Ik denk: lekker!!quote:Op maandag 5 maart 2012 14:06 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
lijstje:
O: 3 zware volkorne bth (dubbele kaas, 1 hagelslag)
L: 300 gr salade (courgette/komkommer/sla/alfalfa), bruin pistoletje zalm/roomkaas
T: 150 ml yoghurt met 1 banaan en honing
T: handje druiven
D: stoofvlees, aardappel/pastinaakpuree, worteltjes
T: 2 blokjes pure choco
Wat denken jullie?
Hoe ik ook tape, al tape ik m'n hele voet in, dan nog vindt de binnenkant van m'n voet een plek om een blaar te creërenquote:Op maandag 5 maart 2012 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
Puur op wilskracht doorgelopen en uiteindelijk nog ongeveer 5km eruit geperst in die 30 minuten. Net de tape van m'n voeten gehaald (AUW!) en zo lekker even wat yoghurt eten en thee drinken om mezelf te troostenBah! Wilde 6km doen vandaag
Ook een beetje gezond? Mijn knie en schouder doen pijn dus ik gok zo dat ik vandaag even geen sport doe.quote:
Ahoi! klinkt goed! Ga je nog sporten/beweging vandaag? Dan zou je lijstje af zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 14:06 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
lijstje:
O: 3 zware volkorne bth (dubbele kaas, 1 hagelslag)
L: 300 gr salade (courgette/komkommer/sla/alfalfa), bruin pistoletje zalm/roomkaas
T: 150 ml yoghurt met 1 banaan en honing
T: handje druiven
D: stoofvlees, aardappel/pastinaakpuree, worteltjes
T: 2 blokjes pure choco
Wat denken jullie?
Andere schoenen/dikkere sokken? Ik had er bij mijn vorige hardloopschoenen ook last van als ik niet de juiste combinatie sok/schoen had...quote:Op maandag 5 maart 2012 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe ik ook tape, al tape ik m'n hele voet in, dan nog vindt de binnenkant van m'n voet een plek om een blaar te creëren![]()
Kan nu ook niet gewoon meer lopen. Gets, doet echt pijn.
Nee, ik ben een paar weken geleden gevallen en mijn voet doet nog steeds pijn. Daarnaast nu ook mijn knie en schouder, dus wil even rustig aan doen. Maar ik heb wel veel heen en weer gelopen vandaag en sport 3x in de week sowieso, ga nu morgen bodybalance, dinsdag pump en donderdag combat doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ahoi! klinkt goed! Ga je nog sporten/beweging vandaag? Dan zou je lijstje af zijn
Schoenen zijn opgemeten, en zouden goed moeten zijn in die zin dat ze voldoende ondersteuning bieden. Wel is 't zo dat ik in welke hardloopschoen dan ook (dit is m'n derde paar aangemeten) op dezelfde plek blaren krijg. Ben er al eens mee naar de winkel teruggegaan, die hebben me toen een inlegzool aangemeten, maar ook dat hielp niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Andere schoenen/dikkere sokken? Ik had er bij mijn vorige hardloopschoenen ook last van als ik niet de juiste combinatie sok/schoen had...
Ik heb dikke sokken met badstof aan de binnenkant die bij mij comfortabeler zijn dan speciale hardloop sokken! Anders misschien een zooltje erin ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Schoenen zijn opgemeten, en zouden goed moeten zijn in die zin dat ze voldoende ondersteuning bieden. Wel is 't zo dat ik in welke hardloopschoen dan ook (dit is m'n derde paar aangemeten) op dezelfde plek blaren krijg. Ben er al eens mee naar de winkel teruggegaan, die hebben me toen een inlegzool aangemeten, maar ook dat hielp niet.
Heb ook speciale hardloopsokken
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb dikke sokken met badstof aan de binnenkant die bij mij comfortabeler zijn dan speciale hardloop sokken! Anders misschien een zooltje erin ofzo?
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Schoenen zijn opgemeten, en zouden goed moeten zijn in die zin dat ze voldoende ondersteuning bieden. Wel is 't zo dat ik in welke hardloopschoen dan ook (dit is m'n derde paar aangemeten) op dezelfde plek blaren krijg. Ben er al eens mee naar de winkel teruggegaan, die hebben me toen een inlegzool aangemeten, maar ook dat hielp niet.
Eh, morgen is dinsdag.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee, ik ben een paar weken geleden gevallen en mijn voet doet nog steeds pijn. Daarnaast nu ook mijn knie en schouder, dus wil even rustig aan doen. Maar ik heb wel veel heen en weer gelopen vandaag en sport 3x in de week sowieso, ga nu morgen bodybalance, dinsdag pump en donderdag combat doen.
Uhhh koffie!! Waar dinsdag staat moet woensdag staan. morgen balance, woe pump en do combat. Logischer?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:25 schreef Mini. het volgende:
[..]
Eh, morgen is dinsdag.Doe je die alledrie in 3 dagen tijd?
Oh, was niet onaardig bedoeld hoor, maar stond net op 't punt te gaan douchen toen ik 't las en dacht ''t is sneller om mezelf even te quotenquote:
Dat dacht ik al.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Uhhh koffie!! Waar dinsdag staat moet woensdag staan. morgen balance, woe pump en do combat. Logischer?
Ook gehad in mijn atletiekdagen dus behoorlijk ambetant. 2 verschillende loopcentra afgelopen met telkens andere schoenen maar blijvend blaren. En dan viavia bij een loopschoenwinkel in Hasselt terechtgekomen (dat is dus 3 uur rijden van bij mij thuis), en vanaf dan nooit meer blaren... Dus als je ooit in Vlaanderen bentquote:Op maandag 5 maart 2012 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |