Nog?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Drugs. Drank. Misschien nog een vrouwtje verkrachten ofzo. Of iemand dood maken. Omdat t dan toch niets meer uitmaakt.
Dit misschien, maar dat zal wel moeilijk worden, aangezien het wel erg druk zal zijn op de route.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:59 schreef Godshand het volgende:
Of probeer je nog te vluchten (want 24 uur) naar de VS, misschien overleef je het wel?
Je wilt anderen dus de laatste dag van hun leven een rotdag bezorgen alleen voor je eigen plezier/genot?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Drugs. Drank. Misschien nog een vrouwtje verkrachten ofzo. Of iemand dood maken. Omdat t dan toch niets meer uitmaakt.
Oke, dat woordje was verkeerd gekozen in die zinquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog?
Ik zou niet echt de behoefte hebben om plotseling crimineel te worden of iemand anders pijn te doen, gewoon omdat het kan en niks meer uitmaakt.
Ik denk dat ik mijn beste vrienden om me heen zou verzamelen om samen het einde der tijden af te wachten.
En dansen, met tranen in mijn ogen.
Genot nee, maar mijn credo is dat je alles een keertje mee gemaakt moet hebben. Zulke debiele shit doe je niet bij je volle verstand, maar als de aarde toch vergaat en we toch allemaal dood gaan, waarom niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dit misschien, maar dat zal wel moeilijk worden, aangezien het wel erg druk zal zijn op de route.
[..]
Je wilt anderen dus de laatste dag van hun leven een rotdag bezorgen alleen voor je eigen plezier/genot?
Laat je dan door een kerel in je reet neuken. Of heb je dat ook al gedaan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Genot nee, maar mijn credo is dat je alles een keertje mee gemaakt moet hebben. Zulke debiele shit doe je niet bij je volle verstand, maar als de aarde toch vergaat en we toch allemaal dood gaan, waarom niet.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Wat niet is kan komen, maar als ik heel eerlijk moet zijn zie ik dat niet zo zittenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:13 schreef Flurry het volgende:
[..]
Laat je dan door een kerel in je reet neuken. Of heb je dat ook al gedaan?
Ditquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:12 schreef lipjes het volgende:
nog even lekker met mijn vriendin van bil, om daarna buiten in een tuinstoel met een biertje en een sigaretje van het eind te genieten
Want in Amerika ga je niet dood?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Met mijn vriend naar VS vluchten duh, ik wil niet dood.
Wel nadat ik mijn stiefvader een klap heb gegeven en mijn moeder voor kuthoer heb uitgescholden omdat ze nooit voor me op komt.
Jawel, maar later dood en alles tochquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want in Amerika ga je niet dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |