof je toch niks van van heel die missie
Was jij niet die linkse rakkert?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten wat mijn grondslag is? Help me even.
http://cablegate.wikileaks.org/cable/2009/11/09BERLIN1433.htmlquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf man.
Nederland heeft B61 nukes die max 340 kt zijn.
31 Mt nukes had de US niet eens.
Ik ben gewoon eerlijk. Ze leven daar in een gebied waar het niet kan, ze eten geven heeft geen zin. Zorg ervoor dat het leefbaar wordt ofzo en geef ze de middelen om alles zelf te doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zijn geen fucking dieren malloot!
Los daarvan heb je wel een punt dat overdadige hulp een land alleen tegenhoudt in zijn ontwikkeling. Dat zeggen de mensen daar zelf ook. Daarom is het zaak om dergelijke geldstromen te reguleren en te coördineren door betrouwbare personen en grondpersoneel (ook m.b.t. de bekende 'strijkstok'-problematiek).
Gefeliciteerd! Wat ga je er doen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
ik word net gebeld door een oude collega, of ik bij hem wil komen werken, kan maandag meteen beginnen
Waarop baseer je dat dan in gods naam? Israël valt gewoon onder de VS, dus die zou al afvallen. Noord-Korea bemoeien zich alleen met zichzelf, tevens zijn ze net als Iran gelijk kapot als ze zo'n ding de lucht in gooien.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Betrouwbaarder in het niet-inzetten van een atoombom. Ik zie die gek uit Iran er eerder voor aan, of Noord-Korea, of Israël, om zo'n ding in te zetten, dan de VS. Dat is het enige.
Ze voeden kan nog net maar al die bullshit van de kinderen een opleiding bieden terwijl de ouders wegkwijnenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind het kut voor ze echt waar, maar ze leven in een gebied waar dat gewoon vaak niet kan met zoveel mensen. Ze voeden is uitstellen van het probleem.
Oh shit. I'm fucked! Kan Gilze Rijen vanaf hier bijna ruiken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, 12 stuks op Gilze Rijen. Dankzij Wikileaks 'eindelijk' bevestigd.
Totale 'klapkracht' is 380 Megaton.
die mensen kijken nos/rtl nieuws en geloven alles wat Reuters zegt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar er zijn wel meer dingen m.b.t. de VS waar ik niks van geloof maar die door mensen wel klakkeloos voor waarheid worden aangenomen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De plaatselijke ROC-scholieren veroorzaken hier meer overlast dan Polen.Jij komt zeker nooit in Het Westland? Naaldwijk en zo zorgen die Polen voor flinke overlast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Integratie is een non-issue, aangezien die Polen over 't algemeen hier een paar maanden wonen, weer terug gaan en dan weer naar hier komen.
En nu zijn het er nog 20.000, in dit tempo zitten er 100.000 over 5 jaar. Ze krijgen een verblijfsvergunning, een uitkering en mogen zich lekker voortplanten.
Als er nou 1 les is die je moet trekken uit het gedoe met Marokkanen is dat je zeer voorzichtig moet zijn om allochtonen binnen te halen. Toen het eerste vliegtuig uit rabat hier landde voorzagen mensen vast ook niet de problemen waar wij in 2012 tegenaan lopen
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Onderbuikgevoelens, net als IEDEREEN hierquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat dan in gods naam? Israël valt gewoon onder de VS, dus die zou al afvallen. Noord-Korea bemoeien zich alleen met zichzelf, tevens zijn ze net als Iran gelijk kapot als ze zo'n ding de lucht in gooien.
Mac Zaandam ?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
ik word net gebeld door een oude collega, of ik bij hem wil komen werken, kan maandag meteen beginnen
echt he, die jongen heeft een fantasie die bijna aandoenlijk is af en toequote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf man.
Nederland heeft B61 nukes die max 340 kt zijn.
31 Mt nukes had de US niet eens.
Lekker makkelijk, onderbuikgevoelens. Zo kan iedereen wel wat neer plempen op het internet, oh wacht...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onderbuikgevoelens, net als IEDEREEN hier.
Hey ik ga mijn iPad vingeren en dan even het muurtje afstucen. Veel succes enp lezier jognens
Klopt, maar een beetje realiteitszin en verantwoordelijkheidsgevoel t.a.v. de Palestijnen en omringende landen zou wel op z'n plaats zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alweer 65 jaar geleden. Daar valt niets meer aan te doen
.
Dat komt omdat het kabinet Den Uyl met compleet verkeerde opvattingen die mensen hier naartoe haalde. Ze werden niet verplicht om in te burgeren want ze zouden na 3 jaar toch vertrekken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij komt zeker nooit in Het Westland? Naaldwijk en zo zorgen die Polen voor flinke overlast.
En nu zijn het er nog 20.000, in dit tempo zitten er 100.000 over 5 jaar. Ze krijgen een verblijfsvergunning, een uitkering en mogen zich lekker voortplanten.
Als er nou 1 les is die je moet trekken uit het gedoe met Marokkanen is dat je zeer voorzichtig moet zijn om allochtonen binnen te halen. Toen het eerste vliegtuig uit rabat hier landde voorzagen mensen vast ook niet de problemen waar wij in 2012 tegenaan lopen
Ik heb het over het hier en nu. Die bronnen die ik citeer zijn stuk voor stuk niet ouder dan 1 jaarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Poetin zat er toen nog niet eens aan de macht schat.
Vertegenwoordigerquote:
Lees de stukken uit die cablegate nou maar. En ja, de getallen leken mij ook ernstig overtrokken gezien het feit dat de mother of all bombs 'maar' 50Mt was (en we hier dus meerdere bommen van de helft van die grootte zouden hebben liggen).quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
echt he, die jongen heeft een fantasie die bijna aandoenlijk is af en toe
Neequote:
Alsof die Polen wel inburgerenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat komt omdat het kabinet Den Uyl met compleet verkeerde opvattingen die mensen hier naartoe haalde. Ze werden niet verplicht om in te burgeren want ze zouden na 3 jaar toch vertrekken.
... EN toen kregen ze allemaal ineens een paspoort..
Je weet dat Poetin de afgelopen 4 jaar geen leider was in Rusland toch? Dat dat iets is van de afgelopen dagen? Of mis je dat principe?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb het over het hier en nu. Die bronnen die ik citeer zijn stuk voor stuk niet ouder dan 1 jaar
Ga je het doen ja?quote:
Daar hebben de Joden door westerse machten door die toewijzing van grondgebied wel alle vrijheid toe gekregen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat hebben de Joden zelf gedaan, het beloofde land en zulks. Maar die zitten daar niet voor niets hoor, beetje macht en controle(s) uitvoeren vanuit daar is alleen maar lekker voor de VS. Een groot Moslim bolwerk dat misschien zelfs nog wel vriendjes kan zijn/worden met Rusland is de grootste nachtmerrie van de VS.
Kak mcd dat trouwens. lijkt wel een kfc daarbinnen.quote:
ja man, hoef ik ook geen uitkering aan te vragenquote:
En dus kunnen ze gewoon teruggestuurd worden apie ragebol. Die galatasarayturkhooligan moest ook de inburgeringscursus gewoon door nadat hij hier een 5-jaarsverblijfsvergunning verkreeg.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof die Polen wel inburgerenZe worden zelfs vrijgesteld van de cursus omdat ze hier onder een werk-visum verblijven.
Good for youquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja man, hoef ik ook geen uitkering aan te vragen
Hoewel formeel gezien binnen het Russische bestuurssysteem de president boven de premier staat, lijkt in de praktijk Poetin als premier nog altijd de rol van werkelijke Russische leider te spelen. Zo treedt hij bij belangrijke gebeurtenissen meestal op als woordvoerder in plaats van Medvedev en krijgt Poetin op tv veel meer zendtijd dan voorgaande premiers.Op zondag 4 maart werd hij herkozen voor een derde termijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je weet dat Poetin de afgelopen 4 jaar geen leider was in Rusland toch? Dat dat iets is van de afgelopen dagen? Of mis je dat principe?
Ik ben nu echt stucen jongens, ciao!
Ongelofelijk wat een gebrek aan achtergrondkennis.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk. Ze leven daar in een gebied waar het niet kan, ze eten geven heeft geen zin. Zorg ervoor dat het leefbaar wordt ofzo en geef ze de middelen om alles zelf te doen.
Jup, wat gewoon mag volgens onze verdagen. Jij mag ook naar Luxemburg of Duitsland.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof die Polen wel inburgerenZe worden zelfs vrijgesteld van de cursus omdat ze hier onder een werk-visum verblijven.
Ze probeerde geeneens de schijn op te houden dat Medvedev de echte president was alleen. Al hoewel zo vlak voor de verkiezingen speelde ze toch even of ze bijna ruzie haddenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je weet dat Poetin de afgelopen 4 jaar geen leider was in Rusland toch? Dat dat iets is van de afgelopen dagen? Of mis je dat principe?
Ik ben nu echt stucen jongens, ciao!
Wat moet je gaan verkopen dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja man, hoef ik ook geen uitkering aan te vragen
Verwerpelijk en uiterst naïef vind ik dat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die mensen kijken nos/rtl nieuws en geloven alles wat Reuters zegt.
Juist nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ongelofelijk wat een gebrek aan achtergrondkennis.
Je hoeft mij niet uit te leggen dat Medvedev een buikspreekpop wasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoewel formeel gezien binnen het Russische bestuurssysteem de president boven de premier staat, lijkt in de praktijk Poetin als premier nog altijd de rol van werkelijke Russische leider te spelen. Zo treedt hij bij belangrijke gebeurtenissen meestal op als woordvoerder in plaats van Medvedev en krijgt Poetin op tv veel meer zendtijd dan voorgaande premiers.Op zondag 4 maart werd hij herkozen voor een derde termijn.
Succes
Zit al 5 weken thuis, heb hiervoor ook nog nooit een uitkering aangevraagdquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Good for you. Dat is de mentaliteit die ik graag zie bij mensen
.
Wordt vertegenwoordiger van een Energie maatschappij, niks verkopen dusquote:
Vind het knap van je dat je niet de 'makkelijke' weg verkiest maar iets doet waar je volgens mij niet eens heel erg veel zin in hebtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit al 5 weken thuis, heb hiervoor ook nog nooit een uitkering aangevraagd
Maar daardoor krijg je wel weer dezelfde problemen als toen met de Marokkanen. Ze spreken de taal niet, zorgen voor overlast, burgeren niet in etc.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jup, wat gewoon mag volgens onze verdagen. Jij mag ook naar Luxemburg of Duitsland.
Het verschil is dat Polen lid is van de EU. Het is onmogelijk om die mensen te weigeren zolang ze hier voldoende inkomen hebben. Evenzo mag jij naar Polen verhuizen om daar te gaan werken. Dat is nu juist de kracht (en ook de zwakte zoals jij aankaart) van de EU.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij komt zeker nooit in Het Westland? Naaldwijk en zo zorgen die Polen voor flinke overlast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |