Mijn kruk slaat harderquote:Op maandag 5 maart 2012 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik je komen slaan mankepoot?
EN EEN DIKKE VETTE HAMBURGER !!!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
maargoed, 1200 kcal is idd aan de lage kant, moet nog 2-300 bij. Dus een bak yoghurt met muesli volstaat
die is 500 kcal, dan val ik niet meer afquote:Op maandag 5 maart 2012 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
EN EEN DIKKE VETTE HAMBURGER !!!
o nee... iz not helping![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is 500 kcal, dan val ik niet meer af
Bij mij stond er weer 20$ gift bij.. As always.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sinds wanneer doet TD automagisch je pakketje markeren als gift en $4.95 erop zetten?
Ik kreeg mail van mr sumoquote:Op maandag 5 maart 2012 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Weer uitkotsen dan??
[..]
Bij mij stond er weer 20$ gift bij.. As always.
sinds altijd al? Ik heb nooit anders meegemaakt!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sinds wanneer doet TD automagisch je pakketje markeren als gift en $4.95 erop zetten?
goeden tactiek.quote:
Priem is always there for the solutions to your problems.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sinds altijd al? Ik heb nooit anders meegemaakt!
[..]
goeden tactiek.
Nooit doane hoeven te betalen enzo? Want Sumo deed hetzelfde bij mijquote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sinds altijd al? Ik heb nooit anders meegemaakt!
[..]
goeden tactiek.
Buddy Jesusquote:Op maandag 5 maart 2012 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Priem is always there for the solutions to your problems.
[ afbeelding ]
nope, never.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nooit doane hoeven te betalen enzo? Want Sumo deed hetzelfde bij mij
Jeuj! Hopelijk voor Spees en mij ook niet danquote:
Ik dacht een tettenlaan ofzoquote:Op maandag 5 maart 2012 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens, ik woon in de buurt van een goeden straat voor Priem.
http://g.co/maps/4qy8y
oh ik moest van de week tijdens een wandeling nog aan jullie denkenquote:Op maandag 5 maart 2012 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens, ik woon in de buurt van een goeden straat voor Priem.
http://g.co/maps/4qy8y
Mwehehequote:Op maandag 5 maart 2012 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ik moest van de week tijdens een wandeling nog aan jullie denken![]()
http://g.co/maps/k499b
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ik moest van de week tijdens een wandeling nog aan jullie denken![]()
http://g.co/maps/k499b
Dan moet je hier wezen: http://g.co/maps/gdvh9quote:Op maandag 5 maart 2012 16:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik dacht een tettenlaan ofzo
Maar that'll do !!
* PriemGirl pakt haar spullen en gaat verhuizen
Sicher, das memmendorf! Und die Tietensee!quote:Op maandag 5 maart 2012 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind deze wel briljant.
http://g.co/maps/ahjm6
seeerieus? :Rquote:Op maandag 5 maart 2012 17:11 schreef Incantrix het volgende:
Buddy Christ![]()
![]()
Poging 2 ging beter met boodschappen doen
Oh, en we kunnen woensdag bellen over de as van Gabriël. Hij is ws in januari al gecremeerd, maar ze hebben schijnbaar nog geen tijd gehad om ons te bellen dat we de as kunnen komen halen
Hoezo duurt dat zo lang?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:11 schreef Incantrix het volgende:
Buddy Christ![]()
![]()
Poging 2 ging beter met boodschappen doen
Oh, en we kunnen woensdag bellen over de as van Gabriël. Hij is ws in januari al gecremeerd, maar ze hebben schijnbaar nog geen tijd gehad om ons te bellen dat we de as kunnen komen halen
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:16 schreef Incantrix het volgende:
Ohja! Ik heb vandeweek tijdens mijn anderhalf uur durende boodschappen-wandelactie zelfs nog een foto gemaakt voor jullie! Wacht, ik load 'm even up
SQ, yup, ze hebben eind januari de rouwbegeleidingsdame al gebeld om onze nummers te vragen, maar wij hebben ze nooit gehoordtoen ik zei dat ik bang begon te worden dat ze Ganrbriëls as per ongeluk weg zouden gooien oid deed zij
![]()
vanmorgen
Epic naambord is episch slecht.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:23 schreef Incantrix het volgende:
Mjah, als ze 'm nog maar hebben ben ik allang blijen als we hem binnenkort op kunnen halen kan ik mijn trollbead laten maken en kunnen we gaan nadenken over hoe we het precies willen qua uitstrooien.. Ik zit zelf te denken dit op de uitgerekende datum te doen, dan voelen we ons ws toch al fucked
Ohja, en toen ik hier vandeweek langsliep moest ik even gniffelen en aan jullie denken:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een Alexquote:Op maandag 5 maart 2012 17:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
http://www.temptalia.com/nail-polish-storage-solution-ikea-alex ik kwijlde een beetje![]()
Inc wat raar zeg dat ze je zo lang laten wachten ze hadden wel eens eerder mogen bellen (of vaker proberen natuurlijk)
Rekken.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:36 schreef Mss het volgende:
Das wel een mooi ding! Een goeden tip voor als ik groter woon. Hoewel nagellakrekken natuurlijk een nog betere tip zijn!
Erg leeg rek in mijn geval, ik heb er maar drie.quote:
Des te meer reden om chanel te kopenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Erg leeg rek in mijn geval, ik heb er maar drie.
Oh, drie rekken vol moet lukken. Sowieso nog een rek voor alleen CG en dan mag in nummer drie de overige toffe meuk.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil ook rekken. Maar dan wil ik een drieluik. Dat is pas mooi.
Jij wil me failliet hebben.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Des te meer reden om chanel te kopen
Falenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, drie rekken vol moet lukken. Sowieso nog een rek voor alleen CG en dan mag in nummer drie de overige toffe meuk.
Alleen komt dat in een eigen huis enzulks.
[..]
Jij wil me failliet hebben.
Juist. Jij snapt 'm. Eentje voor OPI, eentje voor China Glaze en eentje voor de rest. En een Helmer natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, drie rekken vol moet lukken. Sowieso nog een rek voor alleen CG en dan mag in nummer drie de overige toffe meuk.
Alleen komt dat in een eigen huis enzulks.
[..]
Jij wil me failliet hebben.
Hoe lang zou dat eigenlijk duren, een rek volkrijgen met Chanel? Zo extreem veel tegelijk kan je niet kopen.quote:
Helmer voor de Essence en Catrice en andere lelijke flesjes.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Juist. Jij snapt 'm. Eentje voor OPI, eentje voor China Glaze en eentje voor de rest. En een Helmer natuurlijk
Hoeveel past er in een rek?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe lang zou dat eigenlijk duren, een rek volkrijgen met Chanel? Zo extreem veel tegelijk kan je niet kopen.
Eentje voor OPI, eentje voor ChG, Een voor chanel, een voor diorquote:Op maandag 5 maart 2012 17:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Juist. Jij snapt 'm. Eentje voor OPI, eentje voor China Glaze en eentje voor de rest. En een Helmer natuurlijk
Verschilt per merk, indicatie ligt op 90 geloof ik.quote:
Dan nog de vraag hoe lang het duurt voordat je er zoveel hebt, hoe groot is de core collectie?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Laten we zeggen 200 chanel in een rek? (of kan dat niet?)
200*19.80(want korting bij parfumerie hiero) = 3960 euro
![]()
Oh 90
Dan is het 1782![]()
Errr, dunno.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan nog de vraag hoe lang het duurt voordat je er zoveel hebt, hoe groot is de core collectie?
Maar dan koop je toch alle discons van ebayquote:Op maandag 5 maart 2012 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan nog de vraag hoe lang het duurt voordat je er zoveel hebt, hoe groot is de core collectie?
Het zijn kleinere potjes toch? Dan moet wat meer wel kunnen maar geen 200 denk ik.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Laten we zeggen 200 chanel in een rek? (of kan dat niet?)
200*19.80(want korting bij parfumerie hiero) = 3960 euro
![]()
Oh 90
Dan is het 1782![]()
120 dan? 2376 eurosquote:Op maandag 5 maart 2012 17:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het zijn kleinere potjes toch? Dan moet wat meer wel kunnen maar geen 200 denk ik.
Jaaaaa doe ik ook altijdquote:Op maandag 5 maart 2012 17:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat je dan een ovenschotel hebt waar geraspte kaas op zit (gratineren heet dat toch?), dat je dan alles eromheen opeet en als laatste dat stukje met de kaas erop omdat die het lekkerste is?![]()
![]()
Nom non nom
En als je klaar bent met eten overal de kaas af nommen uit de schaalquote:Op maandag 5 maart 2012 17:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat je dan een ovenschotel hebt waar geraspte kaas op zit (gratineren heet dat toch?), dat je dan alles eromheen opeet en als laatste dat stukje met de kaas erop omdat die het lekkerste is?![]()
![]()
Nom non nom
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Nom non nom
JAH!quote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En als je klaar bent met eten overal de kaas af nommen uit de schaal
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat artikel op misslipglansHaar favo product en dan valt ie kapot
Wat sneu!
Daar zat ik me ook al over te verbazen ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben welkom op mijn bruiloft aan het kijken![]()
![]()
De eerste aflevering dan.
Bruid: Ik wil een winterthema
Bruidegom: Ik heb een hekel aan de winter
Bruidegom: Ik wil trouwen op de Euromast
Bruid: Ik heb ontzettend hoogtevrees.
En dan weten dat de ander er zo'n hekel aan heeft, maar het toch gewoon doorzetten....
Goed huwelijk zal dat worden
En ik vond zijn jurk echt super gaaf!!quote:Op maandag 5 maart 2012 18:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
"de keuze van de jurk is... die van de bruidegom"
*bruid barst in tranen uit*
Bruidegom: "tja, dat vind ze niet leuk"
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2012 18:11:07 ]
Ik vond die jurk van haar zo mooi, ik zou ook huilenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
"de keuze van de jurk is... die van de bruidegom"
*bruid barst in tranen uit*
Bruidegom: "tja, dat vind ze niet leuk"
[ afbeelding ]
Dan koop je toch een nieuwe of ben ik zo blont?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat artikel op misslipglansHaar favo product en dan valt ie kapot
Wat sneu!
Nope, oude LEquote:Op maandag 5 maart 2012 18:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dan koop je toch een nieuwe of ben ik zo blont?
Maar ze zegt in een stukje tekst er boven dat ie nog op ebay staatquote:
Ja voor 53451x de originele prijs waarschijnlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 18:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar ze zegt in een stukje tekst er boven dat ie nog op ebay staat
Ja je moet er wat voor over hebben natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 18:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja voor 53451x de originele prijs waarschijnlijk
In zn dromen?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Cody maakte net hetzelfde geluid als een goudvis![]()
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als iemand nog een doosje van chanel graphite en/of peche nacree heeft waar ie vanaf wil houd ik me aanbevolenDie hou ik zelluf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hoe klinkt een goudvis?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Cody maakte net hetzelfde geluid als een goudvis![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |