geef volgende x mijn nummer even door danquote:Op maandag 5 maart 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nadat ze me vertellen dat ze lesbisch zijn, vraag ik niet meer om hun nummer.
Ik ben gered doordat ik hem bleef negeren.
[..]
klinkt goed!quote:
Zeg het maarquote:Op maandag 5 maart 2012 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjee. Wat zegt dat nu over je persoonlijkheid?
Brofist, sis.quote:
Maar ik heb je nummer helegaar niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geef volgende x mijn nummer even door dan
gelukkig maar
[..]
klinkt goed!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
oh shi-quote:Op maandag 5 maart 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik heb je nummer helegaar niet.
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]Ik troost je wel, het is al goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
het komt NOOOOOOOIT meer goedquote:
quote:
quote:
Zoals altijd.quote:
geef mij je eten?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt enorm misselijk.Ik ga nooit meer eten. Food is bad, mkay.
Butterscotch chocola.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt enorm misselijk.Ik ga nooit meer eten. Food is bad, mkay.
Ik heb nog een mop.quote:
Wie is de echte?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:43 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is de nep-Merel. De echte Merel moet eens komen.
Ik weet nog een leuke garp.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog een mop.
Twee tetten in een envelop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ik vind dit een beetje verdacht hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je trek in een kaneelstokje?
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke garp.
Hoe noem je een neger die een hele kip op kan eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GINOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Dat was ook altijd als ik meisjes vroeg of ze mijn slang wilden zien.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind dit een beetje verdacht hoor
addertjes en gras enzulks
dat scheelde dan weer.. kon ik wel vragenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was ook altijd als ik meisjes vroeg of ze mijn slang wilden zien.
Weet je zeker dat je geen piem0l hebt?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat scheelde dan weer.. kon ik wel vragen
mja, voor t zelfde geld hadden ze me een tranny genoemd
zal zo nog even kijken, maar van het weekend nog nietquote:Op maandag 5 maart 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen piem0l hebt?![]()
Heb je nog steeds een slang?
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke garp.
Hoe noem je een neger die een hele kip op kan eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GINO PIETERMAAI
C'est la vie
Want als je die had gehad, had ik je moeten ontvoeren om je te laten zien dat ik de ware voor je ben.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zal zo nog even kijken, maar van het weekend nog niet
nee, die heb ik helaas moeten verkopen.. woont nu wel redelijk in de buurt van Joy btw![]()
die moet je even uitleggen *blond*quote:Op maandag 5 maart 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Want als je die had gehad, had ik je moeten ontvoeren om je te laten zien dat ik de ware voor je ben.![]()
Wat voor slang had je? En waarom moest je hem verkopen?
Wat wel? Keiharde metal?quote:
quote:
Ahhh. Zielig. Wel fijn dat hij een goed huisje heeft kunnen vinden dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die moet je even uitleggen *blond*![]()
russische rattenslang, heb m moeten verkopen toen het uit ging met m'n ex en ik gedwongen naar huis weder moest keren
heb nog geluk gehad dat ik m'n kat wel kon meenemen
Blond ja?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die moet je even uitleggen *blond*![]()
russische rattenslang, heb m moeten verkopen toen het uit ging met m'n ex en ik gedwongen naar huis weder moest keren
heb nog geluk gehad dat ik m'n kat wel kon meenemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
neuhh, ook niet echt, tenzij ik PMSquote:
Osdorp Posse is de enige nederhop die tof isquote:
Dan blijf ik uit je buurt als je PMS hebt daar ben ik allergisch voorquote:Op maandag 5 maart 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
neuhh, ook niet echt, tenzij ik PMS
meestal gewoon 'rustige', chille muziek met vrouwelijke lead.. daarnaast ook wel 'ruige' dingen a la goa/drum 'n bass, industrial, ebm, soms ook metal dus.. van alle markten thuis in principe.. paar uitzonderingen slechts
volgens mij wel ja, die man leek me wel erg geschikt en daar heeft hij/zij heel veel vriendjes en vriendinnetjesquote:Op maandag 5 maart 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ahhh. Zielig. Wel fijn dat hij een goed huisje heeft kunnen vinden dan.
En zie dm voor de rest.
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Blond ja?
uhhuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb alles overwogen en ook vrijwel alle kleuren van de regenboog gehad
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan blijf ik uit je buurt als je PMS hebt daar ben ik allergisch voor![]()
Welke uitzonderingen?
Ook grijs?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
volgens mij wel ja, die man leek me wel erg geschikt en daar heeft hij/zij heel veel vriendjes en vriendinnetjes
[..]
uhhuh![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Osdorp Posse is de enige nederhop die tof is
Misschien tips voor mij hoe ik er mee om kan gaan PMSquote:Op maandag 5 maart 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hiphop/nederhop vrijwel nooit (heeeeeeeeeeeeel soms), hardcore en die richting, nederlandstalig ook maar heeeeeel zelden
Extince is nog wel oke. Ben toch meer van Osdorp possequote:
Rattenslangen zijn mooi.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
volgens mij wel ja, die man leek me wel erg geschikt en daar heeft hij/zij heel veel vriendjes en vriendinnetjes
[..]
uhhuh![]()
Industrial, ebm?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
neuhh, ook niet echt, tenzij ik PMS
meestal gewoon 'rustige', chille muziek met vrouwelijke lead.. daarnaast ook wel 'ruige' dingen a la goa/drum 'n bass, industrial, ebm, soms ook metal dus.. van alle markten thuis in principe.. paar uitzonderingen slechts
Jij zal Neuk! ook wel leuk vinden.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Extince is nog wel oke. Ben toch meer van Osdorp posse
door m'n exen heb ik grijze harenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook grijs?oh wacht je bent nog jong
er is 1 nummer die ik echt tof vind, maar dat komt door tekst en herinneringen, verder heb ik er bar weinig meequote:Op maandag 5 maart 2012 22:07 schreef heloef het volgende:
Nederhop vind ik wel fijn op zijn tijd.
Al was dat meer mijn ding toen ik 12 was, ik ben nu meer een allrounder.
met PMS omgaan? schuilkelders in, DAT is de oplossingquote:Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien tips voor mij hoe ik er mee om kan gaan PMS![]()
Ik luister vooral metal, rock en alternatief.
Ik ken die band alleen van naam. En dan vooral in combinatie met Je moederquote:Op maandag 5 maart 2012 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij zal Neuk! ook wel leuk vinden.
Zo ergquote:Op maandag 5 maart 2012 22:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
door m'n exen heb ik grijze haren
[..]
er is 1 nummer die ik echt tof vind, maar dat komt door tekst en herinneringen, verder heb ik er bar weinig mee
[..]
met PMS omgaan? schuilkelders in, DAT is de oplossing![]()
absoluut :yquote:Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rattenslangen zijn mooi.![]()
Maar ik heb nu geen geld voor een nieuw beestje. Eigenlijk ook geen tijd. En ik moet eerst nog rouwen.![]()
Maar waarom heb je voor je kat gekozen ipv je slang?
haha jij houdt daar ook wel van ja?quote:
Osdorp posse was een beetje voor de losers. Echt zo'n achterbuurt idee...quote:Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Extince is nog wel oke. Ben toch meer van Osdorp posse
Ik luister zo'n beetje alles wat in vage/extreem harde/extreem zachte hoeken zitquote:Op maandag 5 maart 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
haha jij houdt daar ook wel van ja?![]()
mijn myspacevarkentje heette mardukquote:Op maandag 5 maart 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
Dan ik ga haar bekeren tot blackmetal. Watain, Shining (Swe), Marduk, Deathspellomega
tof, als je tips hebt, bring 'em onquote:Op maandag 5 maart 2012 22:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik luister zo'n beetje alles wat in vage/extreem harde/extreem zachte hoeken zit
Waarom?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Osdorp posse was een beetje voor de losers. Echt zo'n achterbuurt idee...
Ja, katten zijn wat toegankelijker. Maar je ging dus terug naar je ouders nadat het uit was gegaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
absoluut :y
hmmm, dm is open eh
en voor m'n kat omdat zij en ik gewoon echt niet zonder elkaar kunnen.. als zij daar was gebleven was ze ongelukkig geweest, want ze had niks met de rest.. en ik zonder haar..
en ja, slang.. die komt er hier sowieso niet in, hoe hard ik ook zou smeken
Vladislav Delay - Anima.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn myspacevarkentje heette marduk
[..]
tof, als je tips hebt, bring 'em on
Oh dan luister jij vast wel naar bands die ik ook tof vindquote:Op maandag 5 maart 2012 22:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik luister zo'n beetje alles wat in vage/extreem harde/extreem zachte hoeken zit
De band Marduk is iets heel andersquote:Op maandag 5 maart 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nouja ik ga geen lijsten meer neerzetten hoor....dan draaf ik weer door...quote:Op maandag 5 maart 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
tof, als je tips hebt, bring 'em on
uhhuh en daar houden ze hier al helemaal niet van.. slangen zijn ECHT een no-go..quote:Op maandag 5 maart 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, katten zijn wat toegankelijker. Maar je ging dus terug naar je ouders nadat het uit was gegaan.
Woon je inmiddels al weer op jezelf?
ga het direct even opzoeken, thanksquote:
de naam kwam van de band jongahhhhhhquote:Op maandag 5 maart 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan luister jij vast wel naar bands die ik ook tof vind
[..]
De band Marduk is iets heel anders
vetgedrukte ken ik sowieso, de rest ff checken, of ik ken ze niet, of ik twijfel.. maar thanksquote:Op maandag 5 maart 2012 22:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ga geen lijsten meer neerzetten hoor....dan draaf ik weer door...
Maar ik kan Somatic Responses en 5F_55 wel waarderenEn Gridlock, Covenant, Icon of Coil, Xanopticon, Davantage, Terrorfakt, Iszoloscope, Xabec, ...
Uhm daar ga ik weer.... ik hou op....
Alleen al qua uiterlijk.quote:
Tja het is niet bepaald muziek die je snel tegenkomt als je er niet actief naar op zoek gaat...quote:
Dat blijkt. Sowieso ben ik niet echt van de rock, normale rock gaat nog wel, maar extremer, van punk tot aan metal en zo, daar heb ik niets mee.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja het is niet bepaald muziek die je snel tegenkomt als je er niet actief naar op zoek gaat...
Vetquote:Op maandag 5 maart 2012 22:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
de naam kwam van de band jongahhhhhh
[..]
vetgedrukte ken ik sowieso, de rest ff checken, of ik ken ze niet, of ik twijfel.. maar thanks
momenteel ben ik verslaafd aan Black Death en Homo Gothikus Industrialis van Wumpscut
Serieusquote:Op maandag 5 maart 2012 22:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Alleen al qua uiterlijk.
Overigens blijft dit het beste uit die jaren...
Ach dat heb ik met hiphop, rock, dance.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat blijkt. Sowieso ben ik niet echt van de rock, normale rock gaat nog wel, maar extremer, van punk tot aan metal en zo, daar heb ik niets mee.
Uit elkaar gaan is een bitch.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uhhuh en daar houden ze hier al helemaal niet van.. slangen zijn ECHT een no-go..
en ja, ik had niet veel andere keus helaas.. en NOG niet, ik moest eerst m'n leven financieel weer op de rails krijgen, dat is nu EINDELIJK klaar, dus nu ga ik druk op zoek, want ik mis op mezelf zitten
[..]
ga het direct even opzoeken, thanks
Ik ben meer van Total Touch, Ace of Base, Dido, Heather Nova en zo. Trance vind ik ook wel okay, hoewel muziek van bijv Qlimax (feest) soms wel lekker is.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dat heb ik met hiphop, rock, dance.
Meeste is wel oke voor een paar nummertjes. Maar als ik echt muziek wil luisteren zet ik toch liever wat anders op. En meestal is dat toch extreme metal.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben meer van Total Touch, Ace of Base, Dido, Heather Nova en zo. Trance vind ik ook wel okay, hoewel muziek van bijv Qlimax (feest) soms wel lekker is.
Maar in het algemeen ben ik wel een softie qua muziekIk hou denk ik gewoon van vrolijkheid en zwijmelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |