Ohjee.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Met passoa want ik heb vandaag een fles gekocht
Nee, is wel misschien verstandig als de buren het weten he... voor het geval datquote:
dat horen ze vanzelf als je begint te zingenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee, is wel misschien verstandig als de buren het weten he... voor het geval dat
Living on the egde..quote:Op maandag 5 maart 2012 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Met passoa want ik heb vandaag een fles gekocht
Het is een dozenhuis. Kaas is nu een van de lampen aan het neerzetten (een schemerlamp). Wegens ons onverwachtequote:Op maandag 5 maart 2012 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Leuk FFT
En Lein
Al een beetje op orde of is het nog een kaartendozen huis
Yup. Ik kom alleen net een rood fietssleuteltje tegenquote:
Oeioeioei.... Heb je al gebeld?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
Yup. Ik kom alleen net een rood fietssleuteltje tegen![]()
Ja. Telefoon staat uit. Net ook al een berichtje gestuurd. Wat te doen? Erachteraan rijden vind ik net iets te verquote:
Je kunt er nu niets aan doen, dus het is even niet anders. Ze komen op de een of andere manier echt wel thuis, dan spreek je even af of je sleuteltje op moet sturen.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Telefoon staat uit. Net ook al een berichtje gestuurd. Wat te doen? Erachteraan rijden vind ik net iets te ver
Nou, dan geef ik het sleuteltje wel aan Lein mee. Die gaat er vrijdag naar toe. Lijkt me veiliger, de post kennende.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je kunt er nu niets aan doen, dus het is even niet anders. Ze komen op de een of andere manier echt wel thuis, dan spreek je even af of je sleuteltje op moet sturen.
Streber!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, vandaag weer naar school geweest. Kwam er achter dat heel veel mensen de toets niet gehaald hebben of net aan een 6je.. Maakt me nog net ff wat blijer met mijn 8 geloof ik
Nope.. ben bang van niet. maar als je goed mikt kan het feit dat ze na het droppen versnellen wel voordeel opleverenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Sun kunnen die kippen nog meer dan alleen een ei laten vallen?
okquote:Op maandag 5 maart 2012 23:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope.. ben bang van niet. maar als je goed mikt kan het feit dat ze na het droppen versnellen wel voordeel opleveren
Heb ik wel drie -vier-vijf keer gelezenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Sun kunnen die kippen nog meer dan alleen een ei laten vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |