abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108766545
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg
fok02.jpg
skipperdepip.jpg
t-seven.gif
231981622_5_60s2.JPG
neelix-small.jpg
perfectday.jpg
PAdv.jpg
stanger_img.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108766559
Hier verder :)
pi_108770229
Wat een foto zeg in het vorige topic :')
pi_108771623
Ik weet niet zo goed wat ik met mijn date aan moet...

Het is heel erg leuk, we zien elkaar nu (zeer) regelmatig en we zijn best wel aanhankelijk als we bij elkaar zijn. Toch begint bij mij steeds meer het idee te groeien dat ze niets vast wil.

We hadden het er vorige week even over gehad, toen hadden we besloten nog niet te benoemen, maar dat begint wel steeds meer te kriebelen bij mij. Terwijl het aan de andere kant ook wel prima is zoals het gaat en het er over hebben alleen maar meer druk uitoefent, die wellicht helemaal niet nodig is.. Lastig..
pi_108772401
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:30 schreef Zocalo het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik met mijn date aan moet...

Het is heel erg leuk, we zien elkaar nu (zeer) regelmatig en we zijn best wel aanhankelijk als we bij elkaar zijn. Toch begint bij mij steeds meer het idee te groeien dat ze niets vast wil.

We hadden het er vorige week even over gehad, toen hadden we besloten nog niet te benoemen, maar dat begint wel steeds meer te kriebelen bij mij. Terwijl het aan de andere kant ook wel prima is zoals het gaat en het er over hebben alleen maar meer druk uitoefent, die wellicht helemaal niet nodig is.. Lastig..
Hoe lang speelt dit dan precies?

Je kunt het toch gewoon nog een tijdje zo laten, ik zit zelf ook een beetje in een vergelijkbare situatie. We hebben niet officieel iets vasts, maar we zijn wel regelmatig 3 avonden/nachten bij elkaar. En dan soms even 2 dagen niet.
Eigenlijk vind ik het wel relaxed zo voor de eerste paar maanden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ronald op 06-03-2012 09:33:09 ]
٩๏̯͡๏)۶
pi_108772497
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 09:20 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Hoe laat speelt dit dan precies?

Je kunt het toch gewoon nog een tijdje zo laten, ik zit zelf ook een beetje in een vergelijkbare situatie. We hebben niet officieel iets vasts, maar we zijn wel regelmatig 3 avonden/nachten bij elkaar. En dan soms even 2 dagen niet.
Eigenlijk vind ik het wel relaxed zo voor de eerste paar maanden.
Wat bedoel je met hoe laat?

het speelt nu ongeveer een maand. Ergens vind ik het ook wel goed zo, omdat een label erop plakken zo definitief is en ik niet weet of we daar al klaar voor zijn. Aan de andere kant is dit uiteindelijk wel mijn insteek, en ik weet niet of zij daar ook zo in staat. Daar wrikt de schoen...
pi_108772651
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 09:26 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Wat bedoel je met hoe laat?

het speelt nu ongeveer een maand. Ergens vind ik het ook wel goed zo, omdat een label erop plakken zo definitief is en ik niet weet of we daar al klaar voor zijn. Aan de andere kant is dit uiteindelijk wel mijn insteek, en ik weet niet of zij daar ook zo in staat. Daar wrikt de schoen...
laat = lang.

Nou als het een maand speelt is het toch prima, ik kan me wel voorstellen dat zich na een maand nog niet helemaal wil binden.
Gewoon genieten van dit moment en niet te veel vooruit plannen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_108773168
Wel grappig om te lezen allemaal :)
Uiteindelijk naar aanleiding van dit topic ook op een datingsite ingeschreven, eigenlijk omdat ik behoefte had in wat 'lichamelijk contact' :') (ja i know triest...het was een opwelling)
Maar nu dus aan de praat geraakt met een meid die echt ontzettend leuk is, urenlang chatten etc |:( Binnenkort eerste date :@ ze is echt zo lief...omg

[ Bericht 0% gewijzigd door RobBor op 06-03-2012 10:12:12 ]
pi_108773774
Wel handig als je verteld waar je je hebt ingeschreven :D
  dinsdag 6 maart 2012 @ 10:42:28 #10
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_108774264
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 09:57 schreef RobBor het volgende:
Wel grappig om te lezen allemaal :)
Uiteindelijk naar aanleiding van dit topic ook op een datingsite ingeschreven, eigenlijk omdat ik behoefte had in wat 'lichamelijk contact' :') (ja i know triest...het was een opwelling)
Maar nu dus aan de praat geraakt met een meid die echt ontzettend leuk is, urenlang chatten etc |:( Binnenkort eerste date :@ ze is echt zo lief...omg
Ja dat had ik dus ook. Ik had afgelopen week een meid die niet van de WhatsApp af te slaan was, en ze was super lief. Toen ik op een gegeven moment wat minder reageerde omdat ik een film of wat ook aan het kijken was, vroeg ze meteen of er iets aan de hand was en of ik het wel leuk vond. Uiteindelijk dit weekend afgesproken, gezellige date gehad, maar blijkbaar niet goed genoeg, en nu is het helemaal over. :(

Maargoed, ik wil je niet de put inpraten, hopelijk heb jij meer geluk!
pi_108774432
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:42 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Ja dat had ik dus ook. Ik had afgelopen week een meid die niet van de WhatsApp af te slaan was, en ze was super lief. Toen ik op een gegeven moment wat minder reageerde omdat ik een film of wat ook aan het kijken was, vroeg ze meteen of er iets aan de hand was en of ik het wel leuk vond. Uiteindelijk dit weekend afgesproken, gezellige date gehad, maar blijkbaar niet goed genoeg, en nu is het helemaal over. :(

Maargoed, ik wil je niet de put inpraten, hopelijk heb jij meer geluk!
Dat was op paiq.
Ik wil inderdaad niet al te enthousiast worden, alhoewel ik dat wel ben.
Ik had alleen niet verwacht iemand te vinden waarmee het zo klikt, ik was er niet naar op zoek.
Vandaar ook de tip die ik hier gelezen heb toepassen: niet te lang wachten met afspreken.
Best zenuwachtig eigenlijk :D
pi_108774470
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:48 schreef RobBor het volgende:

[..]

Dat was op paiq.
Ik wil inderdaad niet al te enthousiast worden, alhoewel ik dat wel ben.
Ik had alleen niet verwacht iemand te vinden waarmee het zo klikt, ik was er niet naar op zoek.
Vandaar ook de tip die ik hier gelezen heb toepassen: niet te lang wachten met afspreken.
Best zenuwachtig eigenlijk :D
Mee eens, nooit te lang wachten. Dan worden de verwachtingen zo hoog dat het alleen nog maar tegen kan vallen ;(
pi_108775031
ppppf was wel een slopend weekend met me date zeg. We noemen het nu een relatie. Alle levenskracht is uit me na 10x het wederzijdse hoogtepunt.
UITGESCHREVEN
pi_108775111
Toch handig die google ads :D
pi_108775161
Ads worden persoonlijk toegepast, stiekem zeker al op die site geweest :P
pi_108775998
Nee hoor de ads hebben ook te maken met wat er op de pagina's staat.
Plus ik ben een bezette hetero vrouw :P
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:43:29 #17
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_108775999
Vind het dan wel weer gaaf dat PiMi zo relaxt is over een relatie hebben of niet :)
pi_108776182
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:43 schreef Thornado het volgende:
Vind het dan wel weer gaaf dat PiMi zo relaxt is over een relatie hebben of niet :)
Zouden ze ook gebatst hebben, zijn post doet me denken dat ze het hele weekend een inhaalslag hebben gemaakt :D
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:54:55 #19
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_108776359
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:49 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zouden ze ook gebatst hebben, zijn post doet me denken dat ze het hele weekend een inhaalslag hebben gemaakt :D
Als ik zijn post goed lees, dan is PiMi volgens mij voor de komende weken compleet leeg :P
pi_108776792
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:49 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik denk 10 keer, als ik zijn post goed begrijp
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:09:15 #21
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_108776835
De namen die soms voorbij komen, te treurig gewoon.

beautywithbrains
prinsesje
Chiickaah

Dacht even dat ik op sugahgirls aan het rondkijken was.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:11:38 #22
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108776913
Ik denk dat je bij kerels ook genoeg van die rare namen tegenkomt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_108783435
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:08 schreef madsaus het volgende:

[..]

Ik denk 10 keer, als ik zijn post goed begrijp
Nou, ben benieuwd hoe lang dit duurt :') Maar ik gun het hem wel hoor :)
pi_108783545
Ik loop te miepen dat het lang duurt voor we het een relatie noemen, maar is dit dan weer niet snel? :P
pi_108784374
Zowaar.. PM heeft een 'relatie'... ^O^ w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')