geef volgende x mijn nummer even door danquote:Op maandag 5 maart 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nadat ze me vertellen dat ze lesbisch zijn, vraag ik niet meer om hun nummer.
Ik ben gered doordat ik hem bleef negeren.
[..]
klinkt goed!quote:
Zeg het maarquote:Op maandag 5 maart 2012 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjee. Wat zegt dat nu over je persoonlijkheid?
Brofist, sis.quote:
Maar ik heb je nummer helegaar niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geef volgende x mijn nummer even door dan
gelukkig maar
[..]
klinkt goed!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
oh shi-quote:Op maandag 5 maart 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik heb je nummer helegaar niet.
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]Ik troost je wel, het is al goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
het komt NOOOOOOOIT meer goedquote:
quote:
quote:
Zoals altijd.quote:
geef mij je eten?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt enorm misselijk.Ik ga nooit meer eten. Food is bad, mkay.
Butterscotch chocola.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt enorm misselijk.Ik ga nooit meer eten. Food is bad, mkay.
Ik heb nog een mop.quote:
Wie is de echte?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:43 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is de nep-Merel. De echte Merel moet eens komen.
Ik weet nog een leuke garp.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog een mop.
Twee tetten in een envelop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ik vind dit een beetje verdacht hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je trek in een kaneelstokje?
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke garp.
Hoe noem je een neger die een hele kip op kan eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GINOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Dat was ook altijd als ik meisjes vroeg of ze mijn slang wilden zien.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind dit een beetje verdacht hoor
addertjes en gras enzulks
dat scheelde dan weer.. kon ik wel vragenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was ook altijd als ik meisjes vroeg of ze mijn slang wilden zien.
Weet je zeker dat je geen piem0l hebt?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat scheelde dan weer.. kon ik wel vragen
mja, voor t zelfde geld hadden ze me een tranny genoemd
zal zo nog even kijken, maar van het weekend nog nietquote:Op maandag 5 maart 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen piem0l hebt?![]()
Heb je nog steeds een slang?
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke garp.
Hoe noem je een neger die een hele kip op kan eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GINO PIETERMAAI
C'est la vie
Want als je die had gehad, had ik je moeten ontvoeren om je te laten zien dat ik de ware voor je ben.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zal zo nog even kijken, maar van het weekend nog niet
nee, die heb ik helaas moeten verkopen.. woont nu wel redelijk in de buurt van Joy btw![]()
die moet je even uitleggen *blond*quote:Op maandag 5 maart 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Want als je die had gehad, had ik je moeten ontvoeren om je te laten zien dat ik de ware voor je ben.![]()
Wat voor slang had je? En waarom moest je hem verkopen?
Wat wel? Keiharde metal?quote:
quote:
Ahhh. Zielig. Wel fijn dat hij een goed huisje heeft kunnen vinden dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die moet je even uitleggen *blond*![]()
russische rattenslang, heb m moeten verkopen toen het uit ging met m'n ex en ik gedwongen naar huis weder moest keren
heb nog geluk gehad dat ik m'n kat wel kon meenemen
Blond ja?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die moet je even uitleggen *blond*![]()
russische rattenslang, heb m moeten verkopen toen het uit ging met m'n ex en ik gedwongen naar huis weder moest keren
heb nog geluk gehad dat ik m'n kat wel kon meenemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
neuhh, ook niet echt, tenzij ik PMSquote:
Osdorp Posse is de enige nederhop die tof isquote:
Dan blijf ik uit je buurt als je PMS hebt daar ben ik allergisch voorquote:Op maandag 5 maart 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
neuhh, ook niet echt, tenzij ik PMS
meestal gewoon 'rustige', chille muziek met vrouwelijke lead.. daarnaast ook wel 'ruige' dingen a la goa/drum 'n bass, industrial, ebm, soms ook metal dus.. van alle markten thuis in principe.. paar uitzonderingen slechts
volgens mij wel ja, die man leek me wel erg geschikt en daar heeft hij/zij heel veel vriendjes en vriendinnetjesquote:Op maandag 5 maart 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ahhh. Zielig. Wel fijn dat hij een goed huisje heeft kunnen vinden dan.
En zie dm voor de rest.
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Blond ja?
uhhuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb alles overwogen en ook vrijwel alle kleuren van de regenboog gehad
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan blijf ik uit je buurt als je PMS hebt daar ben ik allergisch voor![]()
Welke uitzonderingen?
Ook grijs?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
volgens mij wel ja, die man leek me wel erg geschikt en daar heeft hij/zij heel veel vriendjes en vriendinnetjes
[..]
uhhuh![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Osdorp Posse is de enige nederhop die tof is
Misschien tips voor mij hoe ik er mee om kan gaan PMSquote:Op maandag 5 maart 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hiphop/nederhop vrijwel nooit (heeeeeeeeeeeeel soms), hardcore en die richting, nederlandstalig ook maar heeeeeel zelden
Extince is nog wel oke. Ben toch meer van Osdorp possequote:
Rattenslangen zijn mooi.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
volgens mij wel ja, die man leek me wel erg geschikt en daar heeft hij/zij heel veel vriendjes en vriendinnetjes
[..]
uhhuh![]()
Industrial, ebm?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
neuhh, ook niet echt, tenzij ik PMS
meestal gewoon 'rustige', chille muziek met vrouwelijke lead.. daarnaast ook wel 'ruige' dingen a la goa/drum 'n bass, industrial, ebm, soms ook metal dus.. van alle markten thuis in principe.. paar uitzonderingen slechts
Jij zal Neuk! ook wel leuk vinden.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Extince is nog wel oke. Ben toch meer van Osdorp posse
door m'n exen heb ik grijze harenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook grijs?oh wacht je bent nog jong
er is 1 nummer die ik echt tof vind, maar dat komt door tekst en herinneringen, verder heb ik er bar weinig meequote:Op maandag 5 maart 2012 22:07 schreef heloef het volgende:
Nederhop vind ik wel fijn op zijn tijd.
Al was dat meer mijn ding toen ik 12 was, ik ben nu meer een allrounder.
met PMS omgaan? schuilkelders in, DAT is de oplossingquote:Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien tips voor mij hoe ik er mee om kan gaan PMS![]()
Ik luister vooral metal, rock en alternatief.
Ik ken die band alleen van naam. En dan vooral in combinatie met Je moederquote:Op maandag 5 maart 2012 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij zal Neuk! ook wel leuk vinden.
Zo ergquote:Op maandag 5 maart 2012 22:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
door m'n exen heb ik grijze haren
[..]
er is 1 nummer die ik echt tof vind, maar dat komt door tekst en herinneringen, verder heb ik er bar weinig mee
[..]
met PMS omgaan? schuilkelders in, DAT is de oplossing![]()
absoluut :yquote:Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rattenslangen zijn mooi.![]()
Maar ik heb nu geen geld voor een nieuw beestje. Eigenlijk ook geen tijd. En ik moet eerst nog rouwen.![]()
Maar waarom heb je voor je kat gekozen ipv je slang?
haha jij houdt daar ook wel van ja?quote:
Osdorp posse was een beetje voor de losers. Echt zo'n achterbuurt idee...quote:Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Extince is nog wel oke. Ben toch meer van Osdorp posse
Ik luister zo'n beetje alles wat in vage/extreem harde/extreem zachte hoeken zitquote:Op maandag 5 maart 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
haha jij houdt daar ook wel van ja?![]()
mijn myspacevarkentje heette mardukquote:Op maandag 5 maart 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
Dan ik ga haar bekeren tot blackmetal. Watain, Shining (Swe), Marduk, Deathspellomega
tof, als je tips hebt, bring 'em onquote:Op maandag 5 maart 2012 22:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik luister zo'n beetje alles wat in vage/extreem harde/extreem zachte hoeken zit
Waarom?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Osdorp posse was een beetje voor de losers. Echt zo'n achterbuurt idee...
Ja, katten zijn wat toegankelijker. Maar je ging dus terug naar je ouders nadat het uit was gegaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
absoluut :y
hmmm, dm is open eh
en voor m'n kat omdat zij en ik gewoon echt niet zonder elkaar kunnen.. als zij daar was gebleven was ze ongelukkig geweest, want ze had niks met de rest.. en ik zonder haar..
en ja, slang.. die komt er hier sowieso niet in, hoe hard ik ook zou smeken
Vladislav Delay - Anima.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn myspacevarkentje heette marduk
[..]
tof, als je tips hebt, bring 'em on
Oh dan luister jij vast wel naar bands die ik ook tof vindquote:Op maandag 5 maart 2012 22:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik luister zo'n beetje alles wat in vage/extreem harde/extreem zachte hoeken zit
De band Marduk is iets heel andersquote:Op maandag 5 maart 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nouja ik ga geen lijsten meer neerzetten hoor....dan draaf ik weer door...quote:Op maandag 5 maart 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
tof, als je tips hebt, bring 'em on
uhhuh en daar houden ze hier al helemaal niet van.. slangen zijn ECHT een no-go..quote:Op maandag 5 maart 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, katten zijn wat toegankelijker. Maar je ging dus terug naar je ouders nadat het uit was gegaan.
Woon je inmiddels al weer op jezelf?
ga het direct even opzoeken, thanksquote:
de naam kwam van de band jongahhhhhhquote:Op maandag 5 maart 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan luister jij vast wel naar bands die ik ook tof vind
[..]
De band Marduk is iets heel anders
vetgedrukte ken ik sowieso, de rest ff checken, of ik ken ze niet, of ik twijfel.. maar thanksquote:Op maandag 5 maart 2012 22:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ga geen lijsten meer neerzetten hoor....dan draaf ik weer door...
Maar ik kan Somatic Responses en 5F_55 wel waarderenEn Gridlock, Covenant, Icon of Coil, Xanopticon, Davantage, Terrorfakt, Iszoloscope, Xabec, ...
Uhm daar ga ik weer.... ik hou op....
Alleen al qua uiterlijk.quote:
Tja het is niet bepaald muziek die je snel tegenkomt als je er niet actief naar op zoek gaat...quote:
Dat blijkt. Sowieso ben ik niet echt van de rock, normale rock gaat nog wel, maar extremer, van punk tot aan metal en zo, daar heb ik niets mee.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja het is niet bepaald muziek die je snel tegenkomt als je er niet actief naar op zoek gaat...
Vetquote:Op maandag 5 maart 2012 22:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
de naam kwam van de band jongahhhhhh
[..]
vetgedrukte ken ik sowieso, de rest ff checken, of ik ken ze niet, of ik twijfel.. maar thanks
momenteel ben ik verslaafd aan Black Death en Homo Gothikus Industrialis van Wumpscut
Serieusquote:Op maandag 5 maart 2012 22:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Alleen al qua uiterlijk.
Overigens blijft dit het beste uit die jaren...
Ach dat heb ik met hiphop, rock, dance.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat blijkt. Sowieso ben ik niet echt van de rock, normale rock gaat nog wel, maar extremer, van punk tot aan metal en zo, daar heb ik niets mee.
Uit elkaar gaan is een bitch.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uhhuh en daar houden ze hier al helemaal niet van.. slangen zijn ECHT een no-go..
en ja, ik had niet veel andere keus helaas.. en NOG niet, ik moest eerst m'n leven financieel weer op de rails krijgen, dat is nu EINDELIJK klaar, dus nu ga ik druk op zoek, want ik mis op mezelf zitten
[..]
ga het direct even opzoeken, thanks
Ik ben meer van Total Touch, Ace of Base, Dido, Heather Nova en zo. Trance vind ik ook wel okay, hoewel muziek van bijv Qlimax (feest) soms wel lekker is.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dat heb ik met hiphop, rock, dance.
Meeste is wel oke voor een paar nummertjes. Maar als ik echt muziek wil luisteren zet ik toch liever wat anders op. En meestal is dat toch extreme metal.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben meer van Total Touch, Ace of Base, Dido, Heather Nova en zo. Trance vind ik ook wel okay, hoewel muziek van bijv Qlimax (feest) soms wel lekker is.
Maar in het algemeen ben ik wel een softie qua muziekIk hou denk ik gewoon van vrolijkheid en zwijmelen
vreemdgaan ookquote:
Ik luister niet naar Bon Joviquote:Op maandag 5 maart 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die geen Bon Jovi luisteren.![]()
Cactus1 en ik BFF NTB.
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:27 schreef moneyfornothing het volgende:
Deze TT doet me de hele tijd aan Discworld denken.
En toch denk ik nog steeds dat we niet matchen, even los van de seksuele geaardheidquote:Op maandag 5 maart 2012 22:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dido & heather nova
moet je a fine frenzy ook maar es checken
Vreemdgaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vreemdgaan ook
*luistert nu vladislav* sounds good so far
Je heb tgeen smaak Tijn.quote:
Ja hoi.quote:
told you, luister van alles.. voornamelijk muziek met vrouwelijke leadquote:Op maandag 5 maart 2012 22:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En toch denk ik nog steeds dat we niet matchen, even los van de seksuele geaardheid![]()
![]()
Had je reactie overigens niet verwacht, dacht dat die wel iets teveel mainstream zouden zijn.
Ik kan Death niet meer eng vinden.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sinds Hogfather kan ik teatime niet meer normaal lezen.
sja, blijkbaar vond ze t nodig i.p.v me te vertellen dat ze iemand anders leuk vondquote:Op maandag 5 maart 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemdgaan.
[..]
Je heb tgeen smaak Tijn.
OH dan weet ik nog wel een paar bandsquote:Op maandag 5 maart 2012 22:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
told you, luister van alles.. voornamelijk muziek met vrouwelijke lead
sarah mclachlan ben ik bijvoorbeeld ook helemaal gek op
Die laatste ken ik alleen van haar inbreng bij dat trance liedje waar ik de naam even kwijt van ben.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
told you, luister van alles.. voornamelijk muziek met vrouwelijke lead
sarah mclachlan ben ik bijvoorbeeld ook helemaal gek op
Logisch de zanger is ook al een tijdje dood. Je bedoeld de band Death toch?quote:
Know that feeling sis.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sja, blijkbaar vond ze t nodig i.p.v me te vertellen dat ze iemand anders leuk vond
Dat ook ja.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:34 schreef heloef het volgende:
Mocht u geïnteresseerd zijn in wat ik draai, dat kan want ik draai nu muziekjens bij de buren van radio 49.
Komt allen oorgastisch klaar.
Je moet niet kijken, je moet luisteren.quote:
Ja, een complete ceedee. Maar hij is zoo vaag. Als je er op een gegeven moment erin "getrokken" bent ga je zelf ook zo dromen enzo.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
zo, hij s wel lang eh, die van vladislavmaar wel superchill so far
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch de zanger is ook al een tijdje dood. Je bedoeld de band Death toch?
Nu al bazenmuziek.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet niet kijken, je moet luisteren.
Dat doe ik ook, trouwen?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:36 schreef Myraela het volgende:
Is het raar dat als ik de was ga doen ik me als eerst half uitkleed omdat ik alles wat ik aanheb ook meteen wil wassen? Mijn ouders vonden me raar.
Past niet helemaal bij Death een van de belangrijkste deathmetal bands uit de geschiedenisquote:
Nee, ik heb dat ookquote:Op maandag 5 maart 2012 22:36 schreef Myraela het volgende:
Is het raar dat als ik de was ga doen ik me als eerst half uitkleed omdat ik alles wat ik aanheb ook meteen wil wassen? Mijn ouders vonden me raar.
Simpele.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Past niet helemaal bij Death een van de belangrijkste deathmetal bands uit de geschiedenis
*checkt*quote:Op maandag 5 maart 2012 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
OH dan weet ik nog wel een paar bands
The Devil's blood
ze heeft meerdere trance remixes tho, miss van fallen?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die laatste ken ik alleen van haar inbreng bij dat trance liedje waar ik de naam even kwijt van ben.
Haatte op Deathquote:
Mur en ik hadden het niet over metal.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haatte op DeathOh wacht jij bent geen metalfan want vrouw
Wist niet dat er vandaag de dag nog mensen zijn die naar trijntje luisteren.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben meer van Total Touch, Ace of Base, Dido, Heather Nova en zo. Trance vind ik ook wel okay, hoewel muziek van bijv Qlimax (feest) soms wel lekker is.
Maar in het algemeen ben ik wel een softie qua muziekIk hou denk ik gewoon van vrolijkheid en zwijmelen
Dat plaatje is inderdaad tofquote:Op maandag 5 maart 2012 22:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mur en ik hadden het niet over metal.![]()
Die Death van dat plaatje is juist tof.
Is een Nederlandse band. Wil ze nog wel een keer live zienquote:
oh vet! zou wellicht ook wel een bezoekje waard zijn ja, zo te horenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is een Nederlandse band. Wil ze nog wel een keer live zien
Floor vind ik te lang voor mijn smaak wel een mooie vrouw overigens.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh vet! zou wellicht ook wel een bezoekje waard zijn ja, zo te horen
k ging wel vaak naar AF trouwens, mja ik was dan ook zwaar verliefd op Floor
Wie is Floor?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh vet! zou wellicht ook wel een bezoekje waard zijn ja, zo te horen
k ging wel vaak naar AF trouwens, mja ik was dan ook zwaar verliefd op Floor
voel je niks van als ze ligt :xquote:Op maandag 5 maart 2012 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Floor vind ik te lang voor mijn smaak wel een mooie vrouw overigens.
de leadzangeres van AF, a.k.a After Foreverquote:
Ze heeft wel veel langharige vriendjes hoor, Poeh!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
de leadzangeres van AF, a.k.a After Forever
Dat is waar, kleiner wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
voel je niks van als ze ligt :x
we hebben wel eens heel gezellig gekletst, dat vond ik zo leuk, mijn hele week was een grote roze wolk
ja, het is dan ook een female fronted metalbandquote:Op maandag 5 maart 2012 22:48 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ze heeft wel veel langharige vriendjes hoor, Poeh!
omgquote:Op maandag 5 maart 2012 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar, kleiner wel.Ik sta nog op de foto met haar
Euh wordt lastig geen scanner momenteel. Die hou je te goedquote:Op maandag 5 maart 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja, het is dan ook een female fronted metalband
[..]
omgcan i see?
awesomequote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh wordt lastig geen scanner momenteel. Die hou je te goed
*klikt*quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef draait nu voor mij. Brofist kerel.
Echt?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
t klinkt nog wel leuk ook, lol
zeg tijn, zou ik jou niet nog bijpraten over m'n tattoo?
haha jawel, maar sowieso hou ik wel van "vreemde" talenquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
haha jawel, maar sowieso hou ik wel van "vreemde" talen
Dan toch zeker Село и люди checken, hebben leuke covers gemaakt.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
haha jawel, maar sowieso hou ik wel van "vreemde" talen
is dat shocking?quote:
ok ga ik ook zo doenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan toch zeker Село и люди checken, hebben leuke covers gemaakt.
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok ga ik ook zo doen
wellicht moet iemand een lijstje voor me maken, dan ga ik het allemaal beluisteren
Nee!! goed goed!quote:Op maandag 5 maart 2012 23:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is dat shocking?![]()
fado
[..]
ok ga ik ook zo doen
wellicht moet iemand een lijstje voor me maken, dan ga ik het allemaal beluisteren
vast wel haha, eerst ff die van selo I ludy afkijkenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:02 schreef Faxie het volgende:
Als je van vrouwenstemmen houdt vind je Rökkurró misschien wel wat? Ik vind haar een mooie stem hebben.
Als je hier nou eens langskomt, dan mag je door m'n schijven bladeren....staat erg veel op dat je wel leuk zou vinden hoor hihiquote:Op maandag 5 maart 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vast wel haha, eerst ff die van selo I ludy afkijken
momentje hahaquote:
da's wel tof, ben altijd in voor nieuwe muziekquote:Op maandag 5 maart 2012 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je hier nou eens langskomt, dan mag je door m'n schijven bladeren....staat erg veel op dat je wel leuk zou vinden hoor hihi
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:08 schreef Murdera het volgende:
Bah. fucking nazi's hier.
En dan helemaal para worden als ik zeg dat ik het gek vind dat ze nog niet kaalgeschoren de grens over getrapt zijn.
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:08 schreef Murdera het volgende:
Bah. fucking nazi's hier.
En dan helemaal para worden als ik zeg dat ik het gek vind dat ze nog niet kaalgeschoren de grens over getrapt zijn.
Ik heb goede speakers hier hoor, en dan kunnen we saampjes muziek luisteren terwijl we een potje poolenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
da's wel tof, ben altijd in voor nieuwe muziek
sowieso luister ik liever muziek bij iemand dan een filmpje kijken
hoewel dat ook leuk is, daar niet van
ik zal het zeker laten "marineren"quote:Op maandag 5 maart 2012 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb goede speakers hier hoor, en dan kunnen we saampjes muziek luisteren terwijl we een potje poolen
Dan zul je Paramore ook wel waarderenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ff deze nog een keer.. jullie MOETEN m luisteren, ook al vind je t kut
af en toe ook wel lekker jaquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal het zeker laten "marineren"![]()
en nu?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pleased to meet you. Hope you'll guess my name.
sounds good, wie weet faxie, wie weetquote:Op maandag 5 maart 2012 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
En ik heb nog steeds een klein TV kamertje met een knusse bank, en een mediaserver met allemaal enge films
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sounds good, wie weet faxie, wie weet
enge filmsbehalve clowns
Clowns.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sounds good, wie weet faxie, wie weet
enge filmsbehalve clowns
spoken wel jaquote:Op maandag 5 maart 2012 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee clowns vind ik ook niks
Spoken mag wel?
ben als de dood voor die beesten (ja beestenquote:
Trustequote:Op maandag 5 maart 2012 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi, slaap lekker boefjes.
Die is goed.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ff deze nog een keer.. jullie MOETEN m luisteren, ook al vind je t kut
En die ook.quote:
Ik zal de spokenfilms bewaren danquote:Op maandag 5 maart 2012 23:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
spoken wel ja
[..]
ben als de dood voor die beesten (ja beesten)
even mond op mond reclame (hihi ze zei mond op mond) voor UHH.. google/joeptjoep het vooral!!!!!!!!!!!!!quote:
Neuh, ik Spotify 't wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
even mond op mond reclame (hihi ze zei mond op mond) voor UHH.. google/joeptjoep het vooral!!!!!!!!!!!!!
ik ben niet zo snel bangquote:
Maar ik ben snel bang, en dan kruip ik dicht tegen je aan hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 23:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben niet zo snel bangzei het al eens eerder hier, maar ik beeld me gewoon altijd in dat ik de slechterik ben en HOP
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar ik ben snel bang, en dan kruip ik dicht tegen je aan hoor
*aai over je bolletjon*quote:Op maandag 5 maart 2012 23:22 schreef Faxie het volgende:
Nee ik lieg, ik ben helemaal niet snel bang...
Maar ik kruip toch tegen je aan
Amateur, ik ben gewoon het album aan het luisteren. Ik hou wel van vrouwenstemmen, maar het is iets te pop-achtig voorlopig (nr. 2) om echt favoriet te worden. Phantogram, The XX, The Kills daar luister ik nu wat meer naar. En een heel ander genre, Of Monsters And Men.quote:
EY, ik heb al hun albums hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
Amateur, ik ben gewoon het album aan het luisteren. Ik hou wel van vrouwenstemmen, maar het is iets te pop-achtig voorlopig (nr. 2) om echt favoriet te worden. Phantogram, The XX, The Kills daar luister ik nu wat meer naar. En een heel ander genre, Of Monsters And Men.
oh die had ik al op tc gehoord geloof ik.. die s schattigquote:Op maandag 5 maart 2012 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
Amateur, ik ben gewoon het album aan het luisteren. Ik hou wel van vrouwenstemmen, maar het is iets te pop-achtig voorlopig (nr. 2) om echt favoriet te worden. Phantogram, The XX, The Kills daar luister ik nu wat meer naar. En een heel ander genre, Of Monsters And Men.
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
EY, ik heb al hun albums hoor![]()
(ok, niet op cd, maar ik zou ze zeker kopen als ik ze zie
)
ga ik ff checken ook, gracias
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik ongetwijfeld ook wel eens voorbij hebben laten komen op TC.
Leuke clip welquote:Op maandag 5 maart 2012 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
Phantogramquote:Op maandag 5 maart 2012 23:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
voor zover ik nu ben vind ik die middelste (van phantogram) nog t chillst denk ik, maar de rest is ook echt goed!!
FFFUUUUUUUUUU volgende keer mij laten weten ok? ik ga hier meer van zoeken, ff opschrijvenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:38 schreef twi het volgende:
[..]
PhantogramM'n favoriet, waren vorige week in Amsterdam
Tsja, ik vroeg hier nog of iemand mee wilde. Maar niemand wilde, dus toen ben ik in m'n uppie gegaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
FFFUUUUUUUUUU volgende keer mij laten weten ok? ik ga hier meer van zoeken, ff opschrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
jammer dat ik t niet eerder wistquote:Op maandag 5 maart 2012 23:40 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik vroeg hier nog of iemand mee wilde. Maar niemand wilde, dus toen ben ik in m'n uppie gegaan.
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Uh lieverd.... kijk eens een paar topics terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moment ik zoek wel even....
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel verdomme, ben jij een mannelijk rokje?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:43 schreef Faxie het volgende:
Speciaal nog een keer voor Rokje:
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #150 Bolle fronsende Sinos
ik klikquote:
Autechre, Boards of Canada?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wel verdomme, ben jij een mannelijk rokje?
[..]
ik klik
Ken ze allemaal al zijn nummers tranen krijg ik er van als ik sommige nummers hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grow till tall live is echt epischMinutenlang kippenvel
autechre doet geen belletje rinkelen, BoC is wel tofquote:
Autechre zijn heer en meesters van de IDMquote:Op maandag 5 maart 2012 23:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
autechre doet geen belletje rinkelen, BoC is wel tof
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wel verdomme, ben jij een mannelijk rokje?
schrijf ik OOK op.. nu hopen dat ik m'n lijstje niet kwijt raak (wat mij ongetwijfeld gaat gebeurenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Autechre zijn heer en meesters van de IDM![]()
Vergt wellicht wat gewenning, vooral hun latere werk is nogal experimenteel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is goed.. maar laat me dan wel gewoon met vrouwen rondsletten ok?quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:48 schreef kutkloon7 het volgende:
mensen die niet alleen maar keiharde dubstep luisterenDubstep is al jaren niks meer manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is alleen maar een plus in mijn ogenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is goed.. maar laat me dan wel gewoon met vrouwen rondsletten ok?
Als ik mag kijkenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is goed.. maar laat me dan wel gewoon met vrouwen rondsletten ok?
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:48 schreef kutkloon7 het volgende:
mensen die niet alleen maar keiharde dubstep luisterenhier, voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vooral bij 2.40![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Er is een topicquote:Op maandag 5 maart 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
schrijf ik OOK op.. nu hopen dat ik m'n lijstje niet kwijt raak (wat mij ongetwijfeld gaat gebeuren)
mja, pm het me evt gerust:9
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is alleen maar een plus in mijn ogen
aightquote:
Nee, niet helemaal, ik weet de locatie niet en ik wil jouw nummer hebbenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey toppie, klaar voor morgen?
hoiiiiquote:
Ik zei toch, geintjequote:
Niet echt mijn smaak, rokje, maar die clipquote:Op maandag 5 maart 2012 23:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hier, voor jou
vooral bij 2.40![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoiiii
nu ff wat anders danLIEFDE VAN MIJN LEVEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Wat is er morgen?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal, ik weet de locatie niet en ik wil jouw nummer hebben
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoiiii
nu ff wat anders danJAAA, DIE IS COOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
dacht ik zo, lichtelijk erotiserend welquote:Op maandag 5 maart 2012 23:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik zei toch, geintje
Hoewel ik haywyre wel awesome dubstep-achtige muziek vind maken.
[..]
Niet echt mijn smaak, rokje, maar die clip![]()
Maar de locatie heb ik je al gegeven in DM???quote:Op maandag 5 maart 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal, ik weet de locatie niet en ik wil jouw nummer hebben
ik voel me bijna popi hierzo, hihi haiquote:
amen!!quote:
Ik hoop dat je het over de muziek van haywyre hebtquote:Op maandag 5 maart 2012 23:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dacht ik zo, lichtelijk erotiserend wel
ik ga zo even tchaikovsky luisterenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk/luister nu de opera waar ik naar vernoemd ben.
bloedquote:Op maandag 5 maart 2012 23:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het over de muziek van haywyre hebt
Ik wil het ook wel ergens anders zeggen...quote:Op maandag 5 maart 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik voel me bijna popi hierzo, hihi hai
De locatie is hier [pre-meet] 6 maart voorpremière John Carter #3quote:Op maandag 5 maart 2012 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel ergens anders zeggen...
Deze link even beluisteren. Zijn snippets van alle nummers van een EP collectie boxset. Zo krijg je wel een goed beeld van de progressie door de jaren heenquote:
O daar ben ik laatst langsgelopen toen ik naar de heineken music hall ging voor hans teeuwen, slechte show trouwens die laatste.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De locatie is hier [pre-meet] 6 maart voorpremière John Carter #3
Het is in Amsterdam Zuidoost station Bijlmer Arena
so far stemt het mij vrolijk, olijk en goedgemutstquote:Op maandag 5 maart 2012 23:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deze link even beluisteren. Zijn snippets van alle nummers van een EP collectie boxset. Zo krijg je wel een goed beeld van de progressie door de jaren heen
http://www.zero-inch.com/(...)swf?productId=239170
Nice gedaanquote:Op maandag 5 maart 2012 23:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deze link even beluisteren. Zijn snippets van alle nummers van een EP collectie boxset. Zo krijg je wel een goed beeld van de progressie door de jaren heen
http://www.zero-inch.com/(...)swf?productId=239170
Ze hebben dit gemaakt:quote:Op maandag 5 maart 2012 23:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
so far stemt het mij vrolijk, olijk en goedgemutst
Ik ga echt niet alles posten hoor, nummertje of 200 op de albums en EPs.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hallelujah ik bookmark ze ff hoor haha
elke post 1 en je hebt t topic volquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga echt niet alles posten hoor, nummertje of 200 op de albums en EPs.
Ik vind het echt tof dat je muziek fanaat bent met goede smaak.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hallelujah ik bookmark ze ff hoor haha
Daar heeft die maar 36 voor nodigquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
elke post 1 en je hebt t topic vol
ik leef voor muziek en liefde.. en de comboquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het echt tof dat je muziek fanaat bent met goede smaak.
ik zag je ninja editquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar heeft die maar 36 voor nodig
Wanna combine it with me?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik leef voor muziek en liefde.. en de combo
Hier heb ik ze allebei voor jequote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik leef voor muziek en liefde.. en de combo
daar leef ik ook voorquote:
Uh wat zijn dat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar leef ik ook voor
en V-V-V mannen
Geef me een kansquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar leef ik ook voor
en V-V-V mannen
Ik heb maar 1 V, if you know what I meanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar leef ik ook voor
en V-V-V mannen
nee, leg eens uit?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 V, if you know what I mean
Een vagina?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 V, if you know what I mean
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en nu nakendKen alleen maar Mother Mother van haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HIHI DROMMELDARIS HEEFT EEN KAMELENTEEN XD LOLOLOL ROFLquote:
HI! HA! HO!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HIHI DROMMELDARIS HEEFT EEN KAMELENTEEN XD LOLOLOL ROFL
oook leuk.. Whether You Fall ook niet?quote:
oh gottegodquote:
WAT EEN LUECKON WROODGARP HEAHHHHHH IKSDEEJ :$quote:
Ik zit al dagen met rokje te DM'en joh. Faalhaas.quote:
Neen, staat nu wel op.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
oook leuk.. Whether You Fall ook niet?
V-abs, you dig?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HIHI DROMMELDARIS HEEFT EEN KAMELENTEEN XD LOLOLOL ROFL
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
WAT EEN LUECKON WROODGARP HEAHHHHHH IKSDEEJ :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |