Nou ik pijp nieuwe collega's altijd even... als ze klaarkomen binnen een minuut zijn ze homoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:49 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En als er bijv. nieuwe collega's bij je op het werk komen ga je dan ook met een vrouwelijke collega ruzien; hij is homo hoor. nee dat is hij niet! wedden van wel?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik pijp nieuwe collega's altijd even... als ze klaarkomen binnen een minuut zijn ze homo
QFT Nickquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
TT klopt niet er is juist een Vlaamse hunk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee inderdaad. "Vroeger" zat ik altijd uit te kijken naar zo'n aflevering omdat dat speciaal was, maar nu denk ik:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Die begrafenis doet me gewoon helemaal geen fuck... er zijn er al teveel van geweest
Daar geilt hij gewoon opquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:26 schreef James1988 het volgende:
De tweede keer dat Anton het met Maxime doet tijdens zo'n droevig moment
Job was ontvoerd en Rik kreeg hem alleen terug als hij drugs zou smokkelen voor de criminelen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:29 schreef GSMboy het volgende:
Hoe was dat verhaal ook alweer met Rik en Job, en die zak met drugs die Rik naar Singapore meesmokkelde.
Waarom was Job (??) ontvoerd? En hoe is het uiteindelijk met Job afgelopen?
Alleen maar om via haar bij Ludo uit te komen. Op wie hij blijkbaar wraak ofzo wil nemen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Mega Toby
Oh we krijgen morgen weer de terugkerende rubriek "volgens mij is hij homo" met Lucas
Volgens mij gaat onze Vlaamse Reus achter Nina aan
niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben zelf homo maar inderdaad... ik kom ze ook niet op elke hoek van de straat tegen
Officieel niet nee maar tegenwoordig zijn er heel veel moslims (vooral Turkse) die honden hebben. En dan zijn dat vaak Kangals (Turkse Berghonden).quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Klipnap het volgende:
Ik dacht dat moslims geen honden mochten hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |