Vind ik ook thanx muhahahaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
Mwoah ze kan het niet loslaten, treurig maar ja het is erg pijnlijk om mensen die je dicht aan het hart staan te verliezen.
In die valkuil ben ik wel getraptquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Vind dat ook hoor. Ik bedoel we zoeken toch geen pen-vriendin.
Je mailt met elkaar met als doel: neuken ontmoeting.
Vandaag nog: paar dagen aan het mailen: zij: ik ben vandaag vrij. ik: heel volgende week.
Zij: wat ga je doen. ik: naar jou toe. Zij: hmmm, ok! Vrijdags is het hier altijd leuk...
Done.
Zij kon ook zeggen: euuuhh, hoezo, want...bla bla bla
Afkappen dan. Of ze wil nog iets weten en dan krijgt ze het antwoord. Dan nog niet concreet worden: daaaag.
het gaat erom dat je ervan uit mag gaan je op zoek bent naar een date. Je gaat toch geen maanden mailen gek.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:53 schreef W00fer het volgende:
[..]
In die valkuil ben ik wel getraptMaandenlang mailen en nog geen steek verder gekomen.
Al is dit natuurlijk wel het andere uiterste wat jij beschrijft.
Vrijwel nooit. Schijnt normaal te zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe vaak krijgen jullie reactie op badoo?
Hoe lang heb je met dr gedate dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:04 schreef hetsjhokleek het volgende:
Net heeft mijn date een afspraakje afgebeld en aangeven er ook niet mee door te willen. Netjes van haar dat ze het zo doet en op zich niet erg want ik wist niet goed of ik echt met haar door wilde.
Verder stop ik voorlopig even met datingsites. Prioriteiten liggen nu op andere zaken.
Dit zou de derde date worden dus het was nog niks serieus.quote:
Zo kan het dus ook. Mijn ervaring is dat de meeste dames en heren waar ik over hoor digitale onderduikers zijn. Ik vind dat altijd een beetje sneu, je stopt er allebei moeite in. Hoe moeilijk is het even na te bellen? Maar ja, onzekerheid en denken voor een ander ( ook een vorm van onzekerheid) regeert he.quote:
Nu nog mee in contact komenquote:Op zondag 11 maart 2012 23:41 schreef =HellFire= het volgende:
Euuh, Paiq ineens stuk goedkoper? One-liners die gratis of slechts één credit zijn, kan ineens al foto's zien van dames waarvan ik hun one-liners accepteer etc. I like this! Dat Paiq-Select is ook handig: komen allemaal vrouwen in die ik leuk vind om te zien en vice versa kennelijk - ik kom ze daarna dus nog tegen bij foto-bewonderaars. Free photo check, sweet!
Nu alleen de moeite nemen om het vaker dan een paar keer per week te gebruiken.
Een one-liner krijgen als man!?? Hoe hoog wordt de betreffende foto dan wel niet beoordeeld!?? Een 12 ofzo!??quote:Op zondag 11 maart 2012 23:41 schreef =HellFire= het volgende:
Euuh, Paiq ineens stuk goedkoper? One-liners die gratis of slechts één credit zijn, kan ineens al foto's zien van dames waarvan ik hun one-liners accepteer etc. I like this! <knipje>
beoordeel je zelf ook veel foto's? Dat helpt nogal met het krijgen van oneliners. Na zo'n 3 stapeltjes te hebben beoordeeld krijg ik altijd wel een berichtje van een van de top 6 beoordeelde vrouwen. Die houden blijkbaar alleen hun foto-bewonderaars in de gaten.quote:Op maandag 12 maart 2012 02:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Een one-liner krijgen als man!?? Hoe hoog wordt de betreffende foto dan wel niet beoordeeld!?? Een 12 ofzo!??
Mijn twee foto's die, voor zover ik weet, meedraaien in die beoordelingsroulette hebben een 8.1 en 8.9 als cijfer, maar ik heb echt nog nooit een one-liner mogen ontvangen... En ik sta echt al heel lang ingeschreven op Paiq.
Een 9 en een 9.3. Zwáár overdreven natuurlijk en alles zit aan toeval verbonden. Wie je voor je hebt als beoordelaar (smaak), welke andere foto je tegenover je hebt, etc. Verder heb ik vijf foto's geüpload, de rest allemaal in de 8. Daarnaast heb ik inderdaad veel foto's beoordeeld, dat helpt een boel. Ik ben niet extreem kritisch, maar heb wel m'n voorkeuren. Gelukkig weet PAIQ dat nu ook, want de leukere dames komen nu wel via de one-liners (en dus ook Select, waar ik overigens niet voor betaal) binnen. Via het matchingsysteem is nog niets uit voort gekomen btw. Daaruit kun je concluderen dat iedereen toch mooi op uiterlijk gaat. What else is new?quote:Op maandag 12 maart 2012 02:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Een one-liner krijgen als man!?? Hoe hoog wordt de betreffende foto dan wel niet beoordeeld!?? Een 12 ofzo!??
Mijn twee foto's die, voor zover ik weet, meedraaien in die beoordelingsroulette hebben een 8.1 en 8.9 als cijfer, maar ik heb echt nog nooit een one-liner mogen ontvangen... En ik sta echt al heel lang ingeschreven op Paiq.
Oh ja hehe jij bent zo een bruinharige teckel. Die krijgen altijd hoge scores op datingsites. Ik zat op paiq rond de 7.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:30 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Een 9 en een 9.3. Zwáár overdreven natuurlijk en alles zit aan toeval verbonden. Wie je voor je hebt als beoordelaar (smaak), welke andere foto je tegenover je hebt, etc. Verder heb ik vijf foto's geüpload, de rest allemaal in de 8. Daarnaast heb ik inderdaad veel foto's beoordeeld, dat helpt een boel. Ik ben niet extreem kritisch, maar heb wel m'n voorkeuren. Gelukkig weet PAIQ dat nu ook, want de leukere dames komen nu wel via de one-liners (en dus ook Select, waar ik overigens niet voor betaal) binnen. Via het matchingsysteem is nog niets uit voort gekomen btw.
Maar ja, ik heb onderhand al een stuk of zes, zeven? one-liners gehad. Ook van vrouwen die vervolgens nooit meer online komen of hun account opzeggen, het nut daarvan heb ik nooit begrepen, zeker niet wanneer je ook nog zowaar geld investeert in het maken van contact, maar misschien ben ik hier te nuchter in.Ik voeg wel iedereen toe, ook al ben ik niet wild van een dame. Praatje maken kan immers altijd en verwijderen ook.
De meet&hit-ratio (charming, I know, but it's the truth) ligt overigens op welgeteld 1. Ben maar een keer echt iemand wezen ontmoeten, maar ben daar dan wel uiteindelijk een heel weekend (en het weekend erop) blijven hangen, dus gezellig was het wel. 100% 'win' dus, maar ja, met 1 'date' kan dat al snel natuurlijk.
(En uiteraard zie ik dat percentage nog wel veranderen, laten we wel reëel wezen, maar goed, ik meet pas wanneer het echt goed klikt).
Oh PAIQ, you. It's almost science!
dit is volgens mij ook wel erg belangrijk. Ik weet niet of ik hier mensen mee kwets maar er moeten aardig wat quasimodos op Paiq staan als ik naar mijn cijfers kijk (9,5, 9,2 en 8,9) en ik in het "echte"leven echt niks klaarspeel bij het vrouwelijke geslacht..quote:Op maandag 12 maart 2012 11:30 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Een 9 en een 9.3. Zwáár overdreven natuurlijk en alles zit aan toeval verbonden. Wie je voor je hebt als beoordelaar (smaak), welke andere foto je tegenover je hebt, etc. Verder heb ik vijf foto's geüpload, de rest allemaal in de 8. Daarnaast heb ik inderdaad veel foto's beoordeeld, dat helpt een boel. Ik ben niet extreem kritisch, maar heb wel m'n voorkeuren. Gelukkig weet PAIQ dat nu ook, want de leukere dames komen nu wel via de one-liners (en dus ook Select, waar ik overigens niet voor betaal) binnen. Via het matchingsysteem is nog niets uit voort gekomen btw. Daaruit kun je concluderen dat iedereen toch mooi op uiterlijk gaat. What else is new?
Ze gaan mannen echt niet altijd slecht beoordelen.. slecht voor hun ego, dus slecht voor de sitequote:Op maandag 12 maart 2012 11:36 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
dit is volgens mij ook wel erg belangrijk. Ik weet niet of ik hier mensen mee kwets maar er moeten aardig wat quasimodos op Paiq staan als ik naar mijn cijfers kijk (9,5, 9,2 en 8,9) en ik in het "echte"leven echt niks klaarspeel bij het vrouwelijke geslacht..
ja, er zal wel wat data-massage aan te pas komen ben ik bangquote:Op maandag 12 maart 2012 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze gaan mannen echt niet altijd slecht beoordelen.. slecht voor hun ego, dus slecht voor de site
Nou ja, teckel. Ik zie mezelf eerder als een Golden Retriever!quote:Op maandag 12 maart 2012 11:33 schreef picardmike het volgende:
[..]
Oh ja hehe jij bent zo een bruinharige teckel. Die krijgen altijd hoge scores op datingsites. Ik zat op paiq rond de 7.
Precies. Ik ben geen spierbundel, dus die stoere sportschoolboy zou in theorie keihard winnen. Echter, in de praktijk valt niet iedere vrouw daarop. En grote kans dat de PAIQ-vrouw dat ook niet doet. Dus ook zo kan het positief uitpakken, denk ik zo.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:36 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
dit is volgens mij ook wel erg belangrijk. Ik weet niet of ik hier mensen mee kwets maar er moeten aardig wat quasimodos op Paiq staan als ik naar mijn cijfers kijk (9,5, 9,2 en 8,9) en ik in het "echte"leven echt niks klaarspeel bij het vrouwelijke geslacht..
dat sowieso, je doet niet echt aan klantenbinding als je foto's na een maand met een 3.1, 4.2 en 2.8 zijn beoordeeld. En die foto's kom je soms wel eens tegen..quote:Op maandag 12 maart 2012 11:46 schreef muhahaha het volgende:
Paiqs beoordeling begint vanaf de 7 tot de 10 zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |