Gerechtigheidquote:Op maandag 5 maart 2012 16:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
daarom onmiddellijk monkyyy traceren.
ze denkt dat we bluffen, nou die van Drommel was echt wel de echte he
En dat gaat gebeurenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies, het gaat hier om grondprincipes. Je mag best een geintje uithalen maar iemand anders zijn/haar foto pikken en jezelf voor doen als diegene is niet grappig meer.
Dat vraagt om verder onderzoek
Gisteren kwam ze er zomaar mee dat ze vuurwapens heeft en niet bang is om die te gebruikenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
Naja oke, je hebt wel een puntmaar hoe kom je dan met dat wapen verhaal?
Tuurlijkquote:
Aha, de internet dreigementen .. origineel.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gisteren kwam ze er zomaar mee dat ze vuurwapens heeft en niet bang is om die te gebruiken
Het is gewoon een gevaarlijke gek die gestopt moet wordenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aha, de internet dreigementen .. origineel.
'Ze' had ook al een male iconi hate that.
dat zaad is niet echt gestolen maar wel onherstelbaar vernietigdquote:Op maandag 5 maart 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is gewoon een gevaarlijke gek die gestopt moet worden
Ze steelt identiteiten, mannelijke zaad en bedreigt mensen
Ik vind het ongehoord dit
Duik bij mij onder tot ze gevangen is/.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is gewoon een gevaarlijke gek die gestopt moet worden
Ze steelt identiteiten, mannelijke zaad en bedreigt mensen
Ik vind het ongehoord dit
ja maar gestolen klinkt beter in mijn pleidooiquote:Op maandag 5 maart 2012 19:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zaad is niet echt gestolen maar wel onherstelbaar vernietigd
Nee, ik ga op zoek haar zo waar mijn naam Steven Stegemans isquote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duik bij mij onder tot ze gevangen is/.
Ga onder de naam Yorick van Puttenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, ik ga op zoek haar zo waar mijn naam Steven Stegemans is
Steven zit er voetbaltalent in je familie? Misschien heeft ze wel de nieuwe Johan Cruijff van ons afgenomenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zaad is niet echt gestolen maar wel onherstelbaar vernietigd
Nee ik ga voor Freddyquote:Op maandag 5 maart 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga onder de naam Yorick van Putten
HEt had iig wel de nieuwe Ebecilio kunnen zijn jaquote:Op maandag 5 maart 2012 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steven zit er voetbaltalent in je familie? Misschien heeft ze wel de nieuwe Johan Cruijff van ons afgenomenIk begin ook een hekel aan "het" te krijgen.
Sturen we een Fok!Knokploeg mee.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:41 schreef Stokstaart het volgende:
Iran en Israël gaan ook weer lekker.
Ze kunnen over een paar jaar wel samen een WK organiseren.
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
HEt had iig wel de nieuwe Ebecilio kunnen zijn ja
wie is die 2e van Links?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net Mido, met zijn schaar
Loopt allang een missie. Geen stress.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Steven is wel een held hoor als het hem lukt.
een stinkende joodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |