Is dat die tv kok?quote:
Gevatquote:
Denk een club als Roda/Nac wellicht iets hoger.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat die tv kok?
Waar gaat Blind volgend jaar heen?
Houd ons wel op de hoogte.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Loopt allang een missie. Geen stress.
emmenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat die tv kok?
Waar gaat Blind volgend jaar heen?
Feyenoordquote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gevat [ afbeelding ]
[..]
Denk een club als Roda/Nac wellicht iets hoger.
Hahahaha dafuq.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:50 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Burgemeester Hulst grapt op Twitter over overvallen
Wie Blind?quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:50 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:50 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
De wedstrijden dat het gespeeld heeft (CL vs Lyon) speelde hij toch ronduit kut of niet?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie Blind?![]()
Nee maar Blind is een prima voetballer voor de Eredivisie welke helaas voor hem (Waarschijnlijk door zijn lieve vader) als zondeblok is gekozen en nog net niet wordt verketterd.
Over nu jongensquote:
Is gewoon te licht voor de top, zou misschien net als zijn vader een flinke tree lager moeten gaan spelen en dan eventueel de stap omhoog maken, als pa er niet gezeten had was hij onder Jol al weggeweestquote:Op maandag 5 maart 2012 19:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De wedstrijden dat het gespeeld heeft (CL vs Lyon) speelde hij toch ronduit kut of niet?
Was ook niet meer dan logisch na zijn geweldige seizoenshelft bij Groningen en de krappe selectie qua verdedigers. Maar zoals ik al zei hij moet na dit seizoen gewoon naar een club als Roda/Groningen vertrekken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is gewoon te licht voor de top, zou misschien net als zijn vader een flinke tree lager moeten gaan spelen en dan eventueel de stap omhoog maken, als pa er niet gezeten had was hij onder Jol al weggeweest
Lijkt me wel rot als je pa zo'n enorme klasbak van een verdediger was. Hoe leuk je het ook doet, pa zal hij nooit kunnen overtreffen.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is gewoon te licht voor de top, zou misschien net als zijn vader een flinke tree lager moeten gaan spelen en dan eventueel de stap omhoog maken, als pa er niet gezeten had was hij onder Jol al weggeweest
Jewel.quote:
En dan ook nog de technisch directeur uit het "andere" kamp en de supporters zijn er al snel over uit wiens schuld het is na paar fouten.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lijkt me wel rot als je pa zo'n enorme klasbak van een verdediger was. Hoe leuk je het ook doet, pa zal hij nooit kunnen overtreffen.
In het bijzonder jordiiii?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan ook nog de technisch directeur uit het "andere" kamp en de supporters zijn er al snel over uit wiens schuld het is na paar fouten.
Oh en ik kan al dagen niet slapen en ik geef jullie de schuld ervan.
Katie is geefbaar hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:04 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat die chickies allemaal zoveel make-up op hebben
Ik vind haar ergens engquote:Op maandag 5 maart 2012 20:04 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat die chickies allemaal zoveel make-up op hebben
Jij ben homo dus zo raar is dat nietquote:
garpig mangquote:Op maandag 5 maart 2012 20:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij ben homo dus zo raar is dat niet
Beetje riskant vind je ook niet? Wat als ze net 15 blijkt te zijn en haar ouders uit Staphorst komen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Veelte oud ik stel de grens op 16.
[ afbeelding ]
Downloaden dan maarquote:Op maandag 5 maart 2012 20:07 schreef Stokstaart het volgende:
Steven ik heb trouwens laatst een kicke film gezien man. Goon heet die , denk dat jij hem ook wel mooi gaat vinden![]()
[ afbeelding ]
Ja tochquote:
Is dat zo? volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje riskant vind je ook niet? Wat als ze net 15 blijkt te zijn en haar ouders uit Staphorst komen.
Kun je mooi het celletje in.
hoismoofiequote:
Want?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Konichiwa.
Ja het is hier nog geen avond, in mijn hoofd.
Hoe laat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |