Met een D700 slaap ik anders primaquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:23 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Dat is ook altijd de reden waarom ik 's nachts wakker lig in bed.
de 7D bestond toen niet eens en de 5D III maakt dat meer dan goed. vanaf woensdagquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:35 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Damn, kan weer eens niet slapen...
Vind het trouwens wel jammer dat ze het AF-systeem van de 7D niet gewoon in de 5D Mark Ii hebben gegooid. Merkte zondag bij de volleybalwedstrijd dat de 5DII toch niet echt een snelle AF heeft helaas
Haha, had ik achteraf misschien voor moeten gaan... Eens zienquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:42 schreef Doodkapje het volgende:Met een D700 slaap ik anders prima
Maar nu ligt het er misschien aan dat ik teveel Bokma op heb. Jenever geïntroduceerd aan Japanners.
Geen idee.. maar de auto was al niks meer waard, maar nu dus minder dan niks.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dat is kut zeg! Wat is de schade (¤'s)?
Misschien mn vader iets kan regelen, bij de garage ga ik het sowieso niet laten maken. En knipperlichtglas kan ik bij de sloop nog wel krijgen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ga je het überhaupt wel laten maken dan?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:48 schreef taxibabe het volgende:
gvd...![]()
![]()
Ik rij al 11 jaar schadevrij, en net nu ik werkloos ben rij ik een deuk in de auto.. kutzooi. Knipperlichtglas ligt er uit en een flinke deuk ernaast.
Stond in een parkeergarage naast een pilaar en er had er 1 zijn/haar auto behoorlijk dicht bij die van mij gezet. Ik wil wegrijden, en doe heel voorzichtig zodat ik die auto niet raak, BOEM, knal ik toch tegen die pilaar.
Als je maar geen roest erin laat komen... dan ben je nog verder van huis...quote:
Ik kijk wel wat mijn vader nog kan regelen, maar de auto is van 1995 en dagwaarde is 100,-. Dus al zou er roest in komen, dat maakt geen reet uit voor dat dingquote:
Zijpaneel een klap geven met de hamer op de sloop even nieuwe knipperlichtunit en koplampunit halen.quote:
Ja aan zoiets zat ik ook te denken, ik denk dat ik genoeg heb aan alleen knipperlichtglaasje.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zijpaneel een klap geven met de hamer op de sloop even nieuwe knipperlichtunit en koplampunit halen.
Lol, naja het was al niet meer moeders mooiste, ondanks mijn verwoede pogingen met poetswerk. Lak op het dak is gebarsten (peugeotkwaal), wat hagelschade enzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Nog een paar deuken erbij en de auto is Parijs-proof
Dat moet je ook al wel dichter bij huis, ben een paar keer in Antwerpen geweest, volgens mij is dat daar ook wel nodig..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:39 schreef Pizza_Boom het volgende:
In Parijs een trekhaak hebben en op de handrem parkeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |