SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
In ieder geval niet met de kleuren van je sokken. Hoe voel jij je? Hetero? Dan is het dat wel. Niemand kan je dan wijs maken dat je dat niet bent of hoort te zijn, geloof ik.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe kun je heteroseksualiteit bewijzen eigenlijk?
Kannibaal.
Bijawtsjquote:Op zondag 4 maart 2012 23:40 schreef Ayca het volgende:
Nargile, okey, liefde alom, dit, dat, alles.Wat een Bir-avond.
Nu The Human Centipede 2 (uncut) kijken. Toedels!
quote:
Ik zou jou wel kunnen insmeren tho.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:41 schreef zarGon het volgende:
Welke gezonde jongeman wil anders worstelen met een andere jongeman. Met olie ook nog, dient zeker als glijmiddel.
Gezonde jongemannen worstelen met meisjes.
Heb ik keer gedaan, ze brak haar pols, nooit meer doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:41 schreef zarGon het volgende:
Welke gezonde jongeman wil anders worstelen met een andere jongeman. Met olie ook nog, dient zeker als glijmiddel.
Gezonde jongemannen worstelen met meisjes.
Is 2 al uit, ja?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:40 schreef Ayca het volgende:
Sterke kringspier heb je. Hommo.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb ik keer gedaan, ze brak haar pols, nooit meer doen.
Wie de fok ben jij dan die mij uit dit topic gaat weren?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Olm, als je gaat trollen, ga dan maar weg. Alleen serieuze mensen in dit topic.
quote:
Inek, ik doe hele tijd beleefd tegen jou, beetje respect. We vragen normale vragen ga je trollen, wanneer we serieus geïnteresseerd zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:43 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Wie de fok ben jij dan die mij uit dit topic gaat weren?
Geniet van je Bir-avond.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:40 schreef Ayca het volgende:
Ik vind haar wel mooiquote:Op zondag 4 maart 2012 23:41 schreef Arcadia het volgende:
Ey Julis, ik vind jou iets weghebben van dat meisje bij Yahsi Cazibe.
Ja je lijkt er wel op, alleen is zij geen kip.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Geniet van je Bir-avond..
[..]
Ik vind haar wel mooi. Maar ik vind mezelf er niet echt op lijken
. Misschien bepaalde dingen.
Wie is we, ik zie alleen jou het vragen? Of ben jij zo een Nihat Dogan type, die constant naar zichzelf verwijst met 'biz'? Sekersurat.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Inek, ik doe hele tijd beleefd tegen jou, beetje respect. We vragen normale vragen ga je trollen, wanneer we serieus geïnteresseerd zijn.
Gezonde jongemannen die in een Turks dorpje wonen waar zij als ongetrouwden geen vrouw op een intieme manier mogen behagen?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:41 schreef zarGon het volgende:
We, als in hoffelijkheidsvorm.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:45 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Wie is we, ik zie alleen jou het vragen? Of ben jij zo een Nihat Dogan type, die constant naar zichzelf verwijst met 'biz'? Sekersurat.
Ik ben geen ...quote:Op zondag 4 maart 2012 23:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja je lijkt er wel op, alleen is zij geen kip.
Niets mis met kip, ze smaakt lekker.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja je lijkt er wel op, alleen is zij geen kip.
tS?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:50 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Allah mesut eylesin
Maar hoe zit het dan met tS.?
Dank je.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:50 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Allah mesut eylesin
Maar hoe zit het dan met tS.?
Kan er slecht tegen als ik aardig probeer te doen en iemand zo reageert.quote:
http://vocaroo.com/i/s0glT5XwVKkdquote:
Jezus wat een grafstem-accent.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kan er slecht tegen als ik aardig probeer te doen en iemand zo reageert.
[..]
http://vocaroo.com/i/s0glT5XwVKkd
Ben jij dit??quote:
Allahim yarabbim, ik dacht echt wel dat je zou begrijpen dat het expres met illegaal accent is opgenomen.quote:
Ik heb begrepen dat ik dit grapje toch niet zal begrijpen.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:54 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Omdat ik geen idee heb in hoeverre je het echt hebt begrepen.
Zeg ik ook altijd over mijn gay-overkomen.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Allahim yarabbim, ik dacht echt wel dat je zou begrijpen dat het expres met illegaal accent is opgenomen.
Hahaquote:Op zondag 4 maart 2012 23:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ik dit grapje toch niet zal begrijpen.
Oké man, doe maar geen moeitequote:Op zondag 4 maart 2012 23:56 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd over mijn gay-overkomen.
Nayir, nolamazzzzz, Nerminnnnnn!quote:Op zondag 4 maart 2012 23:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oké man, doe maar geen moeite, mijn interesse is volledig vervallen.
Oh nou jij bent vast ook mooiquote:Op zondag 4 maart 2012 23:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat ben ik niet. Ze is wel prachtig
. Jij hebt de test gehaald.
Der enkels zijn zo lelijk dat ze niet eens op beeld verschijnen.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Oh nou jij bent vast ook mooi![]()
Overmooi gesproken:
Ahhh. Ik snap het. Je bent de ex van zG.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:57 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Haha
Het antwoord van je oh zo verlangde vragen kan je vinden bij zG.
Niet iedereen is zo gezegend als jij om dichtbij zG. te mogen zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Ahhh. Ik snap het. Je bent de ex van zG.
wat een kanker idioten kanker hoere kkr irritante reclame wrm word je verdomme gedwongen deze kanker reclame te bekijken bij elke kanker video die je aanklikt flikker op met je kanker reclame IK WIL VERDOMME GEEN BRIL kut!quote:Op zondag 4 maart 2012 23:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Oh nou jij bent vast ook mooi![]()
Overmooi gesproken:
Het was moeilijk om 'dichtbij' zG te komen, ja. Ik voel me zeker gezegend. Bedankt.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:02 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo gezegend als jij om dichtbij zG. te mogen zijn.
Ik had het genot alleen maar 1 x, van ver.
Kan je nagaan, die eikel zag mij niet eens staan.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Het was moeilijk om 'dichtbij' zG te komen, ja. Ik voel me zeker gezegend. Bedankt.
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:05 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Kan je nagaan, die eikel zag mij niet eens staan.
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat een kanker idioten kanker hoere kkr irritante reclame wrm word je verdomme gedwongen deze kanker reclame te bekijken bij elke kanker video die je aanklikt flikker op met je kanker reclame IK WIL VERDOMME GEEN BRIL kut!
Hiiiii.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Het was moeilijk om 'dichtbij' zG te komen, ja. Ik voel me zeker gezegend. Bedankt.
Trainen met een sigaretje?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:09 schreef Arcadia het volgende:
Ik ga maar eens trainen. Hadi iyi geceler.
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:05 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Kan je nagaan, die eikel zag mij niet eens staan.
Hey, ik heb een reputatie hoog te houden hé daaro.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:12 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik wist toen geloof ik niet eens hoe je eruit zag. Al zou ik je wel zien, ik zou je niet herkennen..
Stomme hommo, je moest mijn naam even keihard schreeuwen.
wrom stressquote:Op maandag 5 maart 2012 00:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Trainen om de stress uit mijn lichaam te werken, zonder sigaret.
Ik had toen lang haar man.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:15 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Hey, ik heb een reputatie hoog te houden hé daaro.
Tho, je was toen best nice, geschoren
Ik moest lachen om 'noodless'.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:16 schreef Eagle_99 het volgende:
Nu Trabzon ook zege heeft gevierd ga ik Sümela'nin Sifresi bekijken
Met een bakje noodless![]()
Ga spelen man lang haar, ik heb nu lang haar tot mijn schouders.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had toen lang haar man.
Hahaha, 'reputatie'. Ja, ik houd mijn 'reputatie' ook graag hoog.
Pics!quote:Op maandag 5 maart 2012 00:17 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Ga spelen man lang haar, ik heb nu lang haar tot mijn schouders.
quote:
Dit ja. Noodles zijn lekker.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest lachen om 'noodless'..
Lekker toch!. Afiyet olsun.
Noodles. Eén s. Daarom grappig. Bakje zonder nood!quote:Op maandag 5 maart 2012 00:20 schreef Julis het volgende:
@Arcadia, iyi geceler!
[..]. Timam. Lachen is goed voor je.
[..]
Dit ja. Noodless zijn lekker.En kijk ze.
Dankjewelquote:Op maandag 5 maart 2012 00:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest lachen om 'noodless'..
Lekker toch!. Afiyet olsun.
haha, ik zie het nu pas op de verpakkingquote:Op maandag 5 maart 2012 00:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Noodles. Eén s. Daarom grappig. Bakje zonder nood!
Jij laat me ook midden op straat stoppen wanneer je fouten of woordgrappen ziet. En dan mag ik ze zoekenquote:Op maandag 5 maart 2012 00:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Noodles. Eén s. Daarom grappig. Bakje zonder nood!
Dat is wel lief van je. Maar dit is best een open relatie, weet je. Dus je mag gerust de foto's postenquote:
Ahw. Heb je al weleens een muur geverfd volgespetterd met je lange haren? Dat ben ik van plan mocht ik ooit lange haren hebben.quote:
Ja, maar ik doe alleen aan gesloten relaties.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is wel lief van je. Maar dit is best een open relatie, weet je. Dus je mag gerust de foto's posten.
Of in het gezicht van mensen die het niet kunnen waarderen, na het douchen.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ahw. Heb je al weleens een muur geverfd volgespetterd met je lange haren? Dat ben ik van plan mocht ik ooit lange haren hebben.
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:27 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe alleen aan gesloten relaties.
We zoeken nog mensen trouwens.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is wel lief van je. Maar dit is best een open relatie, weet je. Dus je mag gerust de foto's posten.
Inschrijvingen zijn gesloten.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:28 schreef Julis het volgende:
[..]. Oké, de relatie is vanaf nu gesloten.
Daarom, dat gun ik jullie.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:28 schreef Julis het volgende:
[..]. Oké, de relatie is vanaf nu gesloten.
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij laat me ook midden op straat stoppen wanneer je fouten of woordgrappen ziet. En dan mag ik ze zoeken. Ik ben daar slecht in
. Maar bedankt dat je deze keer meteen het antwoord gaf
.
quote:
ik? zG kan mij zo krijgen hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Hij houdt van hard to get, volgens mij. Sst.
Je zou je zorgen moeten maken als ik 'Oh, it's on' zou zeggen.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar kun jij zG krijgen? (Dat bedoelde ik, mijn fout)
Oh ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:33 schreef Julis het volgende:
[..]. Ja, laatst nog met 'every body happy' bij een winkel met producten voor het lichaam. Ik moest het vertalen van jou.
Oké, ik hou er wel over op. Ik ben slecht in spelletjes.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:40 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Je zou je zorgen moeten maken als ik 'Oh, it's on' zou zeggen.
Ik heb wel zG's nummerquote:Op maandag 5 maart 2012 00:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Oké, ik hou er wel over op. Ik ben slecht in spelletjes.
En ook in Utrechtquote:Op maandag 5 maart 2012 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh ja.. Vond het wel een leuke woordgrap.
.
Goed geheugen.
Wat was daar de fout precies?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:42 schreef Julis het volgende:
[..]
En ook in Utrecht. Een bord van de gemeente met een spatiemisbruik.
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:43 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Jonge, ik heb wat jij wilt.. lang haar.
Ik heb ze ook allemaal!quote:
Ik weet de woorden niet meer uit mijn hoofdquote:
Zij ook, tot haar borsten. Heb jij die ook?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:43 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Jonge, ik heb wat jij wilt.. lang haar.
Hoeveel heeft hij er?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:44 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze ook allemaal!
[..]
Ik weet de woorden niet meer uit mijn hoofd.
Zelfs er op.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zij ook, tot haar borsten. Heb jij die ook?
Hij heeft twee nummers. En ik heb ook lang haar. Ik heb ze (de nummers en lang haar) allemaal. Zo bedoelde ik het.quote:
Zelfs dan heb ik meer te bieden dan jij, jonge.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:46 schreef Julis het volgende:
[..]
Hij heeft twee nummers. En ik heb ook lang haar. Ik heb ze (de nummers en lang haar) allemaal. Zo bedoelde ik het.
Ik probeer het terug te halen, maar dat moest ik niet doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:44 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze ook allemaal!
[..]
Ik weet de woorden niet meer uit mijn hoofd.
Alsof jij het niet hebt.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:48 schreef zarGon het volgende:
[..]!
Dat is iets te veel van het goede. Brrr.
Oh, wat heb jij hem te bieden dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:47 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Zelfs dan heb ik meer te bieden dan jij, jonge.
Niet doen Yavuzquote:Op maandag 5 maart 2012 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik probeer het terug te halen, maar dat moest ik niet doen.. Nu moet ik het eerst vinden, anders kan ik niet slapen.
Stomme Utrecht.
Das privequote:Op maandag 5 maart 2012 00:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, wat heb jij hem te bieden dan?
[..]
Niet doen Yavuz. Het is al goed.
Ja, maar ik wil geen seksuele fratsen uithalen met mijn tepels en borsten.quote:
Dus wat zeg je?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil geen seksuele fratsen uithalen met mijn tepels en borsten.
Bij jou kan ik wel vlechten en flossen. Moeilijjjjk...
Privé voor jou hé. Niet voor mij Cargo-Zargoquote:Op maandag 5 maart 2012 00:53 schreef Julis het volgende:
[..]. Ik heb meer dan alleen privé-zaken te bieden.
Alsof mijn privé-zaken niet privé zijn voor jouquote:Op maandag 5 maart 2012 00:54 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Privé voor jou hé. Niet voor mij Cargo-Zargo
Ik ben nooit ongesteld.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Alsof mijn privé-zaken niet privé zijn voor jou. En dat zijn er veel meer.
Mannen kunnen niet ongesteld wordenquote:
Met mijn mixer verandert dat naar geklopte slagroom. Sta je daar wel open voor? Mijn mixer tegen jouw slagroommm.quote:
Yavuzquote:Op maandag 5 maart 2012 01:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met mijn mixer verandert dat naar geklopte slagroom. Sta je daar wel open voor? Mijn mixer aan jouw slagroommm.
En ik denken dat ik smerig was,quote:Op maandag 5 maart 2012 01:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet ongesteld worden. Tenzij je kringspier bloedt of iets dat op ongesteldheid lijkt.
Zelfs mijn hart klopt sneller nu.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met mijn mixer verandert dat naar geklopte slagroom. Sta je daar wel open voor? Mijn mixer tegen jouw slagroommm.
Voor dat ene één na laatste kan ik wel zorgen huhuhuhu.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet ongesteld worden. Tenzij je kringspier bloedt of iets dat op ongesteldheid lijkt.
Broederschap?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:07 schreef Julis het volgende:
[..]
AAAAAAAHHHHHHHH. WAAR GING DIT NET ALLEMAAL OVER.
Ja, Khalifa, houd hem maar. Sok cebine, evde oynarsın.quote:
Zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 5 maart 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, Khalifa, houd hem maar. Sok cebine, evde oynarsın.
Timam.quote:
Wat dan nog meer? Een seksobject waar jij je lusten op kan botvieren hè? Hè? HÈ?!quote:Op maandag 5 maart 2012 01:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Je bent meer dan alleen speelgoed.
[..]
Timam.
Zo is mijn haar ook btw.quote:
jij geile beerquote:Op maandag 5 maart 2012 01:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Als je 'm nog niet hebt gezien, mensen, ga A Separation (Jodaeiye Nader az Simin) kijken.
Hmm. Als je er langer naar luistert dan wordt-ie wel leukerquote:
1996quote:
Ik hoor niet duidelijk wat ze zingt, maar klinkt verder wel tof.quote:
Niet helemaal juist.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmm. Als je er langer naar luistert dan wordt-ie wel leuker. Rustgevend.
[..]
1996. Oh! Jij bent hem dus. Hij heeft ook lang haar tot zijn schouders.
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat dan nog meer? Een seksobject waar jij je lusten op kan botvieren hè? Hè? HÈ?!
Selanik Türküsü niet kennen als Turk.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik hoor niet duidelijk wat ze zingt, maar klinkt verder wel tof.
Niet, ik heb gewoon lang haar!quote:Op maandag 5 maart 2012 01:17 schreef Julis het volgende:
[..]. KANDIRDIN degil mi? Seni sakaci seni.
Oké, waarom snap ik jou niet helemaal? Ik heb het gevoel dat ik je half-snap. Ben jij altijd zo? Ik wil het helemaal snappen. Je lijkt wel een puzzel.quote:
Wallah ik geef je geen ongelijk, snap mezelf ook niet altijd.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Oké, waarom snap ik jou niet helemaal? Ik heb het gevoel dat ik je half-snap. Ben jij altijd zo? Ik wil het helemaal snappen. Je lijkt wel een puzzel.
Hoe komt dat? Ik bedoel, doe je het expres of? Alhoewel, ik snap mezelf ook niet altijd.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:21 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Wallah ik geef je geen ongelijk, snap mezelf ook niet altijd.
Mezelf niet snappen?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Ik bedoel, doe je het expres of?
Ik had je verteld over kantoor toch, inleiding+content, publicaties.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. (Loopt wel een topic in DIG.)
Wat wil je ermee doen?
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Oké, waarom snap ik jou niet helemaal? Ik heb het gevoel dat ik je half-snap. Ben jij altijd zo? Ik wil het helemaal snappen. Je lijkt wel een puzzel.
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:21 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Wallah ik geef je geen ongelijk, snap mezelf ook niet altijd.
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Ik bedoel, doe je het expres of? Alhoewel, ik snap mezelf ook niet altijd.
Dit zijn de betere raadsels!quote:
Geen idee, Turkentopic is voor mij altijd een uitlaatklep geweest denk ik, zelden tot nooit insteek gehad om serieus te posten, tenzij van toepassing.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit zijn de betere raadsels!.
Ah zo. Maar in het echt ben je niet zo, tochquote:Op maandag 5 maart 2012 01:24 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Geen idee, Turkentopic is voor mij altijd een uitlaatklep geweest denk ik, zelden tot nooit insteek gehad om serieus te posten, tenzij van toepassing.
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Selanik Türküsü niet kennen als Turk.
Aman ölüm, zalim ölüm
Al basimdan bu sevdayi
Götür yare ver
Hangt van mijn gezelschap af, moet me met veel serieuze dingen bezighouden, dus alle kansen om het niet te zijn is er éénquote:Op maandag 5 maart 2012 01:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah zo. Maar in het echt ben je niet zo, toch? Je hebt zin in wat onzin (begrijpelijk, altijd serieus zijn lijkt me verstikkend)?
En daarom snap ik je soms niet dus, omdat het soms vaag (ik bedoel iets dat je op verschillende manieren kunt interpreterenquote:Op maandag 5 maart 2012 01:27 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Hangt van mijn gezelschap af, moet me met veel serieuze dingen bezighouden, dus alle kansen om het niet te zijn is er één
Jup.
Heb je het nou over kapotgeilen op zG en dan homofobisch reageren of?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:30 schreef Julis het volgende:
[..]
En daarom snap ik je soms niet dus, omdat het soms vaag (ik bedoel iets dat je op verschillende manieren kunt interpreteren) is wat je zegt. Het maakt toch niet uit of ik je moet begrijpen. Het is niet serieus. Zoiets, denk ik.
Durf er niets over te zeggen. Je kunt inquote:Op maandag 5 maart 2012 01:23 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Ik had je verteld over kantoor toch, inleiding+content, publicaties.
Ik hou liever jou verantwoordelijk, gezien ik jou daarop ga aanvallen. Wat gebruik jij dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Durf er niets over te zeggen. Je kunt in
dit topic informatie hierover inwinnen.
Hahahahahaha. De ansjovissen hebben soms ook wat te eten.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:32 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Heb je het nou over kapotgeilen op zG en dan homofobisch reageren of?
Ik zit in Turkije om half drie te priegelen op een telefoonscherm om de juiste informatie voor jou op te zoeken hè.quote:
Ik snap je niet ?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahahahahaha. De ansjovissen hebben soms ook wat te eten.
Serieus, ben je in Turkije?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zit in Turkije om half drie te priegelen op een telefoonscherm om de juiste informatie voor jou op te zoeken hè.
Flexwebhosting. Maar die keuze heb ik een jaar of 5 geleden gemaakt.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:33 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Ik hou liever jou verantwoordelijk, gezien ik jou daarop ga aanvallen. Wat gebruik jij dan?
En thnx
Uludağ'ın eteklerindeyim.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:35 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Serieus, ben je in Turkije?
Sagol broer
Thnx, moet woensdag een keuze maken, dus kan ze even goed vergelijkenquote:Op maandag 5 maart 2012 01:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Flexwebhosting. Maar die keuze heb ik een jaar of 5 geleden gemaakt.. Ermee blij, dus geen redenen voor mij om iets anders te zoeken.
Dit volg ik dan weer wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:30 schreef Julis het volgende:
[..]
En daarom snap ik je soms niet dus, omdat het soms vaag (ik bedoel iets dat je op verschillende manieren kunt interpreteren) is wat je zegt. Het maakt toch niet uit of ik je moet begrijpen. Het is niet serieus. Zoiets, denk ik.
Herinner je onze gesprekken? Wat ik toen zei over jou (en hoe je soms bij mij overkwam), zeg maar. Komt een beetje mee overeen, niet?quote:
Wallah geen idee waar over je het hebt, kan je specifieker zijn?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Herinner je onze gesprekken? Wat ik toen zei over jou, zeg maar. Komt een beetje mee overeen, niet?
"maf"?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:41 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Wallah geen idee waar over je het hebt, kan je specifieker zijn?
Nope.quote:
Allah mesut eylesin, ben je al oom?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope.. Bezoek mijn zus die na haar huwelijk in Turkije is gaan wonen.
En ik ben niet echt een persoon die gaat skiën terwijl hij ook meer van de stad kan zien.
Nooit te close bij het persoon zelf en niet (al te) persoonlijk, grapt erover etc. Kan diepe gesprekken mee voeren, maar niet over bepaalde onderwerpen.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:41 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Wallah geen idee waar over je het hebt, kan je specifieker zijn?
Met jou ben ik toch wel gemiddeld wat persoonlijker geweest, dan vraag ik me af hoe ik bij anderen overkomquote:Op maandag 5 maart 2012 01:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nooit te close bij het persoon zelf en niet (al te) persoonlijk, grapt erover etc. Kan diepe gesprekken mee voeren, maar niet over bepaalde onderwerpen.
Zoiets was het, wanneer ik het samenvat.
Parmaklarina Saglik iig.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:47 schreef zarGon het volgende:
Maar goed, geen zin om daarover te praten nu..
Kijk de Nederlanders eens positief zijn nu ze er punten mee kunnen binnenhalen.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Turken trots op 'hun' Joan Franka
Trotse Turken, standaard![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk de Nederlanders eens positief zijn nu ze er punten mee kunnen binnenhalen..
Haiquote:Op maandag 5 maart 2012 01:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of jij er nog was! Hoi!
Daar kom je achter via het forum?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:53 schreef Ben. het volgende:
Kan wel zien at er veel Turken in NL zijn. Aan het aantal topics te zien.
Grapje.
Je verbergt het allemaal in een grapjequote:Op maandag 5 maart 2012 01:53 schreef Ben. het volgende:
Grapje.
Jawel, dat wel. Een van de redenen waarom ik het niet publiekelijk wil bespreken.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:47 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Met jou ben ik toch wel gemiddeld wat persoonlijker geweest, dan vraag ik me af hoe ik bij anderen overkom
Maar jawel klopt wel, al zou me niet binnenschieten welke onderwerpen niet?
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:55 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Daar kom je achter via het forum?
Grapje
Geweldig.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Je verbergt het allemaal in een grapje.
Grapje.
Eyvallahquote:Op maandag 5 maart 2012 01:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel, dat wel. Een van de redenen waarom ik het niet publiekelijk wil bespreken.
Je laat niets los (genuanceerd: niet zoveel) over jezelf.. Wat je afkomst is, waar je vandaan komt, wat je doet en studeert enzovoorts. Worden al snel grappen gemaakt en eromheen gedraaid.
. Maar ach, zo heeft iedereen zijn ding. Bij mij krijgen de gesprekken soms iets te snel een seksueel tintje bijvoorbeeld.
Ze kan helemaal geen Turks, haar vader komt uit Mersin, wat een faalbericht!quote:Op maandag 5 maart 2012 01:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Turken trots op 'hun' Joan Franka
Trotse Turken, standaard![]()
Wij, Turken, vormen na de Friezen de grootste bevolkingsgroep, bitch.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:53 schreef Ben. het volgende:
Grapje.
Serieus, hoe komt het dat jij nooit verliefd bent geworden?quote:Op maandag 5 maart 2012 02:03 schreef Eagle_99 het volgende:
Wat een mooi liedje![]()
Aşkın bir alev olsa, yakar mı bu canımı
Uzanamam ben sana, bu acıtır canımı
Negeer die racistische PVV stemmer toch.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wij, Turken, vormen na de Friezen de grootste bevolkingsgroep, bitch.
Hoezoquote:Op maandag 5 maart 2012 02:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Serieus, hoe komt het dat jij nooit verliefd bent geworden?
Ja, zarGon. Je hebt soms van die racistenquote:Op maandag 5 maart 2012 02:04 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Negeer die racistische PVV stemmer toch.
Acuut depressief.quote:
Dus iedereen die een liefdesliedje posts/luistert wordt snel verliefd op wat los of vast zit..?quote:
Bizde hemen sahipleniyoruz ama he.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ze kan helemaal geen Turks, haar vader komt uit Mersin, wat een faalbericht!
En ze is er zelf ook trots op, zie filmpje
Ik vind haar leuken het nummer zit al de hele dag in m'n hoofd
Ok oke, ik geef toe, ik ben wel eens 'verliefd' gewordenquote:
Nee, maar de tekst die hij citeertquote:Op maandag 5 maart 2012 02:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dus iedereen die een liefdesliedje posts/luistert wordt snel verliefd op wat los of vast zit..?
Nou. Je bent 22. Men heeft dan ooit wel gevoelens gekoesterd voor een ander persoon. Ik heb het niet over houden van hè, maar over kriebels en niet kunnen eten.quote:
Hm, dat kan. Liefde is niet erg, toch? Niet zo getreurdquote:Op maandag 5 maart 2012 02:07 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ok oke, ik geef toe, ik ben wel eens 'verliefd' geworden, los van het feit dat ik een liedje post natuurlijk.
quote:Op maandag 5 maart 2012 02:07 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ok oke, ik geef toe, ik ben wel eens 'verliefd' geworden, los van het feit dat ik een liedje post natuurlijk.
Jawel heb ik wel gehadquote:Op maandag 5 maart 2012 02:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou. Je bent 22. Men heeft dan ooit wel gevoelens gekoesterd voor een ander persoon. Ik heb het niet over houden van hè, maar over kriebels en niet kunnen eten.
Ik weet niet of ik dat als liefde moet tellen, ik ben helemaal in de war nu, dankzij Volkan Konakquote:
The fuck dude, dit is echt het tegenovergestelde van "nooit".quote:Op maandag 5 maart 2012 02:11 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Jawel heb ik wel gehadIk heb wel een vriendin gehad maar dat stelde niets voor. Kriebels volede ik wel voor iemand, maar als je afgewezen wordt is het afgelopen
Vooral in een tijd dat je totaal eenzaam bent
Vreemd is dat hè. Je weet niet hoe je liefde moet meten.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:12 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat als liefde moet tellen, ik zit helemaal in de war nu, dankzij Volkan Konak
hahaquote:Op maandag 5 maart 2012 02:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
The fuck dude, dit is echt het tegenovergestelde van "nooit"..
True, true. Onbeantwoorde liefde is niet leuk, op zijn zachts gezegd (herkenbaar). Moeizame tijd gehad?
Het zijn ook alleen Turken die je daar vindtquote:Op maandag 5 maart 2012 02:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
In de baarmoeder van je dochter. Suuup.
Al gediend in het leger? Die twee jaar waar je het over had?quote:Op maandag 5 maart 2012 02:15 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hahaja maar ik tel het eigenlijk niet, stelt niets meer voor.
Ik was toen in dienst, lange en eenzame periode
zekerquote:Op maandag 5 maart 2012 02:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Vreemd is dat hè. Je weet niet hoe je liefde moet meten..
Wat?quote:Op maandag 5 maart 2012 02:10 schreef Julis het volgende:
-Nee, klopt niet helemaal.- - Het klopte dus wel, waarom heb ik het gewijzigd.-
quote:Op maandag 5 maart 2012 02:17 schreef Ayca het volgende:
Beter post je wat vrolijkere muziek egel, zo kan ik niet slapen.
Wederzijdse liefde.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Hm, dat kan. Liefde is niet erg, toch? Niet zo getreurd.
Wat doe je nou butthurt man.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:18 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
zekerik heb de ware liefde toch wel gevonden, ik heb mijn zin gehad, en zal het ook verder hebben(insallah), liefde hoeft niet een persoon te zijn voor mij..
Iyi geceler, Samsun'lu Jülide. Kusje!quote:Op maandag 5 maart 2012 02:20 schreef Julis het volgende:
Oké, en nu normaal afscheid.
Iyi geceler iedereen.
Na de laatste wetswijzigingen bleek het toch goed wat ik gedaan hebquote:Op maandag 5 maart 2012 02:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Al gediend in het leger? Die twee jaar waar je het over had?
Waarom eigenlijk? Ik kan geen redenen bedenken om dat te doen wanneer je er wel aan kan 'ontsnappen' op een jonge leeftijd.
Ze is ook leuk!quote:Op maandag 5 maart 2012 01:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ze kan helemaal geen Turks, haar vader komt uit Mersin, wat een faalbericht!
En ze is er zelf ook trots op, zie filmpje
Ik vind haar leuken het nummer zit al de hele dag in m'n hoofd
Je hebt 'Eagle' vertaald als "egel"?quote:Op maandag 5 maart 2012 02:17 schreef Ayca het volgende:
Beter post je wat vrolijkere muziek egel, zo kan ik niet slapen.
Ah een objectofiel, die kom je niet vaak tegenquote:Op maandag 5 maart 2012 02:18 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
zekerik heb de ware liefde toch wel gevonden, ik heb mijn zin gehad, en zal het ook verder hebben(insallah), liefde hoeft niet een persoon te zijn voor mij..
quote:Op maandag 5 maart 2012 02:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ah een objectofiel, die kom je niet vaak tegen
Zo klinkt het wel man.quote:
Dat was dan niet de bedoelingquote:Op maandag 5 maart 2012 02:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel man.. Je tekst leek wel geschreven te zijn door een 15-jarige die net gedumpt is en zielig loopt te doen.
.
quote:Op maandag 5 maart 2012 02:27 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dat was dan niet de bedoelingik hou wel me mond
Als ik er achter kom zal ik het aan je vertellenquote:Op maandag 5 maart 2012 02:30 schreef zarGon het volgende:
[..].
Iemand kiest echt niet zomaar om vrijwillig te dienen in het leger.. Drastische maatregel wel.
Dat is Eagle, maar ik vond hem niet overkomen als een eagle, dus heb ik er maar egel van gemaakt.quote:
Van wat rende je weg? Wat was je zat? Wat wou je niet meer?quote:Op maandag 5 maart 2012 02:32 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Als ik er achter kom zal ik het aan je vertellen
Ik rende nergens van weg, ik was wel Nederland zat. Ik heb me prima vermaakt. Ik zou me niet terughouden als ik de kans krijg nog een keer te gaan eigenlijk, en dat terwijl je elke dag de volgende dag verlangt.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Van wat rende je weg? Wat was je zat? Wat wou je niet meer?
En... heeft het geholpen?
quote:Op maandag 5 maart 2012 02:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat is Eagle, maar ik vond hem niet overkomen als een eagle, dus heb ik er maar egel van gemaakt.
Iyi geceler!quote:Op maandag 5 maart 2012 02:40 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik bin roken en slapen, hadii ii geceler menschen..![]()
Waarom? Ik heb serieus moeite om dit te.begrijpen.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:38 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik rende nergens van weg, ik was wel Nederland zat. Ik heb me prima vermaakt. Ik zou me niet terughouden als ik de kans krijg nog een keer te gaan eigenlijk, en dat terwijl je elke dag de volgende dag verlangt.
Het is ook niet te begrijpen hoor, ik spoor gewoon niet. Alleen iemand die niet spoort zal zijn "bedelli" kans opzij zettenquote:Op maandag 5 maart 2012 02:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb serieus moeite om dit te.begrijpen.
Dat je Nederland zat bent snap ik echt volledig. Maar je reactie daarop nog niet helemaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |