wat ben je dan van plan met die minibike? woon-werkverkeer?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:11 schreef bob123123581 het volgende:
Maakt wel een bal uit, zo weet ik ook de evenutelere benzinekosten die mij tewachten komen te staan.
wie zegt dat TS hem wil gebruiken in nederland?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:13 schreef RodenCity het volgende:
Iets met verboden op de openbare weg enzo....
Tenzij het priveterrein is, is het openbare weg. Of de grond normaal of abnormaal is en of er autos horen te rijden of niet maakt geen flikker uit.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:14 schreef bob123123581 het volgende:
ik woon vlakbij de maas, en tussen de maas en en paar weilanden heb je een lekker lang afgelegen weg.
Het is geen openbare weg maar gewoon normaal grond dat er licht en is niet bedoel voor auto's.
Een fatsnoelijke (niet die chinese troep) zal echt wel vaker mee kunnen dat 5 x.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:05 schreef T42 het volgende:
bij veel van die dingen kun je 5x tanken en dan is de motor versleten (china troep)
Wat voor flauwekul is dit dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:05 schreef T42 het volgende:
bij veel van die dingen kun je 5x tanken en dan is de motor versleten (china troep)
Hoeveel licht dan? Of bedoel je ligt?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:14 schreef bob123123581 het volgende:
ik woon vlakbij de maas, en tussen de maas en en paar weilanden heb je een lekker lang afgelegen weg.
Het is geen openbare weg maar gewoon normaal grond dat er licht en is niet bedoel voor auto's.
ja maar die je op mp koopt voor 30 euro bedoel ikquote:Op maandag 5 maart 2012 23:00 schreef bob123123581 het volgende:
[..]
Een fatsnoelijke (niet die chinese troep) zal echt wel vaker mee kunnen dat 5 x.
Ik denk ook dat dit aan jezelf licht hoe lang hij mee zal gaan, en hoe je hem onderhoud etc.
ervaring met 12 van die dingen... we gebruikte die op meetings en dan gingen ze niet meer mee naar huis.quote:
Wij hebben er een aantal staan, waaronder ook de wat goedkopere meuk en die doen het al een jaar of 3 prima en worden gedurende de zomer bijna dagelijks gebruikt, op zwaar bergterreinquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:05 schreef T42 het volgende:
[..]
ja maar die je op mp koopt voor 30 euro bedoel ikof die je op de kermis kan winnen.
[..]
ervaring met 12 van die dingen... we gebruikte die op meetings en dan gingen ze niet meer mee naar huis.
of je moet zo'n profesionele kopenvan paar duizend euro die ken ik ook maar daar zijn bandjes al snel 400 euro van.
Ja, dat mag.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:59 schreef bob123123581 het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Je mag dus niet langs een weiland rijden?
Mag je dan wel in het weiland rijden (met toestemming van de boer)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |