quote:Op maandag 5 maart 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
overigens, als je nog nooit op zulke schoenen gelopen hebt, draag ze niet meteen de eerste dag naar je werk aanaan het eind van mijn werkdag was de gratie er redelijk uit
Zijn inderdaad mooie!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik.![]()
Maar hij gaat maar tot size 8 (maat 41) en maat 41 is mij vaak te smal ...![]()
En terugsturen is nogal een gedoe als het uit een ander land moet komen ...
Ik zie je nu helemaal voor me met zo een zweepje achter haar aan rennenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:22 schreef Maria2.0 het volgende:
13,5 cmIk heb zo'n medelijden met mijn vriendin. Geen hakken gewend en dan 13,5 cm krijgen van me met de mededeling: Zolang je tenen niet zwart worden; doorlopen.
Verwachte levertijd tussen 18 en 26 maartquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:14 schreef Nyan het volgende:
De status van mijn maddy's zijn veranderd, de bestelling wordt nu aangedragen bij Steve Madden zelf
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:46 schreef PriemGirl het volgende:
Vandaag trouwens mijn oude laarzen aan.. heb ze zo'n 3 jaar.. Zegt mijn vriend: He.. heb je nieuwe schoenen??Mannen
Dat is toch ook ergquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:46 schreef PriemGirl het volgende:
Vandaag trouwens mijn oude laarzen aan.. heb ze zo'n 3 jaar.. Zegt mijn vriend: He.. heb je nieuwe schoenen??Mannen
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Verwachte levertijd tussen 18 en 26 maart
is dat nu indoctrinatie? of opvoeden van die kids.....quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:26 schreef amaranta het volgende:
Ging het laatst over als ouder op het schoolplein staan??
Nou als je aan de andere kant staat (de leerkracht dus) is het ook niet goed....
Getuige de blikken van de moeders...
Al waren de meisjes uit groep 4 net wel erg [ afbeelding ] "die wil ik ook als ik groot ben juf. En de jurk die je aan hebt wil ik ook"
[ afbeelding ]
amaranta op heelsquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:26 schreef amaranta het volgende:
Ging het laatst over als ouder op het schoolplein staan??
Nou als je aan de andere kant staat (de leerkracht dus) is het ook niet goed....
Getuige de blikken van de moeders...
Al waren de meisjes uit groep 4 net wel erg [ afbeelding ] "die wil ik ook als ik groot ben juf. En de jurk die je aan hebt wil ik ook"
[ afbeelding ]
ze zijn erg mooi..vooral dat stiksel is grappig...en de plateau valt zo te zien best mee..wel een mooie hoge slanke hakquote:Op maandag 5 maart 2012 17:38 schreef Lips het volgende:
Eindelijk de goede maat binnen!!! Ik vind het plateau erg hoog maar ik vind ze zo gaaf![]()
[ afbeelding ]
Kan het inderdaad niet vinden. (dat wordt dus ebay of amazonquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
zoek ik nou niet goed of is Colin Stuart gewoon echt niet in Europa verkrijgbaar?
Victoria's secret shipt ook naar Nederlandquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Kan het inderdaad niet vinden. (dat wordt dus ebay of amazon)
Wow, de gene die je dan wat wilt doen, die voelt het welquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:16 schreef NoralyZ het volgende:
Louboutins nieuwe killer heels![]()
[ afbeelding ]
Holtrapper schoenenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:16 schreef NoralyZ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:16 schreef NoralyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Indoctrinatie denk ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:35 schreef sijs het volgende:
[..]
is dat nu indoctrinatie? of opvoeden van die kids.....![]()
je geeft in ieder geval wel het juiste voorbeeld..
Gheghe, ik draag weleens vaker hakken naar mijn werk, maar mijn baas kan dat volgens mij niet handlen.quote:
Ik kom dit tegen. Ships worldwide.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
zoek ik nou niet goed of is Colin Stuart gewoon echt niet in Europa verkrijgbaar?
chinese nepwinkelsquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kom dit tegen. Ships worldwide.
http://www.lightinthebox.com/
Spanje is primaquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik was voor je op Spaanse sites aan het zoeken....
I know,quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
loubous.... Reken maar op minstens 500 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |