Vandaag een zware tik gehad tegen Twente natuurlijk, maar in de komende twee weken ook nog tegen Valencia voor de Europa League (al verwacht niemand daar denk ik winst) en voor de beker tegen SC Heerenveen. Wel een hele cruciale periode.quote:Rutten verwacht geen ontslag
EINDHOVEN (ANP) - Trainer Fred Rutten van PSV verwacht niet dat hij na de desastreuze nederlaag tegen FC Twente (6-2) wordt ontslagen. ,,In voetbal regeert de emotie'', zei hij naderhand. ,,Dat realiseer ik me. Ik denk echter niet dat deze club zich daardoor laat leiden.''
Pluspuntjes zag Rutten toch nog wel. ,,Onze aanvoerder, Ola Toivonen, ging voorop in de strijd. Ook Dries Mertens was wel aan dek. Maar verder? In topduels moet je de absolute wil hebben om te winnen. Als ik zie hoe wij de doelpunten weggaven, dan was die wil er niet bij iedereen."
Valencia donderdag gaat ook leuk worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:48 schreef JamFlava het volgende:
Nu nog niet.. verliest hij de volgende twee competitiewedstrijden, dan is het over. Over 2 weken dacht ik Ajax?
Eerst nog NAC en Heerenveen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:48 schreef JamFlava het volgende:
Nu nog niet.. verliest hij de volgende twee competitiewedstrijden, dan is het over. Over 2 weken dacht ik Ajax?
Zo hoog zal die afkoopsom niet zijn toch? Wordt die niet bepaald op basis van z'n resterende contractsduur?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja. Heeft geen nut om rutten nog weg te sturen waar vast een afkoopsom aanzit. Dan verstandig zijn contract laten uitdienen
Als vaste aanstelling niet, maar wellicht dat hij het seizoen wil afmaken.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Stel dat hij dan ontslagen wordt, wie moet er dan voor de groep? Cocu? Die wil het (nog) niet..
vind jammer dat NAC niet in de avond is. Zondag zijn ze altijd lam of lopen ze met een kater rond omdat ze uitgegaan zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar verwachten jullie puntverlies voor PSV?
Sowieso de komende 3 potjes.
Niet in Amsterdamquote:Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar verwachten jullie puntverlies voor PSV?
Sowieso de komende 3 potjes.
Toch hebben ze het altijd lastig tegen die club.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
vind jammer dat NAC niet in de avond is. Zondag zijn ze altijd lam of lopen ze met een kater rond omdat ze uitgegaan zijn
Dat roepen de broertjes Kerkhof al 2 jaarquote:Op maandag 5 maart 2012 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Broeders Kerkhof adviseren Rutten om op te stappen als ze verliezen bij de Noad Advendo Combinatie.
Die hebben gelukkig nog verstand.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dat roepen de broertjes Kerkhof al 2 jaar
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 05-03-2012 om 15:42:40Directeur Marcel Brands spreekt de pers bij #PSV toe. Dit kan niet zomaar passeren, zegt hij. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 05-03-2012 om 16:00:25Brands gaf signaal af bij #PSV. Hij zag er bezorgd uit. Mijn interpretatie: verlies tegen #NAC kan ontslag #Rutten betekenen. reageer retweet
Ik denk ook niet dat hij zelf opstapt. áls hij vroegtijdig vertrekt zal het een ontslag zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat hij wel zo is om het 'netjes af te maken, mijn contract uitdienen' etc..
Dus ik denk het wel.
Vaste wissel, Willems is de afgelopen 15 wedstrijden vroegtijdig naar de kant gehaald.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:20 schreef GGMM het volgende:
Die mag na z'n tactisch falen vandaag wel weg ja.
Waar sloeg die wissel van Willemsen op? Stel hem dan niet op.
Ja, maar nu naar 30 minuten al.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vaste wissel, Willems is de afgelopen 15 wedstrijden vroegtijdig naar de kant gehaald.
Snap het ook niet zo goed. Alsof zijn opvolger het direct beter doet (en wie wil daar nu instappen, 10 wedstrijden voor het einde). Gewoon rustig in de zomer de balans opmaken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:45 schreef Nober het volgende:
Ach, wat maken die paar maanden langer uit? Het is nooit iets geweest met Rutten bij PSV.
Geupdate....quote:Op zondag 11 maart 2012 13:49 schreef GGMM het volgende:
Lijkt me vrij duidelijk nu. Hoe kun je als je 3-1 achterstaat een spits eruit halen en een verdediger inbrengen?
Denk dat het over is voor Rutten.
Mijn god, wat een volkquote:Op zondag 11 maart 2012 17:02 schreef GGMM het volgende:
PSV-supporters verzamelen zich bij De Herdgang
EINDHOVEN - Zo'n 60 PSV-supporters hebben zondagmiddag de spelersbus bij trainingscomplex De Herdgang in Eindhoven opgewacht
De supporters zijn boos over de dramatische verloop van de wedstrijd tegen NAC en de uitblijvende resultaten van de afgelopen tijd. Diverse PSV-spelers proberen de menigte te kalmeren.
Ondanks de drukte is de sfeer niet dreigend.
Video: https://twitter.com/#!/RikElfrink/status/178866408921374721
Kan haast niet anders dan dat hij weggaat.quote:PSV: Maandag meer duidelijk over toekomst Rutten
PSV is niet van plan vandaag (zondag) nog actie te ondernemen wat betreft de positie van hoofdtrainer Fred Rutten. Dat laat technisch manager Marcel Brands aan Voetbal International weten.
De Brabanders verloren zondag bij NAC Breda (3-1) voor de derde keer op rij. Die nederlaag betekende de vierde verliespartij in de laatste vijf officiële optredens, waardoor het zicht op de titel flink is vertroebeld.
'We hebben morgen het gebruikelijke wekelijkse directie-overleg', is het enige wat Brands over de situatie kwijt wil.
Overigens gingen circa honderd supporters van PSV zondag na de wedstrijd verhaal halen op trainingscomplex De Herdgang. Daar was de directie op dat moment niet aanwezig. Namens de spelers ging Kevin Strootman nog wel de dialoog aan met de fans.
Direct na afloop meldde Rutten zelf de recente ontwikkelingen eerst te willen laten bezinken. Vrijdag zei hij nog niet aan een vrijwillig vertrek te denken. 'Ik ben de laatste die hier wegloopt', vertelde hij toen.
PSV staat inmiddels flink achter en heeft nog een erg zwaar programma voor de boeg. Wees maar blij als je bij de eerste 4 weet te eindigen.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:41 schreef Burrito het volgende:
Als hij niet wordt ontslagen/stop is het seizoen sowieso verloren. Wordt hij wel ontslagen kan dit een schokeffect geven waardoor er misschien nog wel wat te halen valt.
Gewoon de rest die er zit.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:52 schreef Outlined het volgende:
stel je schopt hem er morgen uit, wie stel je dan aan als zijn vervanger?
Co Adriaansequote:Op zondag 11 maart 2012 20:52 schreef Outlined het volgende:
Voorlopig Cocu lijkt me. Voor volgend seizoen moet er toch een nieuwe trainer komen.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:52 schreef Outlined het volgende:
Nee dus.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 12-03-2012 om 14:00:56Eerste officiële bevestiging binnen. #Rutten ontslagen bij #PSV reageer retweet
Cocu heeft al nee gezegdquote:Op zondag 11 maart 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voorlopig Cocu lijkt me. Voor volgend seizoen moet er toch een nieuwe trainer komen.
Aadje is ook beschikbaar heb ik uit betrouwbare bronnen vernomenquote:
Wil zelf niet.quote:
Geen serieuze optie voor PSV.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aadje is ook beschikbaar heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen
Aadje is een serieuze optie voor iedereenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:46 schreef Internepper het volgende:
[..]
Wil zelf niet.
[..]
Geen serieuze optie voor PSV.
Mourinho?quote:
Die is niet beschikbaar, Villas-Boas wel. Maar ik verwacht Ron Jans (of Erwin Koeman) na dit seizoen en nu tijdelijk Cocu, ook al wil hij niet.quote:
Co adriaanse?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Die is niet beschikbaar, Villas-Boas wel. Maar ik verwacht Ron Jans (of Erwin Koeman) na dit seizoen en nu tijdelijk Cocu, ook al wil hij niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |