Wellicht is zijn legioen op de vlucht geslagen en is hij gedecimeerd. Of hij is met Caesar op expeditie naar Brittania.quote:
Ik studeerde kunst geschiedenis en verzamel Empire dus ooit in een boek gezien.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:22 schreef pyl het volgende:
Dat lijkt mij typisch een antwoord verkregen dankzij een hier niet toegestane zoekformule.
Hoe kom je daar zo bij, Pugg?
Deze topicreeks is niet langer het laatste toevluchtsoord der zelfbevlekkers ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:22 schreef pyl het volgende:
Dat lijkt mij typisch een antwoord verkregen dankzij een hier niet toegestane zoekformule.
Hoe kom je daar zo bij, Pugg?
Half Engels is dat genoeg voor je?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:15 schreef pyl het volgende:
Natuurlijk is dat geeen probleem. Maar het is toch merkwaardig dat je niet de naam van de Italiaan (in Franse dienst) noemt, maar wel de Engelstalige titel van een boek met het het portret van meneer op de cover, vind je ook niet?
Leren ze je bij kunstgeschiedenis trouwens niet hoe je dat vak schrijft?
Zo de waard is.....quote:Op maandag 19 maart 2012 10:59 schreef pyl het volgende:
Het lijkt me verstandig om niets te insinueren, vooral omdat er niets kan worden bewezen. Mijn vraag blijft echter staan: "het is toch merkwaardig dat je niet de naam van de Italiaan (in Franse dienst) noemt, maar wel de Engelstalige titel van een boek met het het portret van meneer op de cover, vind je ook niet?"
Dan was hij een Italiaan, kan niet missen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:18 schreef pyl het volgende:
Inderdaad een kunstenaar (met zo'n alpinopet behoeft dat geen betoog), maar geen Fransman of Rus, laat staan een realist. Realistisch, ja, dat was hij wel.
Kssst. Ga weg, jij.quote:
Nu zullen we het beleven, wie bent u precies?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Kssst. Ga weg, jij.
Of nee, blijf nog even en geef jij nu éérst maar eens antwoord op de - terechte - vraag van pyl.
Iemand is anglofoon als hij of zij het Engels als moedertaal heeft, of als primaire taal gebruikt. Bijvoorbeeld Amerikanen, Britten, Australiërs en wat dies meer zij, maar ook mensen als .quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:41 schreef pyl het volgende:
O, en geen anglofoon, wat dat ook zijn moge.
Ramptoerist.quote:
Nee, met D'Annunzio zou hij niets te maken willen hebben, zo valt te denken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:48 schreef TitusPullo het volgende:
Heeft hij die fles wijn van D'Annunzio gekregen?
Die zou meneer wel kennen, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |