Ja BD rip. Dat komt beter uit op mijn 42 inch LCDquote:
haha oke oke, ik kijk nu op pcquote:Op maandag 5 maart 2012 20:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja BD rip. Dat komt beter uit op mijn 42 inch LCD
Zekers, fucking handigquote:Op maandag 5 maart 2012 20:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Dat DVR is wel ideaal voor dat soort dingen. Gewoon vanaf je smarthphone in de kroeg even besluiten om iets op te nemen
Z'n vriendin uitnodigen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
Een maat van mij hoor ik nooit meer sinds z'n vriendin bijna standaard in zijn kamer te vinden is. Echt irritant. Vroeger aten we vaak samen en nodigde hij me uit om te gamen etc, maar tegenwoordig hoor je er niks meer van. Hij woont zelfs in hetzelfde flatgebouw.Rete-irritant is dat. Iemand enig idee wat ik eraan kan doen?
Kende ook zo iemand en toen het uit was opeens weer excuses aanbiedend naar binnen lullenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
Een maat van mij hoor ik nooit meer sinds z'n vriendin bijna standaard in zijn kamer te vinden is. Echt irritant. Vroeger aten we vaak samen en nodigde hij me uit om te gamen etc, maar tegenwoordig hoor je er niks meer van. Hij woont zelfs in hetzelfde flatgebouw.Rete-irritant is dat. Iemand enig idee wat ik eraan kan doen?
Het is gewoon vervelend man. Hij is/was altijd m'n beste maat. Altijd bij elkaar over de vloer en nu woont z'n chick ook in hetzelfde gebouw en zijn ze (wie had dat nou verwachtquote:Op maandag 5 maart 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kende ook zo iemand en toen het uit was opeens weer excuses aanbiedend naar binnen lullen
Wat een poes al niet kan doen, maar je kan hem er wel over aanspreken de lul, met haar heb je niets te makenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is gewoon vervelend man. Hij is/was altijd m'n beste maat. Altijd bij elkaar over de vloer en nu woont z'n chick ook in hetzelfde gebouw en zijn ze (wie had dat nou verwacht) elke avond samen.
Zelfde gebouw.. wat dacht je van gewoon langsgaan?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
Je herkent Stiffler er niet meer in terug hequote:
Nouja, ze zit praktisch altijd in zijn kamer en op zich is ze niet onaardig ofzo (hoogstens irritant af en toe). Ik kan hem toch niet zeggen wat hij met z'n leven moet doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een poes al niet kan doen, maar je kan hem er wel over aanspreken de lul, met haar heb je niets te maken
Dit.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfde gebouw.. wat dacht je van gewoon langsgaan?![]()
En gewoon je maat er op aan spreken..
Vet breed ouwequote:Op maandag 5 maart 2012 21:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je herkent Stiffler er niet meer in terug he
Iddquote:
Maar echt goede film eigelijk ditquote:
haha ja, zo'n mattie als hem moet je eigenlijk hebben, fucking handigquote:Op maandag 5 maart 2012 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar echt goede film eigelijk dit
humor, actie en knokken bij elkaar
Ik heb ook zo'n vriend gehad, die mocht mij niet meer zien van haar omdat zij ons samen kende van het uitgaan, wat een lul en toen het uit was weer met hangende pootjes naar mij toequote:Op maandag 5 maart 2012 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja, ze zit praktisch altijd in zijn kamer en op zich is ze niet onaardig ofzo (hoogstens irritant af en toe). Ik kan hem toch niet zeggen wat hij met z'n leven moet doen.Ik word er altijd gewoon een beetje treurig van dat mensen zich zo laten veranderen door een relatie en dan naderhand weer de vrolijke vriend komen uithangen.
Bah, zou daar meteen klaar mee zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 21:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n vriend gehad, die mocht mij niet meer zien van haar omdat zij ons samen kende van het uitgaan, wat een lul en toen het uit was weer met hangende pootjes naar mij toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |