Voor jou, altijd.quote:
Pardon?quote:
Waar ga je anders naar de film?quote:
Waar of waarom?quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gevoel is geheel wederzijds.
Geen ruimte meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Film maken > film kijkenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waar of waarom?
Om film te kijken bijvoorbeeld?
Oh, maar handje vasthouden en flikflooien met een leuk iemand in een donkere bioscoop is toch romantisch.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waar of waarom?
Om film te kijken bijvoorbeeld?
Vroeg ik iets aan jou?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gevoel is geheel wederzijds.
Jawel. En storend voor je medefilmkijkers.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh, maar handje vasthouden en flikflooien met een leuk iemand in een donkere bioscoop is toch romantisch.
Nee ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh, maar handje vasthouden en flikflooien met een leuk iemand in een donkere bioscoop is toch romantisch.
Het was dan ook geen antwoord.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Vroeg ik iets aan jou?
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geen ruimte meerAii dat je daar niet wat aan kon veranderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan wel, maar ons geheimpjequote:Op maandag 5 maart 2012 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aii dat je daar niet wat aan kon veranderen
Oh dat ben ik wel gewend. Ik kan er niet wakker over liggen eigenlijkquote:
Dat kanquote:Op maandag 5 maart 2012 19:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jawel. En storend voor je medefilmkijkers.
Kom jij eigenlijk ook?quote:
Neequote:
Ze zijn helemaal van het padje afquote:
Jammer. Anders kon ik voor jou gaan zitten kleffen, omdat het van jou mag.quote:
Dat zeg je nuquote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jammer. Anders kon ik voor jou gaan zitten kleffen, omdat het van jou mag.
Maar iemand anders vinden dan.
Er zijn nog kaartjes beschikbaar meen ik.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeg je nuNiemand heeft zeker een kaartje over?
Ah shit, waarom niet???quote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom definitief niet naar de Stapmeet![]()
Tot zover deze onbelangrijke mededeling
Van binnen huil ik.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Dan kan ik me bij deze ook afmelden.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Best ver A'dam voor een film.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er zijn nog kaartjes beschikbaar meen ik.
Gratis popcorn, worth it.quote:
Ik was vergeten dat ik 14 april al een stap-afspraak heb in Amsterdamquote:
Komt goed schatjequote:
quote:
Ik was van plan iets met mijn verjaardag te doen dit jaarquote:Op maandag 5 maart 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ik 14 april al een stap-afspraak heb in Amsterdam
[..]
Komt goed schatje
[..]
Misschien in juni ofzo? Dan is het misschien lekker warm...
Klinkt goed, wel gewoon Amsterdam maar dan gewoon een aantal mensen uitnodigen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien in juni ofzo? Dan is het misschien lekker warm...
Ik rijd om 17u hier weg? Dus ik denk het nietquote:Op maandag 5 maart 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie ook naar de premeet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Als ik dat kan vinden enzo..quote:Op maandag 5 maart 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie ook naar de premeet?
Tofquote:
Ja toch? Lijkt me beterquote:Op maandag 5 maart 2012 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt goed, wel gewoon Amsterdam maar dan gewoon een aantal mensen uitnodigen.
mag ik jou morgenavond bellen als ik in a'dam ben?quote:
Waar is die pre-meet eigenlijk?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:06 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga wel naar de pre-meet. Weet nog niet hoelaat ik vertrek trouwens.
Ja hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
mag ik jou morgenavond bellen als ik in a'dam ben?
Ik vind het belangrijk dat ik zo veel als mogelijk kan genieten van het leven. En dat kan op heel veel verschillende manieren.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende: [..] Wat vind jij wel belangrijk eigenlijk?
oeh oeh mag ik kaartlezen =Dquote:
Het Paviljoen bij de Arena.quote:
Wie komen er allemaal dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:08 schreef twi het volgende:
Bah, dan komen er alleen maar rare mensen naar die stapmeet. Wat moet ik daar nou mee?
Zout of zoet?quote:
Silk was me voor, maar het is hierzo [pre-meet] 6 maart voorpremière John Carter #3quote:Op maandag 5 maart 2012 20:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Lees het topic eens dan.
[pre-meet] 6 maart voorpremière John Carter #3
Ik ken Amsterdam niet, maar de Bijlmer wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:09 schreef Myraela het volgende:
Heloef, jij kent Amsterdam he? Ik bel jou gewoon als ik daar ergens rondhuppel.
Same shit right.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken Amsterdam niet, maar de Bijlmer wel.
Naar keuze!quote:
Jawel, ik als ik komquote:Op maandag 5 maart 2012 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Naast heloef denk ik dat ik niemand ken, qua forumposts.
[Stapmeet 6 april] Ja alweer ja
Totdat ze niet lekker meer zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoe lang moet ik wokgroenten ook nog maar wokken? 5-7 minuten toch ofzo?
Zoiets jaquote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoe lang moet ik wokgroenten ook nog maar wokken? 5-7 minuten toch ofzo?
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Heloef, Silk, Patje, Roy, Erik en Godshand zie ik regelmatig posten. Lijkt me best gezellig.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
In dit geval wel ja.quote:
Nee aan jouwequote:Op maandag 5 maart 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu jij komt durf ik niet meer. Je gaat niet de hele tijd aan zijn billetjes zitten he?
Aan zijn strakke abs.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu jij komt durf ik niet meer. Je gaat niet de hele tijd aan zijn billetjes zitten he?
Ohja, Erik komt dus ook niet als ik niet kom.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, Silk, Patje, Roy, Erik en Godshand zie ik regelmatig posten. Lijkt me best gezellig.
God.quote:
Incest bende hier mang.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, Erik komt dus ook niet als ik niet kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |