abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108779378
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso hulp en vluchtelingen, oprotten.. stoppen ermee, wij hebben dat zelf hard nodig. In Nederland is het crisis, armoede stijgt, werkeloosheid stijgt.. en we geven ons geld weg aan boekoeboekoe stammen, kom op zeg :')
Ben ik niet met je eens. Ik vind dat wij een morele verplichting hebben om hulpbehoevenden bij te staan. Zowel door ze (onder strikte voorwaarden) in Nederland toe te laten of d.m.v. humanitaire hulp ter plaatse. Ik vind je reactie zo kort door de bocht. :N
pi_108779411
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:01 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ze kaarten wel problemen aan waar andere politieke partijen het al jaren laten liggen. Zoals bijvoorbeeld die problemen met Marokkanen.
Iedereen ziet ze al jaren, maar de politiek doet er geen klote aan. Nu weer die Polen, het klinkt allemaal ludiek en overdreven, maar je kan er donder op zeggen dat je daar ook problemen mee gaat krijgen.

Verder heeft de PVV is de PVV natuurlijk keihard door de mand gevallen in de hele Europa-discussie. Door de VVD te blijven steunen in de kwestie Griekenland, terwijl ze zelf faliekant tegen waren op elke vorm van staatssteun. Misleiding van de kiezer :Y
Dus? Wat wil je eraan doen? De Nederlander is te lui om het werk te doen wat zij willen doen en dus hebben zij genoeg reden om hier te blijven. Blijkbaar is er vraag naar en ik vind de problemen tot op heden wel meevallen eerlijk gezegd.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:23:18 #203
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_108779414
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Ik vind dat wij een morele verplichting hebben om hulpbehoevenden bij te staan. Zowel door ze (onder strikte voorwaarden) in Nederland toe te laten of d.m.v. humanitaire hulp ter plaatse. Ik vind je reactie zo kort door de bocht. :N
Ik vind ontwikkelingshulp ook niets hoor. Komt vooral omdat het vaak uitstellen is en niet oplossen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_108779435
quote:

[..]

Dat mag jij vinden.. je moet die schrale landen niet te gezond maken want dat is slecht voor de economie, dan verdienen mensen niet genoeg aan voetballen en Nike schoentjes.
pi_108779463
quote:

[..]

Ik ben voor hulp van politiek vluchtingen in dit land mits voldaan wordt aan de volgende voorwaarden:

- Binnen 6 maanden uitsluitsel wat er met ze gaat gebeuren, geen 10-jaar-plus praktijken meer
- Één mogelijkheid om in beroep te gaan tegen dat besluit, daarna oprotten, geen Mauro-praktijken.
- Maximum van 15k immigranten, de rest van de politiek vluchtelingen zoekt elders in Europa maar zijn heil
- Verplichting tot het leren van de Nederlandse taal na toelating
- Geen uitkeringsgerechtigdheid: ze mogen blijven wonen in het asielzoekerskamp, zodra ze binnen 4 jaar geen baan hebben mogen ze 'gewoon' terug naar de tegen die tijd hopelijk weer gestabiliseerde regio. We zijn hier verdomme geen Sinterklaasje meer.

Gelukszoekers mogen wegblijven. Mensen die 'iets' brengen voor het land (afgestudeerden op hoger niveau) zijn van harte welkom.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2012 13:25:27 ]
pi_108779469
Eigen volk eerst!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:25:28 #207
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_108779493
Sowieso, bezuinigen op onderwijs en defensie terwijl je gwn ontwikkelingshulp met 4 mld kan korten :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_108779547
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:25 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso, bezuinigen op onderwijs en defensie terwijl je gwn ontwikkelingshulp met 4 mld kan korten :')
2% van het BNP uitgeven terwijl de EU 0,7% verplicht. :')!
pi_108779571
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:D Wát? Irak is in een maand of 2,5 tijd compleet overlopen _O-. Dat er vervolgens genoeg bermbommers en zelfontploffers opstaan zegt niets over de 'kracht' waarmee de VS Irak overrompelde. Iran zou ook door de VS 'gewoon' ingenomen worden, met eenzelfde kutsituatie als in Irak nu.

Maar ik zie de VS helemaal niet ervoor aan Iran in te vallen. Obama is al niet dol op Israel, en zal echt niet zo gek zijn eigen glazen in te gooien.
Gister verklaarde Obama nog openlijk dat ze Israël altijd zouden steunen om hun land te verdedigen. Dat is wat mij betreft een redelijk veelzeggende uitspraak hoor.
pi_108779591
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:21 schreef Smoofie het volgende:

[..]

De VS zou sowieso geen grondoffensief doen. En Irak komt natuurlijk ook door de populatie ;). Die haatte elkaar en de VS. Militair gezien is Iran binnen 1 week weg. Zoals Irak ook was.
:D
Irak is en was een verknipt land. Heel Iran haat de VS en het Westen. Bovendien wonen er 3x zoveel mensen. Nogmaals de VS is niet voor niets terughoudend.
Neem van mij aan dat de dag waarop Israël besluit Iran te bombarderen ze hun eigen doodvonnis tekenen.

VS zijn terecht bang voor Iran. Vergeet niet dat Iran militaire steun van Rusland en China krijgt he ;)
Zowel Rusland en China hebben enorme belangen daar in de vorm van aardgas.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108779606
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Gister verklaarde Obama nog openlijk dat ze Israël altijd zouden steunen om hun land te verdedigen. Dat is wat mij betreft een redelijk veelzeggende uitspraak hoor.
Dat heb ik dan gemist. Het enige wat ik heb meegekregen is dat Obama 'alles zal doen om te voorkomen dat Iran een nucleair wapen in handen krijgt'.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:28:56 #212
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_108779634
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

2% van het BNP uitgeven terwijl de EU 0,7% verplicht. :')!
Nederland gaf geen 2% uit man. Het budget was 4 of 5 mld.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:28:58 #213
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_108779636
jezus jongens niet zo serieus heel de tijd hoor moet wel kunnen blijven meedoen natuurlijk,.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_108779645
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dus? Wat wil je eraan doen? De Nederlander is te lui om het werk te doen wat zij willen doen en dus hebben zij genoeg reden om hier te blijven. Blijkbaar is er vraag naar en ik vind de problemen tot op heden wel meevallen eerlijk gezegd.
Het gaat er niet om dat Nederlanders te lui zijn en zij ons werk doen, het gaat er om welk sociale problemen dat soort lui met zich meebrengen als het gaat om overlast en integratie.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:29:43 #215
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_108779660
Oorlog met Iran komt er toch wel, er zijn 2 Carrier strike groups daar en een derde schijnt er ook te komen. En dan exclusief de rest van 3rd fleet en de britse en franse schepen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_108779666
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:27 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Irak is en was een verknipt land. Heel Iran haat de VS en het Westen. Bovendien wonen er 3x zoveel mensen. Nogmaals de VS is niet voor niets terughoudend.
Neem van mij aan dat de dag waarop Israël besluit Iran te bombarderen ze hun eigen doodvonnis tekenen.

VS zijn terecht bang voor Iran. Vergeet niet dat Iran militaire steun van Rusland en China krijgt he ;)
'Geloof jou'? Je hebt bepaalde 'intel' die ze nergens ter wereld hebben ofzo? :'). Rusland heeft al meermaals aangegeven zich afzijdig te houden in het geval van een conflict. Die hebben echt geen zin in gezeik.

Daarnaast vergis je je in de militaire stootkracht van Israel, en al HELEMAAL in die van de VS. Iran en Israel zou spannend worden, Iran en de VS is een kansloze missie wat Iran betreft.
pi_108779677
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:23 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik vind ontwikkelingshulp ook niets hoor. Komt vooral omdat het vaak uitstellen is en niet oplossen.
Het is mensen in de grootst mogelijke staat van ontreddering en hulpbehoevendheid bijstaan. Als jij zelfs hulp bij die ondergrens al niet noodzakelijk vind vraag ik me af waar jij als mens dan eigenlijk wél voor staat.
pi_108779679
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Obama heeft juist gezegd dat hij niet wil dat Israël zomaar aanvalt. En volkomen terecht. Wie zijn die joden om te bepalen wie er wel of geen kernwapens mogen hebben? Ze hebben zelf toch ook kernwapens of niet?
Groetjes, Ezio.
pi_108779684
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:23 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden.. je moet die schrale landen niet te gezond maken want dat is slecht voor de economie, dan verdienen mensen niet genoeg aan voetballen en Nike schoentjes.
Bron?
pi_108779710
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:28 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Nederland gaf geen 2% uit man. Het budget was 4 of 5 mld.
Je hebt gelijk, het is nu 0,8% dankzij het kabinet Rutte, die zich wil houden aan de 0,7%BNP-EU notering.
pi_108779713
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik ben voor hulp van politiek vluchtingen in dit land mits voldaan wordt aan de volgende voorwaarden:

- Binnen 6 maanden uitsluitsel wat er met ze gaat gebeuren, geen 10-jaar-plus praktijken meer
- Één mogelijkheid om in beroep te gaan tegen dat besluit, daarna oprotten, geen Mauro-praktijken.
- Maximum van 15k immigranten, de rest van de politiek vluchtelingen zoekt elders in Europa maar zijn heil
- Verplichting tot het leren van de Nederlandse taal na toelating
- Geen uitkeringsgerechtigdheid: ze mogen blijven wonen in het asielzoekerskamp, zodra ze binnen 4 jaar geen baan hebben mogen ze 'gewoon' terug naar de tegen die tijd hopelijk weer gestabiliseerde regio. We zijn hier verdomme geen Sinterklaasje meer.

Gelukszoekers mogen wegblijven. Mensen die 'iets' brengen voor het land (afgestudeerden op hoger niveau) zijn van harte welkom.
Ben het wel redelijk met je eens (zij het iets genuanceerder, maar dat terzijde).
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:31:33 #222
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_108779726
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het is mensen in de grootst mogelijke staat van ontreddering en hulpbehoevendheid bijstaan. Als jij zelfs hulp bij die ondergrens al niet noodzakelijk vind vraag ik me af waar jij als mens dan eigenlijk wél voor staat.
Ik vind het kut voor ze echt waar, maar ze leven in een gebied waar dat gewoon vaak niet kan met zoveel mensen. Ze voeden is uitstellen van het probleem.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:31:52 #223
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_108779737
ik hoop dat ze die vliegdekmoederschepen ook inzetten, machtig mooi die dingen.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_108779757
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Daarnaast vergis je je in de militaire stootkracht van Israel, en al HELEMAAL in die van de VS. Iran en Israel zou spannend worden, Iran en de VS is een kansloze missie wat Iran betreft.
Dit.
Als je alleen al af en toe van die programma's zoals Future weapons kijkt wordt je al bang.. en dan kun je nagaan dat die programma's al wat jaren oud zijn en ze natuurlijk niet alles laten zien wat voor zieke dingen ze nog meer hebben..
pi_108779762
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ben het wel redelijk met je eens (zij het iets genuanceerder, maar dat terzijde).
Gezien jouw grondslag in de discussie is jouw mening natuurlijk ietwat gekleurd ;). Geeft niets hoor troetelbeer O+.

De punten die ik nu noem zijn trouwens feilloos overgenomen punten van Fortuyn, op de hoeveelheid (15k vs. 25k) na :D
pi_108779791
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:25 schreef Smoofie het volgende:
JSF, Betuwelijn, Hedwigepolder. Zomaar 3 (toekomstige) projecten waar al gigantisch op bezuinigd kon/kan worden door normaal na te denken. Probleem is dat politiek niet normaal nadenken is, maar het uitwisselen van cadeautjes en concessies doen om uiteindelijk zoveel mogelijk van je standpunten/plannen voor elkaar te krijgen. Dat is waar het al fout gaat.
pi_108779795
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:30 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Obama heeft juist gezegd dat hij niet wil dat Israël zomaar aanvalt. En volkomen terecht. Wie zijn die joden om te bepalen wie er wel of geen kernwapens mogen hebben? Ze hebben zelf toch ook kernwapens of niet?
Ik vind alle gelovigen met kernwapens eng. Zowel Israel als Iran dus.

De VS wat dat betreft is toch een stuk betrouwbaarder. En já, ik weet dat zij de enigen zijn die hem twee keer hebben ingezet.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:33:32 #228
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_108779802
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:32 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dit.
Als je alleen al af en toe van die programma's zoals Future weapons kijkt wordt je al bang.. en dan kun je nagaan dat die programma's al wat jaren oud zijn en ze natuurlijk niet alles laten zien wat voor zieke dingen ze nog meer hebben..
De US heeft sowieso meer, voor de Bin Laden op hadden ze opeens Stealth Black hawks.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_108779834
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:33 schreef Smoofie het volgende:

[..]

De US heeft sowieso meer, voor de Bin Laden op hadden ze opeens Stealth Black hawks.
Bin Laden.. daar geloof je toch niks van van heel die missie :P
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:34:19 #230
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_108779837
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:33 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

De VS wat dat betreft is toch een stuk betrouwbaarder. En já, ik weet dat zij de enigen zijn die hem twee keer hebben ingezet.
Wij hebben ook kernwapens, al is het alleen in opslag :').
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_108779842
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

JSF, Betuwelijn, Hedwigepolder. Zomaar 3 (toekomstige) projecten waar al gigantisch op bezuinigd kon/kan worden door normaal na te denken. Probleem is dat politiek niet normaal nadenken is, maar het uitwisselen van cadeautjes en concessies doen om uiteindelijk zoveel mogelijk van je standpunten/plannen voor elkaar te krijgen. Dat is waar het al fout gaat.
JSF, nog zo'n punt wat Pim niet wilde. Man man man wat heeft hij een gelijk gekregen _O_.

En die polder waar een tunnel onderdoor ging... (ben even de naam kwijt). Kosten 450 miljoen euro. Weg erdoorheen leggen was 40 miljoen euro geweest. Die polder is godverredommekes helemaal niets van over _O-.

ECht... Pim. ;(.
pi_108779858
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

'Geloof jou'? Je hebt bepaalde 'intel' die ze nergens ter wereld hebben ofzo? :'). Rusland heeft al meermaals aangegeven zich afzijdig te houden in het geval van een conflict. Die hebben echt geen zin in gezeik.

Ehm nee! :D
Rusland staat faliekant aan de zijde van Iran hoor:

http://www.nujij.nl/polit(...).lynkx#axzz1oIET19AJ
http://www.dailymail.co.u(...)e-tensions-rise.html
Rusland: Wij tolereren geen oorlog tegen Iran

Misschien moet je je eens in de materie verdiepen voor je zomaar wat roept?

VS en haar matties moeten een stoppen met sancties opleggen tegen Iran. Voorlopig zijn ZIJ degene die zich agressief opstellen namelijk, en niet Iran.
Als Iran een atoombom wil maken moeten ze dat toch doen? Zo gek is dat niet aangezien de ICBM's van Israël al jaren op Iran gericht zijn....
Groetjes, Ezio.
pi_108779866
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:34 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Wij hebben ook kernwapens, al is het alleen in opslag :').
Klopt, 12 stuks op Gilze Rijen. Dankzij Wikileaks 'eindelijk' bevestigd.

Totale 'klapkracht' is 380 Megaton.
pi_108779878
quote:

[..]

De VS betrouwbaar? Ja voor ons opzicht wel ja, maar voor alle landen buiten het westen is de VS de boosdoener hoor. Lekker oorlog voeren omdat dat geld oplevert, lekker betrouwbaar. :')
pi_108779889
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

JSF, nog zo'n punt wat Pim niet wilde. Man man man wat heeft hij een gelijk gekregen _O_.

En die polder waar een tunnel onderdoor ging... (ben even de naam kwijt). Kosten 450 miljoen euro. Weg erdoorheen leggen was 40 miljoen euro geweest. Die polder is godverredommekes helemaal niets van over _O-.

ECht... Pim. ;(.
De Cirkel is rond! :P Echt ik speel 1 potje Quake live en ik loop al 100 posts achter doe eens normaal!
pi_108779898
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:27 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Sowieso heeft de VS niks te zoeken daar in mijn ogen. Ze hebben het probleem zelf gecreëerd door daar een groepje Joden in een door moslimstaten omringd gebied te droppen.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:36:05 #237
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_108779903
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:34 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

VS en haar matties moeten een stoppen met sancties opleggen tegen Iran. Voorlopig zijn ZIJ degene die zich agressief opstellen namelijk, en niet Iran.
Als Iran een atoombom wil maken moeten ze dat toch doen? Zo gek is dat niet aangezien de ICBM's van Israël al jaren op Iran gericht zijn....
Israel heeft geen ICBMs. Alleen normale kernwapens :P.

Rusland gaat echt geen WWIII riskeren die ze toch verliezen als ze de wereld niet kapot nuken.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_108779923
quote:

[..]

VS betrouwbaar? :') :') :')
Zoals die hele HOAX die de aanleiding was voor de oorlog in Irak zeker :') Als er nou 1 land in de wereld is die constant op oorlogspad is en zonder enige legitieme reden andere landen aanvalt is het de VS wel. Agressieve kut-Amerikanen :r
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:37:20 #239
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_108779955
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Rusland gaat echt geen WWIII riskeren die ze toch verliezen als ze de wereld niet kapot nuken.
Rusland zal overwinnen.
pi_108779959
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:34 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja leuk, zo kan ik ook 3 bronnen vinden die aangeeft dat Rusland geen militair ingrijpen zou bewerkstelligen. Het is maar net wie je citeert natuurlijk.

En ja, de VS en Israël zijn twee rotlanden en Iran heeft compleet gelijk dat ze een atomair wapen willen ontwikkelen. Er zijn in totaal 65 militaire basissen van de VS rondom Iran aangelegd in alle buurlanden _O- echt te kansloos gewoon.

Maarja, vind je het gek met de president die daar aan het roer staat? Ik zou daar ook zenuwachtig van worden :D.

Maargoed, ik geef Iran gelijk dat ze de atoombom ontwikkelen daar.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:37:30 #241
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_108779964
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Geen 380 Mt :)
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_108779972
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:29 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat Nederlanders te lui zijn en zij ons werk doen, het gaat er om welk sociale problemen dat soort lui met zich meebrengen als het gaat om overlast en integratie.
De plaatselijke ROC-scholieren veroorzaken hier meer overlast dan Polen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Integratie is een non-issue, aangezien die Polen over 't algemeen hier een paar maanden wonen, weer terug gaan en dan weer naar hier komen.
pi_108779979
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Werk jij bij de Mossad of zo? Dat je weet wat Israel wel en niet heeft.
Ok ok, inter continental misschien niet, maar who cares man. Die hebben ze ook niet nodig om Teheran in de as te leggen ;)
Groetjes, Ezio.
pi_108779989
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Sowieso heeft de VS niks te zoeken daar in mijn ogen. Ze hebben het probleem zelf gecreëerd door daar een groepje Joden in een door moslimstaten omringd gebied te droppen.
Ja, maar dat is alweer 65 jaar geleden :'). Daar valt niets meer aan te doen :{.
pi_108779998
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat hebben de Joden zelf gedaan, het beloofde land en zulks. Maar die zitten daar niet voor niets hoor, beetje macht en controle(s) uitvoeren vanuit daar is alleen maar lekker voor de VS. Een groot Moslim bolwerk dat misschien zelfs nog wel vriendjes kan zijn/worden met Rusland is de grootste nachtmerrie van de VS.
pi_108780001
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

380 megaton :') _O-
Groetjes, Ezio.
pi_108780020
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

VS betrouwbaar? :') :') :')
Zoals die hele HOAX die de aanleiding was voor de oorlog in Irak zeker :') Als er nou 1 land in de wereld is die constant op oorlogspad is en zonder enige legitieme reden andere landen aanvalt is het de VS wel. Agressieve kut-Amerikanen :r
Betrouwbaarder in het niet-inzetten van een atoombom. Ik zie die gek uit Iran er eerder voor aan, of Noord-Korea, of Israël, om zo'n ding in te zetten, dan de VS. Dat is het enige.
pi_108780034
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja leuk, zo kan ik ook 3 bronnen vinden die aangeeft dat Rusland geen militair ingrijpen zou bewerkstelligen. Het is maar net wie je citeert natuurlijk.

En ja, de VS en Israël zijn twee rotlanden en Iran heeft compleet gelijk dat ze een atomair wapen willen ontwikkelen. Er zijn in totaal 65 militaire basissen van de VS rondom Iran aangelegd in alle buurlanden _O- echt te kansloos gewoon.

Maarja, vind je het gek met de president die daar aan het roer staat? Ik zou daar ook zenuwachtig van worden :D.

Maargoed, ik geef Iran gelijk dat ze de atoombom ontwikkelen daar.
Rusland staat aan de zijde van Iran. Bronnen (in de vorm van de minister van Buitenlandse zaken van Rusland) bevestigen dit :)
Als je het wilt tegenspreken wil ik minstens een bron waarin Poetin het tegendeel beweert
Groetjes, Ezio.
pi_108780039
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:31 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik vind het kut voor ze echt waar, maar ze leven in een gebied waar dat gewoon vaak niet kan met zoveel mensen. Ze voeden is uitstellen van het probleem.
Het zijn geen fucking dieren malloot! :r

Los daarvan heb je wel een punt dat overdadige hulp een land alleen tegenhoudt in zijn ontwikkeling. Dat zeggen de mensen daar zelf ook. Daarom is het zaak om dergelijke geldstromen te reguleren en te coördineren door betrouwbare personen en grondpersoneel (ook m.b.t. de bekende 'strijkstok'-problematiek).
pi_108780048
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:37 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Geen 380 Mt :)
280Mt*

Van de 12 bommen bij elkaar. De zwaarste is 31Mt. Ter vergelijking: De Tsar Bomba was 50Mt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')