Tof!quote:Op zondag 4 maart 2012 23:18 schreef MrManuel het volgende:
Sepo?![]()
Anyways..
Heb me 50mm f/1.8 besteld..![]()
AF-S 1.8G?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:18 schreef MrManuel het volgende:
Sepo?![]()
Anyways..
Heb me 50mm f/1.8 besteld..![]()
Handig,... met Zwitsal babyzeep wassen?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:21 schreef bakkerl het volgende:
De wasmachine gaat het begeven? Ik hoop het voorlopig niet. Net al een droger .. met baby stand..
[ afbeelding ]
Wat ga je daar doen?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:14 schreef Doodkapje het volgende:
Over drie dagen zit ik in JapanKan het bijna niet geloven...
Veel plezier daar alvast! Koffer al ingepakt?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:14 schreef Doodkapje het volgende:
Over drie dagen zit ik in JapanKan het bijna niet geloven...
Mijn moeder zei al, droger baby's zijn blije baby'squote:Op zondag 4 maart 2012 23:21 schreef bakkerl het volgende:
De wasmachine gaat het begeven? Ik hoop het voorlopig niet. Net al een droger .. met baby stand..
[ afbeelding ]
Thanks,... koffer zit vol met cadeautjes en fotografiespullen... kleren moeten nog erinquote:Op maandag 5 maart 2012 17:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Veel plezier daar alvast! Koffer al ingepakt?
Ik heb mijn sensor nog nooit schoongemaakt. Misschien is dat wel eens de moeite om te (laten) doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Thanks,... koffer zit vol met cadeautjes en fotografiespullen... kleren moeten nog erinEn mijn fototas inpakken duurde het langst. Sensor nog een keertje gereinigd (na een half uur eindelijk spotless), dus ben kwa fotospullen wel klaar ermee... morgen maar de rest van de kleren inpakken
Net gedaan, toen bedacht ik me dat ik ook veel vlekken op mijn scherm heb zitten.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:57 schreef problematiQue het volgende:
Zo kom je er achter:
- Open een blanco pagina op je computer
- Maak met een klein diafragma (f16) een out-of-focus foto van je beeldscherm (het gaat er dus om dat je een foto maakt van enkel wit)
- Foto op de pc zetten en kijken of je vlekken ziet.
Het is redelijk goed te doen met de juiste spullen. Swabs en pure methanol werken het beste. Je kunt ze voor pakweg 30,- eur schoon laten maken maar dan geven ze meestal geen garantie dat het goed gaat. Er zijn slechts een paar bedrijven die dat wel doen en die vragen ietsje meer.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb mijn sensor nog nooit schoongemaakt. Misschien is dat wel eens de moeite om te (laten) doen.
Zeker weten dat het smut is? Niet zo handig om er op te googlen als je ouders zicht op je scherm hebbenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:35 schreef Doodkapje het volgende:
Ik had ooit een foto gemaakt bij vol daglicht, f/22 + 10 stops ND filter en >20 sec. belicht... kom je thuis en dan zie je ineens dat je sensor vol zit met smut...
Google maar met safesearch uitquote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef Doodkapje het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Smut
Zo veelzijdig, en je denkt meteen dat ik het over pr0n heb
WTF?! Er staan naakte vrouwen op internetquote:
Ik ga pas schoonmaken als ik het zie op 'normale' foto'squote:Op maandag 5 maart 2012 21:35 schreef Doodkapje het volgende:
Ik had ooit een foto gemaakt bij vol daglicht, f/22 + 10 stops ND filter en >20 sec. belicht... kom je thuis en dan zie je ineens dat je sensor vol zit met smut...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |