SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
In ieder geval niet met de kleuren van je sokken. Hoe voel jij je? Hetero? Dan is het dat wel. Niemand kan je dan wijs maken dat je dat niet bent of hoort te zijn, geloof ik.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe kun je heteroseksualiteit bewijzen eigenlijk?
Kannibaal.
Bijawtsjquote:Op zondag 4 maart 2012 23:40 schreef Ayca het volgende:
Nargile, okey, liefde alom, dit, dat, alles.Wat een Bir-avond.
Nu The Human Centipede 2 (uncut) kijken. Toedels!
quote:
Ik zou jou wel kunnen insmeren tho.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:41 schreef zarGon het volgende:
Welke gezonde jongeman wil anders worstelen met een andere jongeman. Met olie ook nog, dient zeker als glijmiddel.
Gezonde jongemannen worstelen met meisjes.
Heb ik keer gedaan, ze brak haar pols, nooit meer doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:41 schreef zarGon het volgende:
Welke gezonde jongeman wil anders worstelen met een andere jongeman. Met olie ook nog, dient zeker als glijmiddel.
Gezonde jongemannen worstelen met meisjes.
Is 2 al uit, ja?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:40 schreef Ayca het volgende:
Sterke kringspier heb je. Hommo.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb ik keer gedaan, ze brak haar pols, nooit meer doen.
Wie de fok ben jij dan die mij uit dit topic gaat weren?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Olm, als je gaat trollen, ga dan maar weg. Alleen serieuze mensen in dit topic.
quote:
Inek, ik doe hele tijd beleefd tegen jou, beetje respect. We vragen normale vragen ga je trollen, wanneer we serieus geïnteresseerd zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:43 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Wie de fok ben jij dan die mij uit dit topic gaat weren?
Geniet van je Bir-avond.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:40 schreef Ayca het volgende:
Ik vind haar wel mooiquote:Op zondag 4 maart 2012 23:41 schreef Arcadia het volgende:
Ey Julis, ik vind jou iets weghebben van dat meisje bij Yahsi Cazibe.
Ja je lijkt er wel op, alleen is zij geen kip.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Geniet van je Bir-avond..
[..]
Ik vind haar wel mooi. Maar ik vind mezelf er niet echt op lijken
. Misschien bepaalde dingen.
Wie is we, ik zie alleen jou het vragen? Of ben jij zo een Nihat Dogan type, die constant naar zichzelf verwijst met 'biz'? Sekersurat.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Inek, ik doe hele tijd beleefd tegen jou, beetje respect. We vragen normale vragen ga je trollen, wanneer we serieus geïnteresseerd zijn.
Gezonde jongemannen die in een Turks dorpje wonen waar zij als ongetrouwden geen vrouw op een intieme manier mogen behagen?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:41 schreef zarGon het volgende:
We, als in hoffelijkheidsvorm.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:45 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Wie is we, ik zie alleen jou het vragen? Of ben jij zo een Nihat Dogan type, die constant naar zichzelf verwijst met 'biz'? Sekersurat.
Ik ben geen ...quote:Op zondag 4 maart 2012 23:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja je lijkt er wel op, alleen is zij geen kip.
Niets mis met kip, ze smaakt lekker.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja je lijkt er wel op, alleen is zij geen kip.
tS?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:50 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Allah mesut eylesin
Maar hoe zit het dan met tS.?
Dank je.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:50 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Allah mesut eylesin
Maar hoe zit het dan met tS.?
Kan er slecht tegen als ik aardig probeer te doen en iemand zo reageert.quote:
http://vocaroo.com/i/s0glT5XwVKkdquote:
Jezus wat een grafstem-accent.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kan er slecht tegen als ik aardig probeer te doen en iemand zo reageert.
[..]
http://vocaroo.com/i/s0glT5XwVKkd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |