Jij hebt liever dit?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zijn wel dik maar ik vind de benen wel mooi al zou ik ze zelf niet willen omdat strakke broekjes dan niet meer zo mooi staan
SPOILER: hier zit een plaatje in met niet zulke mooie benen :(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet echt vrouwelijk maar zij is ook een beetje mannelijk gebouwd (kijk naar de rug).quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Type bouwvakkersbenen.
Wat is daar vrouwelijks aan?
Als zij een strak outfitje aantrekt is dat weinig charmant ben ik bang.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind jij lelijke bovenbenen?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij hebt liever dit?Zoals ik al zei vind ik Kim Kardashian, nicki minaj een goed lichaam hebben die zijn vrouwelijk met rondingenSPOILER: hier zit een plaatje in met niet zulke mooie benen :(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit zijn gewoon halve kerels
Best wel ja. Alleen heeft zij ook dikke kuiten waardoor het iets minder uit verhouding is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga jij nou eerst maar eens sportenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:40 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Denken dat vrouwen buiten komen/sporten
Vrouwen
TS
Daar zou ik niet blij mee zijn, met zulke benen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Nog een paar dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso zitten alle lekkere vrouwen ergens in een grot en komen pas tevoorschijn als het zonnig is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:40 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Denken dat vrouwen buiten komen/sporten
Vrouwen
TS
De rechter is de eerste vrouw hier met een goede kont en ook nog wel mooie benen.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens sporten
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso zitten alle lekkere vrouwen ergens in een grot en komen pas tevoorschijn als het zonnig is.
Welke kont.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
De rechter is de eerste vrouw hier met een goede kont en ook nog wel mooie benen.
nee, niet mooi....quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Nog een paar dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op FOkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso zitten alle lekkere vrouwen ergens in een grot en komen pas tevoorschijn als het zonnig is.
Die zijn wel prima jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daar zou ik niet blij mee zijn, met zulke benen.
dit vind ik wel hele mooie benen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2&4quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Nog een paar dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha je zou maar zo met je vriendin op de foto gaanquote:
Echt hequote:
Haha, dat is juist mn favorietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:46 schreef Cher- het volgende:
deze is vies vind ik
weet niet waarom
misschien door de witheid
[ afbeelding ]
Niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:46 schreef Cher- het volgende:
[..]
Echt he
Mee eens
Maar wanneer ik in t userfoto topic kijk zie ik wel iets anders
Mooie vrouwen maar lelijke mannen.
Pics van wat jij mooie mannen vindtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jawel heb alles doorgekeken maar geen mooie man gezien
Moet ik er even posten?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jawel heb alles doorgekeken maar geen mooie man gezien
nee man parallelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:48 schreef Kroc het volgende:
Ik neem aan dat jullie wel ATG gaan allemaal
Uiteraard.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:48 schreef Kroc het volgende:
Ik neem aan dat jullie wel ATG gaan allemaal
Ja dat is wel een beetje waar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:46 schreef Cher- het volgende:
[..]
Echt he
Mee eens
Maar wanneer ik in t userfoto topic kijk zie ik wel iets anders
Mooie vrouwen maar lelijke mannen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Pics van wat jij mooie mannen vindt
Mwah ik ga er nog steeds vanuit dat de meerderheid van de vrouwen op FOK! kenserlelijk is.quote:
lol Robert Pattinsonquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:54 schreef Cher- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan eigenlijk geen geschikt voorbeeld geven nu
Nee
Maar ik vind de mannen daar niet mooi sorry
Daar moet je niet van uitgaanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah ik ga er nog steeds vanuit dat de meerderheid van de vrouwen op FOK! kenserlelijk is.
Zacht? Ik vond hem vroeger altijd wel knap dus dacht doe hem maar maar zacht?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
lol Robert Pattinson
en lol de zachte tepels van Channing Tatum
Mijn smaak in konten is breder dan die van jouquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:53 schreef SiIk het volgende:
Drommel, ik ben eruit. We hebben gewoon een ander idee van wat een mooie kont is.
Ja hij heeft geen harde nipples op die foto tochquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:55 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zacht? Ik vond hem vroeger altijd wel knap dus dacht doe hem maar maar zacht?
Ach, uiteindelijk heb ik toch alleen maar iets met mannenkonten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn smaak in konten is breder dan die van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |