Kan ik gelukkig nog rustig genieten van het weekendquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:00 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Je merkt maandag pas wat je allemaal kwijt bent
Ik las de beschrijving, maar ik zag geen reden om een upgrade uit te voeren. Waardoor heb jij besloten om wel te upgraden? Welke features trokken je over de streep?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:53 schreef bakkerl het volgende:
zojuist een probleem loze upgrade van lightroom 3 naar 4 gedaan... het is vrijdag, waarom gaat dat in 1x goed?
Mijn voornaamste reden is dat ik lr3 6 maanden in `extended` `trial` aan het gebruiken was. De nieuwe versie met zeker de verlaagde prijs tov 3 heeft me geheel over de streep getrokken (het was toch al de bedoeling om LR in eerste helft van het jaar te gaan kopen).quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik las de beschrijving, maar ik zag geen reden om een upgrade uit te voeren. Waardoor heb jij besloten om wel te upgraden? Welke features trokken je over de streep?
Voor een beginner lijkt me dat een prima lens met groot bereikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:43 schreef Fiegel5 het volgende:
Is voor een beginner een tamron 18-200 lens een goede bijkoop bij een camera? (nikon D3100(
Heeft die niet een camera met focusmotor nodig? De D3100 heeft dat niet dus dan kan je alleen handmatig scherpstellen. Ik heb 'm in combinatie met een D80 gebruikt. Hij is niet superscherp, en vertoont bij 18mm wel vervorming (maar goed, dat heeft een 24-70 ook heel erg). Uiteindelijk is het een lens die je wel een flinke tijd kunt gebruiken aangezien hij best all-round is.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:43 schreef Fiegel5 het volgende:
Is voor een beginner een tamron 18-200 lens een goede bijkoop bij een camera? (nikon D3100(
Verlaagde prijs? Hmmm, even wachten wat Surfspot gaat doen dan...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:41 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Mijn voornaamste reden is dat ik lr3 6 maanden in `extended` `trial` aan het gebruiken was. De nieuwe versie met zeker de verlaagde prijs tov 3 heeft me geheel over de streep getrokken (het was toch al de bedoeling om LR in eerste helft van het jaar te gaan kopen).
Dus niet geheel gebaseerd op de nieuwe features. Al hoop ik gebruik te kunnen maken van de geotagging en video support gebruik te gaan maken. Maar daar gaan we later mee spelen..
Een volledige LR4 versie is rond de ¤130 (afhankelijk van hoe je hem wil ontvangen).quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Verlaagde prijs? Hmmm, even wachten wat Surfspot gaat doen dan...
Bij de Teacher versie krijg je gratis kiddo pr0n.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat is het verschil tussen de volledige versie en de Student & Teacher versie?
Die laatste is goedkoper, maar je mag er eeeigenlijk niets commercieels mee doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat is het verschil tussen de volledige versie en de Student & Teacher versie?
Maar precies hetzelfde verder?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:15 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Die laatste is goedkoper, maar je mag er eeeigenlijk niets commercieels mee doen.
Eens kiek'n wat de upgrade doetquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:59 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Een volledige LR4 versie is rond de ¤130 (afhankelijk van hoe je hem wil ontvangen).
Bij LR3 was dit rond de ¤300.
Op de adobe site staat de Student and Teacher Edition voor ¤62
https://store2.adobe.com/(...)=ols_prod&loc=en_xeu
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Maar precies hetzelfde verder?
Functioneel is die het zelfdequote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Maar precies hetzelfde verder?
Toen ik LR3 kocht moest ik ook een recent loonstrookje overhandigen voordat ze loskwamen met de juiste installatiecode. Het is dus niet simpel om ermee te rommelen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:15 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Die laatste is goedkoper, maar je mag er eeeigenlijk niets commercieels mee doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |