Deel 1: Wat zou jij doen, als de Aarde nog 24 uur heeft?quote:Naar aanleiding van dit bericht: Close encounters #2: Asteroiden scheren langs de aarde
Stel, dat wij weten dat een asteroïde met een gigantische omvang deze kant uit komt, en dat een poging om de baan te veranderen mislukt is. En dat de Aarde dus 24 uur heeft, en dat het ding nog inslaat vlakbij Nederland ook, dus dat wij sowieso eraan gaan. Een filmpje van de inslag van een dergelijk object is op Youtube te vinden. Daar slaat een 500 km brede asteroide in, met als gevolg een wereldwijde aardbeving, een gigantische schokgolf die alles verpulvert, en tenslotte verstikkende gassen in de atmosfeer.
Wat doe jij dan nog in die 24 uur? Ga je nog naar je werk? Verklaar je de liefde aan je geheime liefde? Of verlaat je je huidige liefde juist? Of probeer je nog te vluchten (want 24 uur) naar de VS, misschien overleef je het wel? Ga je naar je ouders? Probeer je eindelijk alle drugs uit?
TS begint: als ik een vriendin had zou ik het ermee op een neuken zetten, maar niet voordat ik even mijn zusje en haar gezinnetje gedag heb gezegdDrugs doe ik niet, ik wil toch wel de inslag nog even meemaken, ook al overleef ik het niet.
Hoe doe ik dat?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh, ik had niet door dat je er al een geopend had. Reeksen is vaak wel zo handig.
Als een topic vol is kun je klikken op 'open nieuw deel' rechts bovenaan. Dan wordt het automatisch een reeks en hoef je ook de TT zelf niet in te vullen. Alleen is het daar nu te laat voor.quote:
Dat deed ik ookquote:Op maandag 5 maart 2012 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als een topic vol is kun je klikken op 'open nieuw deel' rechts bovenaan. Dan wordt het automatisch een reeks en hoef je ook de TT zelf niet in te vullen. Alleen is het daar nu te laat voor.
Agnost is een geval apart in deze. Zie het als het midden van een spectrum op een geloof-schaal. Genuanceerd proberen te zijn als agnost door te zeggen dat je het niet weet en niet kan weten, vind ik te makkelijk. Je neigt altijd naar wel of niet geloven. Sterker nog, als je het niet weet, geloof je in feite niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je iets bent, dan moet je het overtuigd zijn, volgens jouw eigen logica dat je iets bent of niet, dan mag een atheïst ook geen schietgebedje doen.
Oh ik had je quote helemaal gemist. Maar je schetst inderdaad het beeld wat ik voor ogen heb in mijn laatste 24 uur hierquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Banken en winkels overvallen, scheuren met de auto, hoeren mishandelen, gigolo's sufneuken en daarna die chocowafels? Zoiets?
Ziek hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:32 schreef StateOfMind het volgende:
De mensen waar ik een gruwelijke hekel aan heb afslachten (ik kan er dan toch niet meer voor gestraft worden) en daarna onder het genot van een goed glas bier het onvermijdelijke einde afwachten. Ik wil de asteroïde wel aan zien komen.
Ik denk dat die vrouwen zichzelf ook prima kunnen beschermen, teminste, ik zou er geen problemen mee hebben die verkrachtertjes plat te rijden.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik lees in het vorige topic nogal eens dat met vrouwen wil gaan verkrachten maar ik vraag me af of daar gelegenheid voor is.
Het normale werk/school/openbare leven zal na het bekend worden niet meer bestaan. De vrouwen zullen als in de tijden van de holbewoners door hun echtgenoot/partner of vader beschermd worden.
Ik denk niet dat er nog veel loslopend materiaal over straat zal gaat.
Het lijkt me persoonlijk best tof als mijn eigen einde samenvalt met het einde van de hele mensheid op aarde. Als je een uurtje eerder doodgaat heb je nét de finish niet gehaaldquote:Op maandag 5 maart 2012 17:05 schreef Audreyoot het volgende:
Ik vraag me af of je die inslag wel mee wil maken?
haha ik weet het niet hoor, mij lijkt het minder plezierig gestenigd te worden dan een auto-ongeluk/kogel/etc. Maarja ik ben er nog niet helemaal uit.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:10 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het lijkt me persoonlijk best tof als mijn eigen einde samenvalt met het einde van de hele mensheid op aarde. Als je een uurtje eerder doodgaat heb je nét de finish niet gehaald
Ahzo, wat ik zei klinkt logischer voor mijquote:Op maandag 5 maart 2012 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Agnost is een geval apart in deze. Zie het als het midden van een spectrum op een geloof-schaal. Genuanceerd proberen te zijn als agnost door te zeggen dat je het niet weet en niet kan weten, vind ik te makkelijk. Je neigt altijd naar wel of niet geloven. Sterker nog, als je het niet weet, geloof je in feite niet.
Maar dat is uiteraard slechts mijn mening. En ook de reden waarom ik mijzelf niet als agnost zou zien om het doen van een schietgebedje.
dan moet ik het eerst zeker zeker 100% weten want anders moet ik bijzonder lang zitten vrees ik...quote:Op maandag 5 maart 2012 16:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Deel 1: Wat zou jij doen, als de Aarde nog 24 uur heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |