quote:Op maandag 5 maart 2012 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Mid-links met rug naar ons toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spot choco hier trouwens maar.
Ik zie dat petje bijna overalI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Win ik nu wel iets?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gefeliciteerd, u heeft de bingo!
[..]
Grapjas
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zal zijn pet voor je stelen, krijg je die.
Zeg.. Niet zo gretig! De kindjes in Afrika hebben ook niks hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 16:46 schreef ThaTim het volgende:
[..]
De vorige keer toen ik iets zou winnen, kreeg ik immers niks van jou.
Volgens de wet mag ik pas volgende week woensdag trouwen, kan je wachten?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef ThaTim het volgende:
Nounou, die kinderen wordt ook niet zoveel beloofd. Jij zou met me trouwen.
Nee, hoeft niet meer.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens de wet mag ik pas volgende week woensdag trouwen, kan je wachten?
Meisjes mogen vanaf 16 toch. Iig dat was vroeger. Jongens wel pas vanaf 18.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens de wet mag ik pas volgende week woensdag trouwen, kan je wachten?
Ja met permissiequote:Op maandag 5 maart 2012 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Meisjes mogen vanaf 16 toch. Iig dat was vroeger. Jongens wel pas vanaf 18.
Trouwen voor je 25equote:
Dit, maar dan voor je 30e.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Trouwen voor je 25e.
Sowieso trouwen eigenlijk.
Kinderen krijgen voor je 25e is ook.
Was misschien handig toen de mens maximaal 40 werd, maar de levensverwachting nu is bijna verdubbeld.
True wel. Ik ben afgeschrikt door het aantal scheidingen en eerlijk gezegd zie ik mezelf niet snel m'n hele leven aan één iemand gebonden zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Trouwen voor je 25e.
Was misschien handig toen de mens maximaal 40 werd, maar de levensverwachting nu is bijna verdubbeld.
Yup, true. Toen ik het neertypte bedacht ik me al dat ik over 3½ maand alweer 23 ben, no fucking wayquote:
deze manquote:Op maandag 5 maart 2012 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Trouwen voor je 25e.
Ook voor vrouwen ja? Daarna hersteld je lichaam wel steeds lastiger na het krijgen van kinderen.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:06 schreef tliciouz het volgende:
TrouwenEn kinderen komen er echt niet voor mijn 30e.
Tegen de tijd dat ik kinderen wil zal dat mij waarschijnlijk niet meer boeien.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook voor vrouwen ja? Daarna hersteld je lichaam wel steeds lastiger na het krijgen van kinderen.
Jij begon laatst over je eierstokken die begonnen te rammelenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:06 schreef tliciouz het volgende:
En kinderen komen er echt niet voor mijn 30e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |