Voor jou, altijd.quote:
Pardon?quote:
Waar ga je anders naar de film?quote:
Waar of waarom?quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gevoel is geheel wederzijds.
Geen ruimte meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Film maken > film kijkenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waar of waarom?
Om film te kijken bijvoorbeeld?
Oh, maar handje vasthouden en flikflooien met een leuk iemand in een donkere bioscoop is toch romantisch.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waar of waarom?
Om film te kijken bijvoorbeeld?
Vroeg ik iets aan jou?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gevoel is geheel wederzijds.
Jawel. En storend voor je medefilmkijkers.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh, maar handje vasthouden en flikflooien met een leuk iemand in een donkere bioscoop is toch romantisch.
Nee ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh, maar handje vasthouden en flikflooien met een leuk iemand in een donkere bioscoop is toch romantisch.
Het was dan ook geen antwoord.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Vroeg ik iets aan jou?
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geen ruimte meerAii dat je daar niet wat aan kon veranderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan wel, maar ons geheimpjequote:Op maandag 5 maart 2012 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aii dat je daar niet wat aan kon veranderen
Oh dat ben ik wel gewend. Ik kan er niet wakker over liggen eigenlijkquote:
Dat kanquote:Op maandag 5 maart 2012 19:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jawel. En storend voor je medefilmkijkers.
Kom jij eigenlijk ook?quote:
Neequote:
Ze zijn helemaal van het padje afquote:
Jammer. Anders kon ik voor jou gaan zitten kleffen, omdat het van jou mag.quote:
Dat zeg je nuquote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jammer. Anders kon ik voor jou gaan zitten kleffen, omdat het van jou mag.
Maar iemand anders vinden dan.
Er zijn nog kaartjes beschikbaar meen ik.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeg je nuNiemand heeft zeker een kaartje over?
Ah shit, waarom niet???quote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom definitief niet naar de Stapmeet![]()
Tot zover deze onbelangrijke mededeling
Van binnen huil ik.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Dan kan ik me bij deze ook afmelden.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Best ver A'dam voor een film.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er zijn nog kaartjes beschikbaar meen ik.
Gratis popcorn, worth it.quote:
Ik was vergeten dat ik 14 april al een stap-afspraak heb in Amsterdamquote:
Komt goed schatjequote:
quote:
Ik was van plan iets met mijn verjaardag te doen dit jaarquote:Op maandag 5 maart 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ik 14 april al een stap-afspraak heb in Amsterdam
[..]
Komt goed schatje
[..]
Misschien in juni ofzo? Dan is het misschien lekker warm...
Klinkt goed, wel gewoon Amsterdam maar dan gewoon een aantal mensen uitnodigen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien in juni ofzo? Dan is het misschien lekker warm...
Ik rijd om 17u hier weg? Dus ik denk het nietquote:Op maandag 5 maart 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie ook naar de premeet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Als ik dat kan vinden enzo..quote:Op maandag 5 maart 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie ook naar de premeet?
Tofquote:
Ja toch? Lijkt me beterquote:Op maandag 5 maart 2012 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt goed, wel gewoon Amsterdam maar dan gewoon een aantal mensen uitnodigen.
mag ik jou morgenavond bellen als ik in a'dam ben?quote:
Waar is die pre-meet eigenlijk?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:06 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga wel naar de pre-meet. Weet nog niet hoelaat ik vertrek trouwens.
Ja hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
mag ik jou morgenavond bellen als ik in a'dam ben?
Ik vind het belangrijk dat ik zo veel als mogelijk kan genieten van het leven. En dat kan op heel veel verschillende manieren.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende: [..] Wat vind jij wel belangrijk eigenlijk?
oeh oeh mag ik kaartlezen =Dquote:
Het Paviljoen bij de Arena.quote:
Wie komen er allemaal dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:08 schreef twi het volgende:
Bah, dan komen er alleen maar rare mensen naar die stapmeet. Wat moet ik daar nou mee?
Zout of zoet?quote:
Silk was me voor, maar het is hierzo [pre-meet] 6 maart voorpremière John Carter #3quote:Op maandag 5 maart 2012 20:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Lees het topic eens dan.
[pre-meet] 6 maart voorpremière John Carter #3
Ik ken Amsterdam niet, maar de Bijlmer wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:09 schreef Myraela het volgende:
Heloef, jij kent Amsterdam he? Ik bel jou gewoon als ik daar ergens rondhuppel.
Same shit right.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken Amsterdam niet, maar de Bijlmer wel.
Naar keuze!quote:
Jawel, ik als ik komquote:Op maandag 5 maart 2012 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Naast heloef denk ik dat ik niemand ken, qua forumposts.
[Stapmeet 6 april] Ja alweer ja
Totdat ze niet lekker meer zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoe lang moet ik wokgroenten ook nog maar wokken? 5-7 minuten toch ofzo?
Zoiets jaquote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoe lang moet ik wokgroenten ook nog maar wokken? 5-7 minuten toch ofzo?
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Heloef, Silk, Patje, Roy, Erik en Godshand zie ik regelmatig posten. Lijkt me best gezellig.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
In dit geval wel ja.quote:
Nee aan jouwequote:Op maandag 5 maart 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu jij komt durf ik niet meer. Je gaat niet de hele tijd aan zijn billetjes zitten he?
Aan zijn strakke abs.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu jij komt durf ik niet meer. Je gaat niet de hele tijd aan zijn billetjes zitten he?
Ohja, Erik komt dus ook niet als ik niet kom.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, Silk, Patje, Roy, Erik en Godshand zie ik regelmatig posten. Lijkt me best gezellig.
God.quote:
Incest bende hier mang.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, Erik komt dus ook niet als ik niet kom.
Ik hoef niet te eten daarquote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik rij om 16:00 uur wegEn we eten onderweg
Silk, aangenaam.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben twi, hoi. Wie was jij nou ook alweer? Lynthy?
Wij zijn verlegen en hebben bekende nodig.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Incest bende hier mang.![]()
Allemaal Siamese tweelingen.
Ik ben wel een lieve jongen hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, Silk, Patje, Roy, Erik en Godshand zie ik regelmatig posten. Lijkt me best gezellig.
Het gas er onder aan zetten wil helpenquote:
Onmogelijkquote:Op maandag 5 maart 2012 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gas er onder aan zetten wil helpen
Inderdaad, ik ben bang voor nieuwe mensen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij zijn verlegen en hebben bekende nodig.
-Myraelaquote:Op maandag 5 maart 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij zijn verlegen en hebben bekende nodig.
Hoe lief?quote:
Ik merk het.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak echt geen grapje hoor.
Ik ben kei verlegen.
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak echt geen grapje hoor.
Ik ben kei verlegen.
geloven doen we in de kerkquote:
Omdat we je kennen skatje.quote:
Benzin, Palawan, Captain_Maximum, Kingtoppie, Kutkloon7 en Mylifeisgrey. Ik had Palawan, Kingtoppie en Captain_Maximum nooit zien posten eigenlijk. Vroeg me echt af waarom ze ineens naar die meet kwamen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:17 schreef Myraela het volgende:
Ik vond die avnzmg-meet in leiden ook best eng. Want ik kende nog niemand. Maar Benzin wilde met mij meereizen.
Captain had ik ook nooit gezien, kingtoppie en palawan wel eens vaagjes. Eigenlijk was dat best een leuk groepje toen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Benzin, Palawan, Captain_Maximum, Kingtoppie, Kutkloon7 en Mylifeisgrey. Ik had Palawan, Kingtoppie en Captain_Maximum nooit zien posten eigenlijk. Vroeg me echt af waarom ze ineens naar die meet kwamen.
Palawan en toppie toch wel? En volgens mij postte C_M ook al af en toe meequote:Op maandag 5 maart 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Benzin, Palawan, Captain_Maximum, Kingtoppie, Kutkloon7 en Mylifeisgrey. Ik had Palawan, Kingtoppie en Captain_Maximum nooit zien posten eigenlijk. Vroeg me echt af waarom ze ineens naar die meet kwamen.
Gelukkig was Benzin de ridder op het witte paard voor je.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Captain had ik ook nooit gezien, kingtoppie en palawan wel eens vaagjes. Eigenlijk was dat best een leuk groepje toen.
De enige meet ooit waar ik alleen heen ben gegaan. Normaal heb ik altijd iemand om mn handje vast te houden.
Zou best kunnen, ik lees natuurlijk niet alles.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Palawan en toppie toch wel? En volgens mij postte C_M ook al af en toe mee
Op sokjes dan wel. Want hij bood lief aan of we een stuk samen zouden treinen. Maar eigenlijk hoopte die stiekem dat ik nee zou zeggen. Terwijl ik juist kei blij was.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig was Benzin de ridder op het witte paard voor je.
Pfffft daar gaat de kans om live mfn te zien.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik durf helemaal niet naar een meet toe hoor.![]()
Ik snap je Myr.
Nah C_M wist volgens mij niet eens wat de reeks was. Maar zag gewoon "meeting"quote:Op maandag 5 maart 2012 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Palawan en toppie toch wel? En volgens mij postte C_M ook al af en toe mee
Moet ik je handje vasthouden?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik durf eigenlijk niet echt, maar ik ga wel. Ik zie wel of ik me vermaak of niet.
Morgen of de stapmeet?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik durf eigenlijk niet echt, maar ik ga wel. Ik zie wel of ik me vermaak of niet.
Ohja, dat was wel mooi.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op sokjes dan wel. Want hij bood lief aan of we een stuk samen zouden treinen. Maar eigenlijk hoopte die stiekem dat ik nee zou zeggen. Terwijl ik juist kei blij was.
Allebij, maar de stapmeet ben ik nog niet zeker van of ik ga of niet. Als ik wel ga, dan alleen het kroeggedeelte. Ligt er ook een beetje aan hoe laat het begint en zo.quote:
Toen in Utrecht was echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, tis meer dat ik liefst wel bekenden tegen kom.
Achja, wie weet. Als er een keer een leuke meet in de buurt komt als ik niet hoef te werken.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Pfffft daar gaat de kans om live mfn te zien.
Waar ergens woon je mfn?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Achja, wie weet. Als er een keer een leuke meet in de buurt komt als ik niet hoef te werken.
Wie was de 4de?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben bij 1 meet geweest tot zover, er waren 4 fokkers!
Ik zorg gewoon dat ik altijd bekende bij me heb en zie het dan ook als een "we gaan even wat drinken en kijken wel" meer dan echte meetings. Als het niet gezellig is ben ik zo weer weg.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohja, dat was wel mooi.
Sja, meeten is ook best eng. Was echt enorm blij dat die meet in Leiden was, anders was ik te chicken geweest om te gaan waarschijnlijk. Vlak daarna de SER meet in Leiden, kwam ook goed uit.
Toen had ik wel voldoende mensen ontmoet om naar de meet bij Roy te durven.
Neenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind meeten niet eng
Ben ik nu raar?
Nee, je bent normaal.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind meeten niet eng
Ben ik nu raar?
Ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind meeten niet eng
Ben ik nu raar?
Nee want ik vind het ook niet engquote:Op maandag 5 maart 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind meeten niet eng
Ben ik nu raar?
Ja, maar niet daaromquote:Op maandag 5 maart 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind meeten niet eng
Ben ik nu raar?
Die benzin klinkt als een toffe jongen!quote:Op maandag 5 maart 2012 20:17 schreef Myraela het volgende:
Ik vond die avnzmg-meet in leiden ook best eng. Want ik kende nog niemand. Maar Benzin wilde met mij meereizen.
Dat is inderdaad wel waar ja, ik ging er ook vanuit dat je nee zou zeggen. Hoe kan iemand nou kei blij met me zijn?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:24 schreef Myraela het volgende:
Op sokjes dan wel. Want hij bood lief aan of we een stuk samen zouden treinen. Maar eigenlijk hoopte die stiekem dat ik nee zou zeggen. Terwijl ik juist kei blij was.
Zoals ikquote:Op maandag 5 maart 2012 20:35 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het nu niet meer eng omdat ik altijd wel iemand ken.Maar toch heb ik graag bepaalde mensen bij me omdat ik daar gewoon makkelijker mee om ga.
Haha, mijn held op sokjes.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Die benzin klinkt als een toffe jongen!
[..]
Dat is inderdaad wel waar ja, ik ging er ook vanuit dat je nee zou zeggen. Hoe kan iemand nou kei blij met me zijn?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Myrquote:
Dus ik ben ook raarquote:Op maandag 5 maart 2012 20:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee want ik vind het ook niet eng
Maar ik ben best raar eigenlijk
WHUTquote:
Ja niet mijn schuldquote:Op maandag 5 maart 2012 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang je niet klef doet als ik eventjes 5sec de andere kant op kijk. bahbah.
Als je de andere kant op kijkt is het niet erg toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang je niet klef doet als ik eventjes 5sec de andere kant op kijk. bahbah.
Hangt er van af wie er kleffen natuurlijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je de andere kant op kijkt is het niet erg toch?
Jij met twi toch morgen?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af wie er kleffen natuurlijk.
Mwah. Ik zou het van niemand erg vinden als ze klef doen als ik toch de andere kant opkijkenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook, is lang geleden.quote:
Kommaar.quote:
Jij en captainquote:Op maandag 5 maart 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien.quote:
Ik was ooit eens heel verliefd op een meisje op de middelbare school. Maar ze was niet verliefd op mij. En dan zag ik haar iedere keer kleffen met andere kerels en dat vond ik niet leuk.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mwah. Ik zou het van niemand erg vinden als ze klef doen als ik toch de andere kant opkijken
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kommaar.Tssssk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ligt de grens?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien.
[..]
Ik was ooit eens heel verliefd op een meisje op de middelbare school. Maar ze was niet verliefd op mij. En dan zag ik haar iedere keer kleffen met andere kerels en dat vond ik niet leuk.![]()
Maar als bijvoorbeeld Loka en Newb gaan zitten vozen, dan is dat niet erg.
Zolang ze maar niet voor de projector zittenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien.
[..]
Ik was ooit eens heel verliefd op een meisje op de middelbare school. Maar ze was niet verliefd op mij. En dan zag ik haar iedere keer kleffen met andere kerels en dat vond ik niet leuk.![]()
Maar als bijvoorbeeld Loka en Newb gaan zitten vozen, dan is dat niet erg.
Ik wil ook.quote:
Haiquote:
Klopt. En zolang ik maar geen klodders mannenyoghurt uit zijn puddingbuks over me heen krijg.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet voor de projector zitten
Geen idee. Don't know, don't want to know.quote:
Dat zou ik niet erg vinden.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik heb al een goed kontje om aan te zitten. Die heb je zelf goedgekeurd.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alsof jij geen grof geld voor mijn booty overhebt.
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. En zolang ik maar geen klodders mannenyoghurt uit zijn puddingbuks over me heen krijg.
[..]
Geen idee. Don't know, don't want to know.
[..]
Dat zou ik niet erg vinden.
[..]![]()
raspberryliciousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Touché.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al een goed kontje om aan te zitten. Die heb je zelf goedgekeurd.
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ik je kontje gewoon aanranden.
Omnomnom.quote:
Dat verleer je niet toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omnomnom.
Ik bedacht me vanmiddag, na een mail met foto's van een vriend die een cougar aan het aflebberen was, dat ik al tijden niet meer heb gezoend. Ik ben bang dat ik het niet meer kan als ik dalijk wel moet presteren.
nooit bang voor zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omnomnom.
Ik bedacht me vanmiddag, na een mail met foto's van een vriend die een cougar aan het aflebberen was, dat ik al tijden niet meer heb gezoend. Ik ben bang dat ik het niet meer kan als ik dalijk wel moet presteren.
zulks een grote oude poesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Je kan altijd zoenen toch.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omnomnom.
Geen idee. Ik heb nog nooit zo lang zonder gedaan eigenlijk.quote:
Fietsen kan ook heel lekker zijn, lekker door de weilanden met een lentebriesje door je lange blonde haren, terugkomend van een leuke middag in de polder. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nooit bang voor zijnm.i is het net als fietsen, maar dan lekkerder uiteraard
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zulks een grote oude poeshihihi
Ahh don & ad's granny'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nee
Dat komt nog wel.quote:
kijk naar het kunstwerk van wahrheit in m'n fobo.... nuff saidquote:Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb nog nooit zo lang zonder gedaan eigenlijk.
[..]
Fietsen kan ook heel lekker zijn, lekker door de weilanden met een lentebriesje door je lange blonde haren, terugkomend van een leuke middag in de polder. Als je begrijpt wat ik bedoel.![]()
En zoenen kan ook heel afschrikwekkend zijn.De befaamde droogtrommel.
Dit dus. Smerige gedoe allemaal.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kusjes en watnog dat die jongelui tegenwoordig alemaal doen.
dat weet ik niet lolquote:
ik deed het bijna in m'n broekquote:
Hoe lang?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb nog nooit zo lang zonder gedaan eigenlijk.
Misschien als ik een lekkere boi tegenkom van het weekend.quote:
Sommige mensen kunnen het gewoon niet, maar ik durf dat ook niet te zeggen dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kijk naar het kunstwerk van wahrheit in m'n fobo.... nuff saidhihi
en dat is zeker waar.. gelukkig gaat t meestal wel "goed" in mijn geval.. MEESTAL
Dat hoor ik graag wanneer doen we die one night stand?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind meeten niet eng
Ben ik nu raar?
ik ook niet hoor, ik probeer het meestal te "corrigeren" zeg maar.. beetje de leiding over te nemen.. werkt vaak welquote:Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien als ik een lekkere boi tegenkom van het weekend.
[..]
Sommige mensen kunnen het gewoon niet, maar ik durf dat ook niet te zeggen dan.
Pussy out, like a baws.
same here, frustraties ditdatquote:Op maandag 5 maart 2012 21:03 schreef Myraela het volgende:
Ik zou echt niet lang zonder zoenen kunnen.
Dat valt best mee toch. Ik dacht al dat je met meerdere jaren aan zou komenquote:
ik geloof er geen ruk van.. zelfs ik zou op z'n minst overwegen je er een voor te pakken, laat staan een hetero sjik u_uquote:
Hier ook alweer ruim 3 jaartjesquote:Op maandag 5 maart 2012 21:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik geloof er geen ruk van.. zelfs ik zou op z'n minst overwegen je er een voor te pakken, laat staan een hetero sjik u_u
Echt he. Faxie is tof.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik geloof er geen ruk van.. zelfs ik zou op z'n minst overwegen je er een voor te pakken, laat staan een hetero sjik u_u
WAT IS DEZE!!! O.oquote:Op maandag 5 maart 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier ook alweer ruim 3 jaartjes
zeker, hij gaat een harem vrouwen voor me regelen en die gaan we delenquote:
't Is echt zoquote:Op maandag 5 maart 2012 21:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken als ik nog eens iemand vind met een leuk koppie.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, ik probeer het meestal te "corrigeren" zeg maar.. beetje de leiding over te nemen.. werkt vaak wel
[..]
same here, frustraties ditdat
Ik snap dit echt niet he.quote:
Dat is dan wel weer vrij kort denk ikquote:Op maandag 5 maart 2012 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoenen zelfs?![]()
Ik denk sinds mijn eerste keer zoenen maximaal 2 maanden ooit.
Working on itquote:Op maandag 5 maart 2012 21:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
WAT IS DEZE!!! O.o
[..]
zeker, hij gaat een harem vrouwen voor me regelen en die gaan we delen![]()
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
DAT MEEN JE NIET.
Ik zou je zo zoenen omdat ik het zo met je te doen heb.
Praatjes praatjesquote:Op maandag 5 maart 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken als ik nog eens iemand vind met een leuk koppie.
[..]
Ik snap dit echt niet he.Ik zou jou echt hard raken als ik een vrouw was.
Nee gekkie.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat valt best mee toch. Ik dacht al dat je met meerdere jaren aan zou komen
Overwegen? Hm dan ben ik al een stapje verderquote:Op maandag 5 maart 2012 21:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oja, jij was bezet. Da's waar ook.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee gekkie.![]()
Zou wel raar zijn, een vriendin hebben en die niet zoenen.
Maar degenen die ik ben tegengekomen sindsdien die mij leuk leken, hadden of een vriend of waren niet in mannen geïnteresseerd. Dan houdt het snel op.
mohhhquote:
goedzo, moet lukkenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken als ik nog eens iemand vind met een leuk koppie.
[..]
Ik snap dit echt niet he.Ik zou jou echt hard raken als ik een vrouw was.
quote:
En al die contacten dan met je internetdating websites?quote:
Toch heb ik niet heel verschillende mannen gezoend. Denk ik, valt wel mee.quote:
ook dat doe ik heel zelden wel eens hoor, maar dan meestal met homo's :$quote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overwegen? Hm dan ben ik al een stapje verder
Fck yeah! Moeten we wel opletten dat Siik niet kijkt.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef Patje1987 het volgende:
Murdera jij kwam morgen toch ook? Ik zie kansen
Ach, wat is veelquote:Op maandag 5 maart 2012 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toch heb ik niet heel verschillende mannen gezoend. Denk ik, valt wel mee.
Maar ik was laat met mn eerste zoen en heb vanaf dat moment nooit echt lang zonder iemand gezeten.
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fck yeah! Moeten we wel opletten dat Siik niet kijkt.
Ja, beter pas je op dat ik niet mee kom doen danquote:Op maandag 5 maart 2012 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toch heb ik niet heel verschillende mannen gezoend. Denk ik, valt wel mee.
Maar ik was laat met mn eerste zoen en heb vanaf dat moment nooit echt lang zonder iemand gezeten.
Geen clementie, je hebt haar zelf weggegooid als een leeg patatbakje.quote:
Nohhhh.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, beter pas je op dat ik niet mee kom doen danOf toch stiekem aan jouw kont ga zitten
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oja, jij was bezet. Da's waar ook.
Ik hou het soms allemaal niet meer bij hier hoor
Zoenen homo's goed? Ik durf nooit op knappe mannen af te stappen. Want ik weet niet wie er gay is en wie niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ook dat doe ik heel zelden wel eens hoor, maar dan meestal met homo's :$
Ik vind het ook niet erg, al zoen ik nog 1 jaar nietquote:Op maandag 5 maart 2012 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen clementie, je hebt haar zelf weggegooid als een leeg patatbakje.
Een jaar, brrrr. Weetje hoe lang dat is!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg, al zoen ik nog 1 jaar niet
Ja gewoon stiekem.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
mwah, waren er een aantal die wisten heel goed wat ze deden ja en anderen weer niet.. eigenlijk t zelfde verhaal met meisjes/hetero jongens.. t is maar net wat je treftquote:Op maandag 5 maart 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
5 jaar aan een zelfde bal en keten gezeten. Respect.
[..]
Zoenen homo's goed? Ik durf nooit op knappe mannen af te stappen. Want ik weet niet wie er gay is en wie niet.
Voor jou ja, voor mij maakt het echt niks uit.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een jaar, brrrr. Weetje hoe lang dat is!
Dan wordt het tijd voor een supersoaker met gesmolten chocola erin.quote:
Is goed.quote:
Ze vond me leuk, dan moet je ze afschieten. Ik had geen keus jongen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen clementie, je hebt haar zelf weggegooid als een leeg patatbakje.
Ik lijk wel alle lesbisch er uit te vissen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwah, waren er een aantal die wisten heel goed wat ze deden ja en anderen weer niet.. eigenlijk t zelfde verhaal met meisjes/hetero jongens.. t is maar net wat je treft
en bij sommige homo's is het natuurlijk wel heeeeeeeeeeel duidelijk![]()
niet dat ik het nou altijd zie/weet
Wees blij, kan altijd ergerquote:Op maandag 5 maart 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lijk wel alle lesbisch er uit te vissen.![]()
En ik ben sinds ik single ben al 3 keer benaderd door een man.
Alleen als jij Patje zoent hè.quote:
is dat zo ja? vertelquote:Op maandag 5 maart 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lijk wel alle lesbisch er uit te vissen.![]()
En ik ben sinds ik single ben al 3 keer benaderd door een man.
Siik en joy eerst natuurlijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:20 schreef Patje1987 het volgende:
Verdomme waar ben ik aan begonnen [ afbeelding ]
Waar in? Kitesurfen?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:20 schreef Faxie het volgende:
Ik kan best goed zoenen al zeg ik het zelf![]()
En van horen zeggen ben ik ergens anders ook goed in![]()
Rokje, als ik nou eens een blonde pruik opzet, en wat make-up op doe?![]()
Als je wilt kan ik 'm zelfs even naar achter binden, maar ik ben bang dat dat niet blijft zitten
hahaha je zou sowieso een kusje voor de moeite krijgenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:20 schreef Faxie het volgende:
Als je wilt kan ik 'm zelfs even naar achter binden, maar ik ben bang dat dat niet blijft zitten
Neen, áls jij met Patje zoent, dán. Niet andersom ineens hè.quote:
Eensch.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neen, áls jij met Patje zoent, dán. Niet andersom ineens hè.
Hoe dan?quote:
Ik weet niet. 8/10 vrouwen die ik er leuk uit vind zien, valt op vrouwen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is dat zo ja? vertel![]()
ze willen je in hun team
Nee daar ben ik nog niet zo heel goed in, maar wel in iets anders dat met nattigheid te maken heeftquote:
Het is toch veel leuker om JijHebtGeenRokje op te maken.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:20 schreef Faxie het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hahaha je zou sowieso een kusje voor de moeite krijgen![]()
Oja, je wast graag je auto natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee daar ben ik nog niet zo heel goed in, maar wel in iets anders dat met nattigheid te maken heeft
WC doortrekken?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee daar ben ik nog niet zo heel goed in, maar wel in iets anders dat met nattigheid te maken heeft
Ohai, zoenen?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:20 schreef Faxie het volgende:
stel me eens aan eentje voor, ik kom vaker van die halve kerels tegen dan "gewoon" mooie vrouwelijke vrouwenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe dan?
[..]
Ik weet niet. 8/10 vrouwen die ik er leuk uit vind zien, valt op vrouwen.![]()
Ja, ik denk het. Eentje ging zo de hele tijd over mijn schouder wrijven en zeggen dat hij multimiljonair was en of ik hem ergens bij kon helpen.
Ik zat in een hoekje en kon niet weg.
quote:
Ze moeten ook geen tuinbroek aanhebben hequote:Op maandag 5 maart 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe dan?
[..]
Ik weet niet. 8/10 vrouwen die ik er leuk uit vind zien, valt op vrouwen.![]()
Ja, ik denk het. Eentje ging zo de hele tijd over mijn schouder wrijven en zeggen dat hij multimiljonair was en of ik hem ergens bij kon helpen.
Ik zat in een hoekje en kon niet weg.
Lijkt me niet lekker.quote:
Hoe engels wil je het hebbenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt me niet lekker.
Mijn stiefbroer drinkt altijd aardbeienthee met melk.Echt, hoe kinderlijk wil je het hebben.
Nadat ze me vertellen dat ze lesbisch zijn, vraag ik niet meer om hun nummer.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
stel me eens aan eentje voor, ik kom vaker van die halve kerels tegen dan "gewoon" mooie vrouwelijke vrouwen
haha awww, hoe ben je gered dan
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze moeten ook geen tuinbroek aanhebben he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |