Ik ga jullie uit een droom helpen.
Wat jaren geleden werd ik in een kroeg versierd door drie Spaanse vrouwen. Het was een intens gezellige avond met veel drank en ze vroegen me tegen sluitingstijd of ik met ze poppenkast wilde spelen, ik mocht de tijger zijn dan wilden zij met zijn drieën hertjes spelen.
Aldus belandde ik daar in bed met drie gewillige hete Spaanse dames. Seks met drie vrouwen tegelijkertijd, de natte droom van vele pubers. Echter een probleem, ik zal de dames beschrijven, de een bloedmooi, echt een poppetje met lange zwarte krullen, slank en amandelvormige ogen om in te verdrinken, de ander wat aan de gezette kant, een gewoon gezicht maar echt met enorme borsten, de laatste was eigenlijk niet echt om aan te zien.
Drie vriendinnen die gezamenlijk bij Mercedes Benz Europe werkten voor de Spaanstalige markt.
Eigenlijk wilde ik alleen de hele mooie gaan beminnen maar die zei dat ze een serieus vriendje had en ze wilde alleen maar kijken en wat oraal mee doen, alsof dat geen sex is
Om een lang verhaal kort te maken, ik noest en ijverig bezig met de middelste en ondertussen naar de mooiste aan het kijken die met zichzelf bezig was en ik waande me in de hemel terwijl ik er alles aan deed om het een en ander uit te stellen en plots wilde de mooiste veel meer dan dat ze gezegd had. Dus ik spring als een razende over op haar en begin mijn minnespel met haar, worden die middelste en lelijke me toch kwaad op mij en haar dat we geen aandacht meer aan hen schonken, die zaten er maar een beetje beteuterd bij, logisch ergens maar als je goud kunt krijgen waarom zou je dan voor brons en hout gaan?
Tien minuten later zat ik dus met nog steeds hoge nood te luisteren naar drie chagrijnige ruziezoekende Spaanse kwebbels en ben ik naar de wc gegaan om daar een cadeautje voor ze achter te laten en heb ze een prettig leven verder gewenst.
Conclusie; begin nooit aan sex met meerdere vrouwen want daar kunnen ze niet mee omgaan en je hebt er niets aan, geef mij maar een enkele bloedmooie vrouw, dat is meer dan genoeg.