Ik ben nog steeds wel benieuwd wat er daarvoor is gebeurd. Begreep dat dat boertje een grote bek had gehad als in 'we gaan slopen'quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die lul terug met zijn vrienden is ben jij al weg, dat filmpje blijft een Youtube dieptepunt
Klopt, maar dat was geen hooligan die gast met shirtje aan dus waarom zou je hem klappen danquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja en dan weet je
Je had toch ook dat filmpje van die Feyenoord-gast in de Arena met zijn shirt die een van de topboiis van ajax tegenkomt. Moest die het alleen uit doenGeen klappen gehad niks.
Ik ook eigelijkm dat ik hem gelijk geef dan hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds wel benieuwd wat er daarvoor is benieuwd. Begreep dat dat boertje een grote bek had gehad als in 'we gaan slopen'
Dan geef ik die snuivert groot gelijk.
Nee ok, maar neem aan dat jij ook geen harde kern bent. Of als zodanig herkent gaat worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was geen hooligan die gast met shirtje aan dus waarom zou je hem klappen dan
Ik ben 1x herkend in culemborg tijdens feestje door wat utrecht boys, maar dat was omdat ik bij een gevecht was op de amsterdamse straatweg paar weken ervoor tussen ajax en utrechtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee ok, maar neem aan dat jij ook geen harde kern bent. Of als zodanig herkent gaat worden.
Hier toch ook man. Gaan ze rellen in Hoek van Holland en gaan ze allemaal Rotterdam Hooligans roepen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik erger me er in Amsterdam ook altijd aan hoor
Vaak gehad na huldigingen, zie je zo'n groepje kutboeren lopen die de hele tijd joden en amsterdam hooligans scanderen, schaam mij kapot dan man
Ja het is gewoon hinderlijk dat soort dingenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hier toch ook man. Gaan ze rellen in Hoek van Holland en gaan ze allemaal Rotterdam Hooligans roepen.
Terwijl misschien 5% daadwerkelijk harde kern is en 10% ooit Feyenoord bezoekt
Die gast is toch die vermoorde Ajax-hooligan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja en dan weet je
Je had toch ook dat filmpje van die Feyenoord-gast in de Arena met zijn shirt die een van de topboiis van ajax tegenkomt. Moest die het alleen uit doenGeen klappen gehad niks.
Klopt, is een bekende van mij, Svenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Die gast is toch die vermoorde Ajax-hooligan?
Die snitch.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:29 schreef Muto het volgende:
[..]
was geen snitch ouwequote:
Jep.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee man. Maar die geruchten zijn wel erg hardnekkig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
was geen snitch ouwe
Daar steek ik echt mijn hand voor in het vuur
Opkankeren met dit soort tekstenquote:
quote:
klopt, maar sven had een grote pleurishekel aan de politie, die zou liever zijn tong er af snijden dan snitchenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee man. Maar die geruchten zijn wel erg hardnekkig.
Waar rook is enzo.
Hoe zou jij het vinden wanneer een goede bekende van je is doodgeschoten en ik zeg opgeruimd staat netjes, domme kanker idiootquote:
Klopt, alleen was dit een fucking bedrijfstoernooitje. Niet dat ik een neus in De Kuip zou accepteren, maar zijn grootspraak zonder dat hij het waar maakte was nogal triest.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:31 schreef Stokstaart het volgende:
Achja, als je naar een andere stad gaat (anders dan voor een uitwedstrijd) in een ander shirt puur om stoer te doen verdien je gewoon klappen
Sorry hoor, als je snitcht is het echt niet raar dat mensen dit soort teksten hebben. Niet omdat hij AFCA'er is hoor.quote:
Er is geen enkel bewijs dat ie dat gedaan heeftquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, alleen was dit een fucking bedrijfstoernooitje. Niet dat ik een neus in De Kuip zou accepteren, maar zijn grootspraak zonder dat hij het waar maakte was nogal triest.
[..]
Sorry hoor, als je snitcht is het echt niet raar dat mensen dit soort teksten hebben. Niet omdat hij AFCA'er is hoor.
En ja, ik geloof wél dat hij gesnitcht heeft. Wat Caland zegt: waar rook is...
Dat zal dan wel. Hou me daar verder ook niet echt mee bezig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
klopt, maar sven had een grote pleurishekel aan de politie, die zou liever zijn tong er af snijden dan snitchen
Je komt er twee keer op terug. En sorry hoor, als je je maten op een dergelijke manier kapot maakt, is het niet gek dat je een kogel door den kopf krijgt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden wanneer een goede bekende van je is doodgeschoten en ik zeg opgeruimd staat netjes, domme kanker idioot
Hij had ticket unlimited ja, zat misschien in de handel, maar dat maakt je geen snitchquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal dan wel. Hou me daar verder ook niet echt mee bezig.
Die gast had toch ook dat louche ticketbedrijf? Zal ook wel wat in drugs hebben gedaan. Heeft denk ik allang niks meer met voetbal te maken. Maar er is nog niemand opgepakt in die zaak geloof ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |