SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Hoe lang speelt dit dan precies?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:30 schreef Zocalo het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik met mijn date aan moet...
Het is heel erg leuk, we zien elkaar nu (zeer) regelmatig en we zijn best wel aanhankelijk als we bij elkaar zijn. Toch begint bij mij steeds meer het idee te groeien dat ze niets vast wil.
We hadden het er vorige week even over gehad, toen hadden we besloten nog niet te benoemen, maar dat begint wel steeds meer te kriebelen bij mij. Terwijl het aan de andere kant ook wel prima is zoals het gaat en het er over hebben alleen maar meer druk uitoefent, die wellicht helemaal niet nodig is.. Lastig..
Wat bedoel je met hoe laat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hoe laat speelt dit dan precies?
Je kunt het toch gewoon nog een tijdje zo laten, ik zit zelf ook een beetje in een vergelijkbare situatie. We hebben niet officieel iets vasts, maar we zijn wel regelmatig 3 avonden/nachten bij elkaar. En dan soms even 2 dagen niet.
Eigenlijk vind ik het wel relaxed zo voor de eerste paar maanden.
laat = lang.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:26 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met hoe laat?
het speelt nu ongeveer een maand. Ergens vind ik het ook wel goed zo, omdat een label erop plakken zo definitief is en ik niet weet of we daar al klaar voor zijn. Aan de andere kant is dit uiteindelijk wel mijn insteek, en ik weet niet of zij daar ook zo in staat. Daar wrikt de schoen...
Ja dat had ik dus ook. Ik had afgelopen week een meid die niet van de WhatsApp af te slaan was, en ze was super lief. Toen ik op een gegeven moment wat minder reageerde omdat ik een film of wat ook aan het kijken was, vroeg ze meteen of er iets aan de hand was en of ik het wel leuk vond. Uiteindelijk dit weekend afgesproken, gezellige date gehad, maar blijkbaar niet goed genoeg, en nu is het helemaal over.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:57 schreef RobBor het volgende:
Wel grappig om te lezen allemaal
Uiteindelijk naar aanleiding van dit topic ook op een datingsite ingeschreven, eigenlijk omdat ik behoefte had in wat 'lichamelijk contact'(ja i know triest...het was een opwelling)
Maar nu dus aan de praat geraakt met een meid die echt ontzettend leuk is, urenlang chatten etcBinnenkort eerste date
ze is echt zo lief...omg
Dat was op paiq.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:42 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook. Ik had afgelopen week een meid die niet van de WhatsApp af te slaan was, en ze was super lief. Toen ik op een gegeven moment wat minder reageerde omdat ik een film of wat ook aan het kijken was, vroeg ze meteen of er iets aan de hand was en of ik het wel leuk vond. Uiteindelijk dit weekend afgesproken, gezellige date gehad, maar blijkbaar niet goed genoeg, en nu is het helemaal over.![]()
Maargoed, ik wil je niet de put inpraten, hopelijk heb jij meer geluk!
Mee eens, nooit te lang wachten. Dan worden de verwachtingen zo hoog dat het alleen nog maar tegen kan vallenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:48 schreef RobBor het volgende:
[..]
Dat was op paiq.
Ik wil inderdaad niet al te enthousiast worden, alhoewel ik dat wel ben.
Ik had alleen niet verwacht iemand te vinden waarmee het zo klikt, ik was er niet naar op zoek.
Vandaar ook de tip die ik hier gelezen heb toepassen: niet te lang wachten met afspreken.
Best zenuwachtig eigenlijk
Zouden ze ook gebatst hebben, zijn post doet me denken dat ze het hele weekend een inhaalslag hebben gemaaktquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:43 schreef Thornado het volgende:
Vind het dan wel weer gaaf dat PiMi zo relaxt is over een relatie hebben of niet
Als ik zijn post goed lees, dan is PiMi volgens mij voor de komende weken compleet leegquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zouden ze ook gebatst hebben, zijn post doet me denken dat ze het hele weekend een inhaalslag hebben gemaakt
Ik denk 10 keer, als ik zijn post goed begrijpquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zouden ze ook gebatst hebben, zijn post doet me denken dat ze het hele weekend een inhaalslag hebben gemaakt
Nou, ben benieuwd hoe lang dit duurtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:08 schreef madsaus het volgende:
[..]
Ik denk 10 keer, als ik zijn post goed begrijp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |