Je bent gewoon lelijk en droomt ervan om aandacht te krijgen van vrouwen maar krijgt het niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De objectivering van mensen als seksobjecten moet puur en enkel en alleen aan vrouwen worden toegeschreven als recht.
quote:
Excuseer, vervang "recht" maar door "plicht"quote:
Hoi stalkerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je bent gewoon lelijk en droomt ervan om aandacht te krijgen van vrouwen maar krijgt het niet.
Klaaaaar.
Dan wederom; Want?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Excuseer, vervang "recht" maar door "plicht"
[..]
Hoi stalker
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
not my cup of teaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi stalker
Huh wat bedoel je met "cup of tea"?quote:
quote:
Bij mannen is het optioneel, bij vrouwen niet.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Huh wat bedoel je met "cup of tea"?
Zeker omdat hij Turks is he!
Want?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Bij mannen is het optioneel, bij vrouwen niet.
Foutquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben een reactionair. Mannen zijn geen lustobjecten, vrouwen wel.
Hehe, voor mannen zijn ze dat niet nee.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
O dat van die plicht enzo was allemaal slechts jouw mening?quote:
Niet alles wat ik zeg is absoluut hè, alleen de meeste dingen wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O dat van die plicht enzo was allemaal slechts jouw mening?
My bad.
Vrouwen hebben niet zo veel zaad helaasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:53 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Vrouwen zijn er om broodjes zaad te geven.
Broodje zaad?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:53 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Vrouwen zijn er om broodjes zaad te geven.
Ik wil die dingetje wel hebben anders van die dikke kankerstriemen in m'n nek. Maarja ik squat dan ook kenserveel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:22 schreef Kroc het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pussy%20pad
[ afbeelding ]
Daarom moet men het in hun broodjes doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vrouwen hebben niet zo veel zaad helaas
Pics.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:06 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Ik heb trouwens een smatje bij me op de sportschool die ook squat (al is het dan maar 20 kilo ofzo) , echt zoen petite meisje. Iets van 1,65 meter schat ik en fucking dikke tieten en een lekker strak bipsje. Ik kom al emmers als ik eraan denk yo
PICS GVDquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:06 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Ik heb trouwens een smatje bij me op de sportschool die ook squat (al is het dan maar 20 kilo ofzo) , echt zoen petite meisje. Iets van 1,65 meter schat ik en fucking dikke tieten en een lekker strak bipsje. Ik kom al emmers als ik eraan denk yo
Volgens mij gaat zij het hele land door.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:06 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Is goed man, ik houd je aan die belofte.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:10 schreef Broodje_Zaad het volgende:
VOlgens mij is ze iets van 16 - 18, ze kijkt wel rof uit haar ogen
Ik zal kijken of ik daar een picca van kan maken maar dat duurt nog wel een poosje want ze is er niet altijden ik ga morgen weer sporteng jullie weten yo
Ik ben gewoon een lustobject hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Alleen even wachten op de pics van Broodje_Zaad, dan kan hij dicht.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:46 schreef Knaller het volgende:
Snel even posten dan is dit kuttopic ook snel voorbij en we hoeven geen deel 2.
Deze man weetquote:
Mensen die vinden dat dit topic geen deel 2 verdiendquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:46 schreef Knaller het volgende:
Snel even posten dan is dit kuttopic ook snel voorbij en we hoeven geen deel 2.
Helaas, geen deel 2. Al zijn die foto's verdomd lekker though, dus een topic in B&H ofzo kan prima.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Deze man weet
[..]
Mensen die vinden dat dit topic geen deel 2 verdiend
Mannen die dat denken_!!!!
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op woensdag 7 maart 2012 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
Ja damn ik was 2 weken geleden ook 1 tegen gekomen bij het fitnessen.
Zo'n (denk) 30 jarige spaanse/braziliaanse ofso.
Jezus wat een bil, echt sicken dan ook nog squatten in een zaal vol mannen. Wat een held
Is er nog geen gruwelijke kontjestopic in B&H? Verdien ik ook niet mijn eigen topic in B&H?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Helaas, geen deel 2. Al zijn die foto's verdomd lekker though, dus een topic in B&H ofzo kan prima.
Heb even moeten zoeken:quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me
[..]
Is er nog geen gruwelijke kontjestopic in B&H? Verdien ik ook niet mijn eigen topic in B&H?
Die onderstequote:
Meeste vrouwen zijn niet te pruimen zonder makeup?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:23 schreef Arcadia het volgende:
Mmm ik heb de foto's gezien zonder make-up, meeste vrouwen zijn dan niet te pruimen, maar bij haar is het wel beetje belachelijk, neemt niet weg dat ze echt een phat ass heeft.
Ehm, veel van die modepopjes dan, er zijn vast veel vrouwen die naturel ook mooi zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Meeste vrouwen zijn niet te pruimen zonder makeup?
Toch zou ik voor een keer coco wel willen doenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ehm, veel van die modepopjes dan, er zijn vast veel vrouwen die naturel ook mooi zijn.
Al is het maar voor de bil.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch zou ik voor een keer coco wel willen doen
Juist, en dat is heel veel bil. Denk dat je niks verder meer ziet als je achter haar hurktquote:
Dikke zonsverduistering dan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Juist, en dat is heel veel bil. Denk dat je niks verder meer ziet als je achter haar hurkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |